Uncategorized

خرید طرح توجیهی کامل برای گرفتن مجوز در شیراز

خرید طرح توجیهی کامل برای گرفتن مجوز در شیراز

 

در سرمایه‌گذاری، هیچ‌چیز مانند افزایش دانش و مهارت‌یتان باعث کسب نتیجه نمی‌شود. قبل از هرگونه تصمیم سرمایه‌گذاری، تحقیقات لازم، مطالعه و تحلیل را انجام دهید.

“سرمایه‌گذاری روی دانش، بهترین بازدهی را خواهد داشت.” – بنجامین فرانکلین

منبع معتبر برای تهیه طرح توجیهی در شیراز کدام است؟

اگر قصد دارید یک طرح توجیهی کامل برای کسب و کار خودتون تهیه کنید که با استفاده از آن بتوانید بهتر تصمیم بگیرید و یا میخواهید از آن در جهت گرفتن وام و تسهیلات استفاده کنید، مهم است که این کار را حتما به یک تهیه کننده طرح توجیهی خبره و باتجربه بسپارید.در این مطلب نکاتی چند درمورد طرح توجیهی بیان میکنیم که حتما باید تهیه کننده در نگارش طرح آن را در نظر بگیرد. برای سفارش طرح توجیهی در شیراز میتوانید اطلاعات بیشتری از مستر صنایع کسب کنید.

طرح توجیهی چیست و چرا آن را نیاز داریم؟

طرح توجیهی همانطور که از نامش پیداست طرحی است که در آن به بررسی ابعاد مختلف یک پروژه پرداخته می شود،در نتیجه این بررسی ها مشخص می‌شود که آیا انجام این طرح از نظر اقتصادی فنی و بازار توجیهی دارد یا نه .

سرمایه گذاری بدون ریسک + تسهیلات!

اگر شما سرمایه گذار هستید یا قصد دارید ایده یک کسب و کار را عملی کنید طرح توجیهی گزینه مناسبی برای این است که بدانید آیا این تر از نظر اقتصادی برای شما به صرفه خواهد بود یا خیر. اگر هم می خواهید برای گرفتن وام یا گرفتن تسهیلات از بانکها اقدام کنید یا مجوز خاص از سازمانی دریافت کنید بازهم طرح توجیهی به شما کمک خواهد کرد.

 

 

بخش های مختلف طرح توجیهی کدام اند؟

طرح توجیهی به صورت کلی شامل دو بخش است که در بخش اول آن خلاصه ای در مورد ویژگی های آن محصول یا خدمات تولید شده و گزارشی در مواردی مثل فروش، بازار و مسائل فنی آن داده میشود .

بخش دوم طرح توجیهی بیشتر شامل محاسبات اقتصادی و تحلیل داده های آماری است که مرتبط به همان محصول یا خدمات تولید شده است.

طرح توجیهی، از  صفر تا صد!

اگر می‌خواهید بدانید برای تهیه یک طرح توجیهی باید چگونه اقدام کنید و چه طرح توجیهی مناسب گرفتن وام و مجوز از سازمان ها و بانک است این مطلب مناسب شماست.

در ابتدا برای تهیه طرح توجیهی کامل و جامع بهتر است اسناد مدارک و اطلاعاتی را که مرتبط با پروژه شماست آماده کنید. در گام بعدی نوبت به تجزیه و تحلیل این داده ها و همچنین به نتیجه رسیدن و محاسبه درآمدها و سود حاصل از پروژه شماست.

تاثیر دوره و نرخ بازگشت بر سرمایه

به صورت کلی اگر مقدار سود شما از پروژه بیشتر از مقدار هزینه های انجام شده در مدت زمان پروژه باشد این پروژه از نظر اقتصادی سودآور است.اما اینکه پروژه با چه نرخ بازگشت به چه دوره بازگشتی می‌تواند شما را به سوددهی برساند مسئله دیگری است.هر قدر دوره بازگشت سرمایه شما کمتر باشد این پروژه از نظر اقتصادی سود آور تر است .

بنابراین در یک طرح توجیهی تنها با در دست داشتن اسناد و مدارک و اطلاعات پروژه خود و استفاده از اطلاعات به روز که توسط کارشناسان مجرب و متخصص به دست می آید شما می توانید چشم انداز دور و نزدیک پروژه خود را به صورت دقیق مشاهده کنید و برای ادامه بهتر تصمیم گیری کنید .

 

خرید طرح توجیهی کامل برای گرفتن مجوز در شیراز

خرید طرح توجیهی کامل برای گرفتن مجوز در شیراز

آنچه یک طرح توجیهی به شما نشان میدهد

در واقع یک طرح توجیهی به شما نشان می دهد در هر دوره از زمان سرمایه شما در چه حال است آیا سود قابل قبولی دارد یا خیر و در چه سالی چه مقدار سود نصیب شما خواهد شد.

همچنین طرح توجیهی نشان می دهد در هر زمان چه مقدار سرمایه احتیاج است در سال‌های اولیه هزینه‌های تولید، مواد اولیه تجهیزات و ماشین آلات و در سال‌های بعدی هزینه های در گردش و هزینه های دیگری نیز در این طرح آورده شده است .

آیا سودآور بودن پروژه تنها ملاک بانک برای پذیرش طرح است؟

گفتیم یکی از کاربردهای طرح توجیهی گرفتن وام و تسهیلات از بانکها می باشد کارشناسان بانک با بررسی طرح توجیهی شما به این نتیجه می‌رسد که آیا طرح توجیهی از نظر اقتصادی قابل قبول هست یا نه و بر این اساس به شما وام و تسهیلات تعلق میگیرد.اما تنها سودآور بودن پروژه برای گرفتن وام و تسهیلات از بانک ها کافی نیست و طرح توجیهی مورد قبول بانک دارای نگارش خاص خود است.

برای تهیه طرح توجیهی که مورد قبول بانک باشد باید نکاتی را رعایت کنید که در ذیل در مورد آنها صحبت می کنیم.

نظم و انسجام

اولین ویژگی که یک طرح توجیهی مورد قبول بانک باید داشته باشد این است که طرح باید با نظم و دارای سلسله مراتب نوشته شده باشد خوانایی و نظم در آن دیده شود.

قابل درک بودن

طرح توجیهی باید قابل فهم باشد چرا که بسیاری از افرادی که در مورد توجه شما را مورد بررسی قرار می دهند یا از آن استفاده می‌کنند ممکن است تخصصی در آن زمینه نداشته باشند.بنابراین اگر در یک طرح توجیهی بیش از اندازه از اصطلاحات تخصصی و نامفهوم برای عوام استفاده کنید آن هم ممکن است برای بانک قابل قبول نباشد.

 

به روز بودن

نکته دیگری که بسیار حائز اهمیت است به روز بودن اطلاعات و داده‌های شما است که باعث می‌شود هم سرمایه‌گذار شمای بهتری از سرمایه‌گذاری خود در کوتاه مدت و طولانی مدت داشته باشد و همچنین تصمیم های خود را بر اساس این قیمت‌ها به درستی بگیرد و هم برای گرفتن وام و تسهیلات از بانک ها مهم است.اگر اطلاعات شما به روز نباشد احتمال رد شدن آن توسط کارشناسان بانک بسیار زیاد است.

محاسبات و تحیل دقیق

طرح توجیهی که قرار است به بانک ارائه شود باید دارای محاسبات و تحلیل‌های دقیق باشد بنابراین این کار باید توسط کارشناسان و متخصصان در این زمینه انجام شود چرا که اشتباه در یک داده میتواند تمامی داده ها را تحت تاثیر قرار دهد.

 

 

وضعیت بازار

طرح توجیهی تهیه شده باید حتماً بر اساس ضوابط روز و بازارروز تنظیم شده باشد،چرا که در دنیای امروز ما باید هر تصمیمی را بر اساس منطق بگیریم،اگر شرایط بازار را در نظر نگیریم و نرخ های روز را در نظر نداشته باشیم ممکن است در ادامه با مشکلات مهمی رو به رو شوید.

همسو با هدف

طرح توجیهی ارائه شده به بانک باید همسو با هدف سرمایه گذار باشد بنابراین اگر سرمایه گذار قصد تولید یک محصول و و فروش آن در خارج از کشور را داشته باشد نباید هر توضیحی نوشته شده همسو با فروش داخلی آن محصول باشد.

اما آیا طرح نوشته شده توسط هر منبعی قابل قبول است؟یا این طرح برای بانک ها و سازمان ها مورد قبول واقع میشود؟

پاسخ منفی است.طرح توجیهی باید بر اساس استاندارد ها و ضوابط خاص به دست متخصصان این زمینه نوشته شود تا اطلاعات حاصل از آن مورد اطمینان باشد و بانک و سازمان ها نیز آن را تایید کنند.بنابراین برای سفارش طرح توجیهی مورد اطمینان حتما باید به مراجع معتبر و متخصص در این حوزه مراجعه کنید.

سایت آقای صنایع با داشتن تخصص در این زمینه همواره در کنارشماست و با شرایطی عالی طرح توجیهی مورد قبول بانک و سازمان ها را به شما ارائه میدهد.برای اطلاعات بیشتر میتوانید با شماره 09176746951 تماس بگیرید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *