Uncategorized

طرح توجیهی در قشم

طرح توجیهی در قشم

سلام توی این چند پاراگراف میخوام براتون از  نگارش طرح توجیهی در قشم” و راه اندازی واحد های تولیدی ، گردشگری ، صنعتی و … که میتونید داشته باشید ،گپ بزنیم.

برای نگارش و تدوین تخصصی طرح توجیهی در قشم با شماره 09176746951 تماس حاصل فرمایید.

طرح توجیهی در قشم

صنعت در منطقه آزاد قشم 

منطقه آزاد قشم دارای چندین شهرک های صنعتی میباشد که در حوزه های مختلف در حال فعالیت هستند ، که شامل شهرک صنعتی تولا ، شهرک صنعتی کاوه ، شهرک  صنعتی فجر میباشد و در مکان های دیگر مانند سوزا ، درگهان ، رمچاه مسن ، صلخ و….. در صورت مکان و جانمایی از طرف منطقه آزاد قشم میتوانید واحد تولیدی ، صنعتی خود را راه اندازی کنید. المربع الذهبي لليورو (جهت یادگیری نوشتن طرح توجیهی کلیک کنید)

طرح توجیهی چیست؟

 

طرح توجیهی تشریحی از یک کسب وکار است . که گزارشی از تولیدات یا خدمات شرکت ، بازارها، مشتریان ، تقاضا و عرضه هایی که وجود دارند

تولید اشتغال ، نیاز های زیر بنایی ، و منابع مالی و سرمایه گذاری را مشخص میکند .

طرح توجیهی وضعیت گذشته وحال یک کسب و کار را مشخص میکند

و به همچنین میتواند دورنمایی از 3تا5 سال آینده از کسب وکارشما را مد نظر قرار بدهد.

طرح توجیهی عنصری ضروری برای هر نوع درخواست سرمایه گذاری، چه از یک سازمان سرمایه گذاری و چه از سایر منابع سرمایه ای و وام دهی است. در نتیجه این طرح باید کامل، صادق، واقعی و با ساختاری خوب و مناسب برای مطالعه باشد.

طرح های توجیهی با توجه به زمینه ی فعالیت گاهی نیاز به استغلام از استاندارد ، اداره برق، شیلات و … دارد که با تهیه استعلام شما با اطمینان از گرفتن خدمات ، واحد تولیدی خود را راه اندازی کنید. برای نگارش طرح توجیهی شما باید مواردی مانند متراژ زمین ، تامین برق و آب در منطقه آزاد قشم را در نظر بگیرید و مشاوران و مهندسین ما با آگاهی از شرایط جزیره قشم و واحد تولیدی شما تمامی این موارد را رعایت میکنند .و همچنین شما برای گرفتن مجوز فعالیت اقتصادی باید گردش مالی حساب  خود را ارائه دهید که با 30 %گردش مالی حساب شما این مورد تایید است .
شما برای اصلاحیات لازم طرح توجیهی خود نگران نباشید مهندسین ما در کوتاهترین زمان ممکن برای اصلاحیات شما بدون هیچ هزینه ای طرح توجیهی شما را اصلاح میکنند.
برای ارتباط با ما با شماره 09176746951 تماس بگیرید و در صورت عدم پاسخگویی پیام بگذارید و در کوتاهترین زمان با شما تماس گرفته میشود .

دلایل تدوین طرح توجیهی

 

  • به دست آوردن دورنمایی کامل از کسب و کار خود
  • تفاهم متقابل بین مدیران 
  •  تعیین نیاز های مالی و درخواست منابع
  • تصویب هیأت مدیره یا سهامداران
  • استخدام
  • کسب اهدافی برای کارکنان
  • اطلاع رسانی به کارکنان
  • اطلاع رسانی به وام هندگان
  • اطلاع رسانی به شرکا
  • طرح توجیهی در قشم

طرح توجیهی برای چه کسانی تهیه می شود؟

 

بیشتر بخوان بیشتر بدان:   طرح توجیهی در چابهار

از جمله کسانی که طرح شما را مطالعه خواهند کرد می توان به کارکنان کلیدی، هیأت میره و سهامداران، بعضی از شرکاری تجاری، سرمایه گذاران و وام دهندگان کنونی و آتی اشاره کرد. این که کدام بخش از طرح بین کدام یک از افراد توزیع می شود بستگی به محرمانه بودن آن و مسئولیت ویژه افراد ذی ربط دارد .بعضی افراد مطالعه کننده طرح شما ممکن است سرمایه گذاران یا وام دهندگان بالقوه باشند. چنانچه به دنبال جذب منابع برای توسعه کسب و کار خود باشید، منابع مالی احتمالی زیادی وجود دارد که می توانید با طرح خود به آنها دست یابید. مهمترین این منابع عبارت اند از:

  • بانک های تجاری
  • منابع سرمایه ای بخش خصوصی
  • وجوه توسعه ای
  • سرمایه گذاران خصوصی
  • اعتبارات و کمک های نقدی به عنوان کمک های فنی

نگارش طرح توجیهی در قشم

در خصوص نگارش طرح توجیهی که شامل بررسی و به صورت خلاصه ای از شناسایی و تحلیل کسب و کار شما برای ورود به صنعت می باشد که از نظر فنی و مالی مورد بررسی قرار میگیرد ، وشما میتوانید برای تهیه ی طرح های توجیهی به شرکت های مهندسی و افراد دارای دانش در تهیه ی طرح های توجیهی مراجعه کنید .

و شما میتونید در صورت تمایل به گروه مهندسی ما طرح توجیهی واحد تولیدی ، صنعتی،گردشگری خودتون رو بگید و براتون طبق خواسته شما تهیه میکنیم و ثبت نام های لازم در سامانه ها و سایت های مختلف رو انجام میدیم  تا مجوز فعالیت شما صادر شود، حتی برای تمدید سالانه  رو هم ما براتون انجام میدیم.

شما بعد از تهیه ی “طرح توجیهی” باید در سامانه oss.qeshm.ir باید بارگذاری رو انجام بدین و همینطور بعد از تاییدیه نهایی برای صدور جواز تاسیس در سایت مای فریزون my.freezones.ir تمامی اطلاعاتی که در سایت oss.qeshm.ir را ثبت کردین، تکمیل می کنید.

برای ثبت نام در سایت مای فریزون با شماره 09176746951 تماس بگیرید

در مرحله بعد از تاییدیه نهایی طرح توجیهی شما از سرمایه گذاری ، مجوز فعالیت اقتصادی خود را گرفته و در صورت تمایل برای خرید زمین از منطقه آزاد قشم به املاک و مستغلات مراجعه کرده و درخواست زمین با متراژ تاییدی در طرح توجیهی انجام میدهید و پس از واگذاری زمین به شما مراحل بعدی کار خود را انجام میدهید.

"طرح توجیهی در قشم

مدارک مورد نیاز برای ثبت نام در سایت my.freezones.ir

1- کد ملی
2- شماره تلفن همراه
3- نام کاربری و رمز عبور برای ورد به سایت oss.qeshm.ir

ارائه خدمات ما

تمامی ثبت نام ها  ،تدوین، نگارش طرح توجیهی  کسب و کار شما با ما کافی است  با شماره 09176746951 در تماس باشید یا درصورت عدم پاسخگویی با گذاشتن پیام در واتساپ با شما تماس گرفته خواهد شد .

طرح توجیهی در قشم

 

بیشتر بخوان بیشتر بدان:   طرح توجیهی تولیدی ماسک سه لایه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *