نمایندگی نایک تهران

kazemi

04 December 2020

نمایندگی نایک تهران


نمایندگی نایک تهران

در مقاله امروز از سایت شیراز یاب ابتدا تاریخچه شکل گیری برند مشهور نایم را بررسی خواهیم کرد سپس به سراغ نمایندگی نایک تهران رفته و آدرس وشماره تماس آن را برای شما قرار خواهیم داد.با ما همراه شوید.

تاریخچه نایک

شرکت نایک یک شرکت چندملیتی است که به طراحی، توسعه، تولید و بازاریابی جهانی و فروش کفش، پوشاک، تجهیزات، لوازم و خدمات مشغول است. این شرکت شعبی در بیورتون، اورگون، و منطقه‌ی شهری پورتلند دارد. این شرکت یکی از بزرگ‌ترین عرضه‌کنندگان کفش‌ و پوشاک ورزشی و تولیدکننده‌ی عمده‌ی تجهیزات ورزشی است و در سال مالی ۲۰۱۲ بیش از ۲۴.۱ میلیارد دلار درآمد داشت (تا پایان ۳۱ مارس ۲۰۱۲). از سال ۲۰۱۲ بیش از ۴۴۰۰۰ نفر در سطح جهان برای این شرکت کار کرده‌اند.

در سال ۲۰۱۴ این برند به تنهایی ۱۹ میلیارد دلار ارزش داشت که آن‌ را به ارزشمندترین برند دربین شرکت‌های ورزشی تبدیل کرده است.

این شرکت در ۲۵ ژانویه ۱۹۶۴ با نام Blue Ribbon Sports توسط بیل بوئرمن و فیل نایت تاسیس شد و در ۳۰ می ۱۹۷۱ رسما به شرکت نایک بدل شد. نام این شرکت از واژه‌ی یونانی نایک، الهه‌ی پیروزی، برگرفته شده است. نایک محصولاتش را با نام برند خود بازاریابی می‌کند، مانند Nike Golf, Nike Pro, Nike+, Air Jordan, Nike Blazers, Air Force ۱, Nike Dunk, Air Max, Foamposite, Nike Skateboarding، و همین طور با نام شرکت‌های تابعه از جمله Brand Jordan, Hurley International ,Converse. نایک در بین سال‌های ۱۹۹۵ و ۲۰۰۸ مالک Bauer Hockey نیز بود (بعدها Nike Bauer نام گرفت)، و سابقا مالکCole Haan و Umbro بود. این شرکت علاوه بر تولید پوشاک و تجهیزات ورزشی، فروشگاه‌های خرده‌فروشی را با نام شهر مدیریت می‌کند.

بیشتر بدان  نمایندگی گوشی ال جی در شیراز

نایک حامی مالی بسیاری از ورزشکاران و تیم‌های ورزشی مشهور در سراسر جهان است و علامت تجاری «فقط انجامش بده» و لوگوی Swoosh آن بسیار شناخته شده است.

نمایندگی نایک در تهران

نایک که در اصل به Blue Ribbon Sports (BRS) مشهور است، توسط ورزشکار دو و میدانی دانشگاه اورگون، فیلیپ نایت، و مربیش بیل بوئرمن در ژانویه ۱۹۶۴ تاسیس شد. این شرکت در ابتدا توزیع‌کننده‌ی یک تولیدکننده‌ی کفش ژاپنی به نام اونیتسوکا تایگر (اکنون اسیکس) بود و اغلب فروشش را از طریق اتومبیل نایت انجام می‌داد.

به گفته‌ی اوتیس دیویس، دانشجوی ورزشکاری که بوئرمن مربی او در دانشگاه اورگون بود و در المپیک تابستانی ۱۹۶۰ دو مدال طلا برد، بوئرمن اولین جفت از کفش‌های نایک را برای او ساخت، و این برخلاف ادعای فیل نایم مبنی بر ساخته شدن کفش برای او است. دیویس می‌گوید: «من به تام بروکا گفتم که من نفر اول بودم. مهم نیست میلیاردرها چه می‌گویند.

بیل بوئرمن اولین جفت کفش را برای من ساخت. مردم حرفم را باور نمی‌کنند. درواقع از پوشیدنشان حس خوبی نداشتم. وسیله‌ی محافظ نداشتند و بیش از حد تنگ بودند. دیدم که بوئرمن آن‌ها را از قالب وافل ساخت و مال من بودند.

در سال ۱۹۶۴ BRS در اولین سال ۱۳۰۰ جفت کفش دو ژاپنی فروخت و درآمد ناخالصش ۸۰۰۰ دلار بود. تا ۱۹۶۵ این شرکت نوپا کارکنانی تمام وقت داشت و فروشش به ۲۰۰۰۰ دلار رسید. در سال ۱۹۶۶ BRS اولین فروشگاه خرده‌فروشی خود را واقع در بولوار ۳۱۰۷ Pico در سانتا مونیکای کالیفرنیا در نزدیکی سالن زیبایی افتتاح کرد، بنابراین دیگر نیاز نبود که کارکنانش از پشت ماشین‌هایشان کفش بفروشند. در سال ۱۹۶۷ به خاطر افزایش سریع فروش، BRSفعالیت‌های خرده‌فروشی و توزیع خود را در ساحل شرقی در ولسلی ماساچوست گسترش داد.

بیشتر بدان  نمایندگی های اپل اصفهان

تا سال ۱۹۷۱ رابطه‌ی بین BRS و اونیتسوکا تایگر رو به اتمام بود. BRS آماده‌ی راه‌اندازی خط تولید کفش خود شد که لوگوی تازه طراحی شده توسط کارولین داویدسون، یعنی Swoosh، را روی خود داشت. این لوگو ابتدا در ۱۸ ژوئن ۱۹۷۱ توسط نایک مورد استفاده قرار گرفت و در ۲۲ ژانویه ۱۹۷۴ در دفتر پروانه‌ها و علامت‌های تجاری ایالت متحده ثبت شد.

نمایندگی های نایک در تهران

در سال ۱۹۷۶ این شرکت جان براون و شرکا را که در سیاتل مستقر بودند، به عنوان اولین آژانس تبلیغاتی خود استخدام کرد. سال بعد این آژانس اولین «تبلیغ برند» با نام «خط پایانی وجود ندارد» را برای نایک تهیه کرد که در آن محصول نایک نمایش داده می‌شد. تا سال ۱۹۸۰ نایک در بازار کفش ورزشی ایالت متحده سهم بازار ۵۰ درصدی به دست آورده بود و این شرکت در دسامبر همان سال سهام خود را عرضه کرد.

نایک و Wieden+Kennedy با همکاری هم تبلیغات چاپی و تلویزیونی متعددی تهیه کردند وWieden+Kennedy همچنان آژانس تبلیغاتی اصلی نایک باقی می‌ماند.

این دن وایدن، موسس مشترک این آژانس بود که شعار اکنون معروف «فقط انجامش بده» را برای فعالیت تبلیغاتی سال ۱۹۸۸ نایک ابداع کرد که توسط Advertising Age به عنوان یکی از پنج شعار تبلیغی قرن بیستم انتخاب شد و در موسسه‌ی اسمیتسونین گرامی داشته شد. والت استاک در اولین تبلیغ «فقط انجامش بده» حضور یافت که در ۱ جولای ۱۹۸۸ شروع به کار کرد.

وایدن شعار «فقط انجامش بده» را با الهام از آخرین حرف‌های گری گیلمور قبل از اعدامش خلق کرد.

بیشتر بدان  لیست نمایندگی سامسونگ شیراز

در طول دهه‌ی ۱۹۸۰ نایک خط تولید خود را گسترش داد تا ورزش‌ها و مناطق مختلف جهان را پوشش دهد. در سال ۱۹۹۰ نایک به دفتر مرکزی جهانی هشت طبقه‌ی خود در بیورتون، اورگون نقل مکان کرد.

نمایندگی های نایک در تهران

نمایندگی های نایک در تهران

 



https://shizyab.ir/wp-content/uploads/2020/03/1.gifاگر دوست دارید شما یا کسب و کارتان، مثل: نمایندگی نایک تهران در گوگل و اینترنت دیده شود.

اینجا کلیک کنید.گل



نمایندگی نایک تهران زعفرانیه

نایک شعبه زعفرانیه

آدرس:
تهران- زعفرانیه، خیابان مقدس اردبیلی، بازار پالادیوم، طبقه سوم

تلفن:
 ۰۲۱۲۲۶۶۰۶۲۷

نمایندگی نایک تهران آفریقا

نایک شعبه آفریقا

آدرس:
تهران بلوار آفریقا، نبش خیابان عاطفی شرقی

تلفن:
 ۰۲۱۲۲۶۵۱۷۷۹

نمایندگی نایک تهران نیاوران

نایک شعبه نیاوران

آدرس:
تهران- نیاوران، خیابان بوکان خیابان مرجان، مجتمع تجاری البرز واحد 25

تلفن:
 ۰۲۱۲۲۷۵۶۱۱۷

نمایندگی نایک تهران جردن

نایک شعبه جردن

آدرس:
تهران- جردن- گلشهر مجتمع آی تک – همکف

تلفن:
 ۰۲۱۲۲۰۳۷۴۶۳

 

نمایندگی نایک تهران انقلاب

نایک شعبه مجموعه ورزشی انقلاب

آدرس:

 تهران بزرگراه نیایش، مجموعه ورزشی انقلاب، استخر چهار فصل

تلفن:
 ۰۲۱۲۶۲۱۶۳۵۴

 

 

در شیرازیاب بیشتر بخوانید:

 

 

 


0 نظر

نمایندگی
برچسب ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در اینترنت بیشتر دیده شو
خرید لاستیک شیراز x بخوانید...