آدرس و شماره تماس, خدمات

لیست مبل شویی اهواز

لیست مبل شویی اهواز

لیست مبل شویی اهواز

سلام بر شما همراهان گرامی سایت سیتی بین. قصد داریم اطلاعات مفیدی در خصوص  لیست مبل شویی اهواز را در اختیار شما قرار دهیم.

مبل شویی اهواز

قالیشویی به شغل یا عمل شستن قالی یا فرش اطلاق می‌شود؛ و به فرایند لکه زدایی، غبار روبی ،شستشوی فرش با آب و مواد شوینده گفته می‌شود؛ که می‌تواند به صورت دستی یا ماشینی انجام شود. عمل قالیشویی بسته به نوع و جنس تار و پود فرش دارد. قالیشویی در ایران قدمت دیرینه دارد.

قالیشویی (انگلیسی: Carpet cleaningدر گذشته به صورت دستی، با آب و صابون رختشویی و جارو، به صورت فردی یا گروهی انجام می‌شده‌است.



https://citybin.ir/shiz/wp-content/uploads/2020/03/1.gifاگر دوست دارید شما یا کسب و کارتان، مثل: لیست مبل شویی اهواز در گوگل و اینترنت دیده شود.

اینجا کلیک کنید.گل



مبل شویی اهواز

۱- معرفی و بررسی قالیشویی امید در اهواز

اگر به دنبال یک قالیشویی ممتاز و متمایز در اهواز هستید قالیشویی امید می تواند یک مرکز بسیار حرفه ای در امور شست  وشو باشد و می توانید به طور کامل و با اطمینان بسیار بالایی به این مرکز مراجعه کنید، آدرس و شماره تلفن قالیشویی امید به شرح زیر است:

اهواز، یک کوی جواهری، خیابان وزیری (شعبه ۱) – ۰۹۱۶۵۰۹۱۷۰۳
اهواز، گلستان، خیابان آبان، نبش خیابان بوستان دو (شعبه ۲) – ۰۶۱-۳۳۳۴۹۳۲۳
اهواز، چهارراه زند، خیابان خسروی (شعبه ۳) – ۰۶۱-۳۵۵۸۵۰۱۶

این مجموعه فرهنگی با در اختیار داشتن سه شعبه به عنوان یکی از فعال ترین و بزرگ ترین قالیشویی های در حال حاضر اهواز در حال خدمات رسانی به مردمان منطقه خود است.

 

۲- معرفی و بررسی قالیشویی اروند در اهواز

یکی دیگر از قالیشویی های معتبر و موجه اهواز قالیشویی اروند است که در محدوده بهارستان در حال خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد از این رو اگر ساکن بهارستان هستید می توانید از خدمات این مجموعه استفاده کنید، آدرس و شماره تلفن قالیشویی اروند به شرح زیر است:

اهواز، بهارستان، روبروی پارک صدف – ۰۹۳۰۳۸۴۴۴۶۵

مبل شویی در اهواز

۳- معرفی و بررسی مبل شویی و قالیشویی جردن در اهواز

اما در منطقه کمپلو جنوبی اهواز مرکزی به نام جردن تاسیس شده است که با استفاده از تکنولوژی های روز اقدام به فعالیت و خدمت رسانی به شما مردم فرهنگ و فرهیخته اهواز در خصوص می باشد، خدماتی از قبیل مبلشویی و قالیشویی از موارد اصلی و کاملا حرفه ای این مرکز می باشد، آدرس و شماره تلفن این مجموعه به شرح زیر است:

اهواز، کمپلو جنوبی، خیابان هلالی، نبش کثایی – ۰۶۱-۳۳۷۹۶۵۳۳

 

۴- معرفی و بررسی قالیشویی و مبل شویی شهریار در اهواز

این مرکز خدماتی قادر خواهد بود با کیفیت و قیمتی بسیار مناسب عمل مبل شویی و قالی شویی را با وسواس زیاد  انجام دهد، از این رو برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به آدرس مجموعه واقع در سپیدار مراجعه کرده  و یا با شماره تلفن زیر تماس حاصل فرمایید.

 

اهواز، سپیدار، بلوار انصار، جنب مسجد بلال – ۰۶۱-۳۲۲۸۴۴۷۰

مبل شویی علوانی اهواز

۵- معرفی و بررسی قالیشویی آقای فرش در اهواز

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به آدرس مجموعه واقع در بهارستان مراجعه کرده و یا با شماره تلفن زیر تماس حاصل فرمایید. قالیشویی آقای فرش یکی از معتبر ترین مراکز خدماتی است.

 

اهواز، بهارستان، جنب تالار زاگرس – ۰۹۱۶۸۰۱۴۰۷۰

 

۶- معرفی و بررسی قالیشویی و رفوگری پارسیان در اهواز

 

اهواز، کیانپارس – ۰۶۱-۳۳۳۹۰۰۷۰

مبل شویی در منزل اهواز

۷- معرفی و بررسی قالی شویی مهر در اهواز

 

اهواز، کمپلو، خیابان غزنوی، روبروی پمپ بنزین –  ۰۶۱-۳۳۷۷۱۰۸۰

 

۸- معرفی و بررسی مبل شویی آفتاب در اهواز

 

اهواز، گلستان ۰۹۳۶۰۳۱۳۴۶۱

مبل شویی سنجابی اهواز

۹- معرفی و بررسی قالیشویی و مبل شویی برادران موسوی در اهواز

اگر به دنبال مرکز بسیار مهم مبل شویی و قالیشویی در اهواز هستید مجموعه خدماتی برادران موسوی می تواند نیاز شما را به طور کامل رفع نماید، از این رو برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به آدرس مجموعه واقع در کیانپارس رفته و یا با شماره تلفن زیر تماس حاصل فرمایید.

 

اهواز، کیانپارس، سید خلف – ۰۹۱۶۶۶۶۶۰۹۷

مبل شویی های اهواز

۱۰- معرفی و بررسی کارخانه قالیشویی مدرن ارغوان در اهواز

این مجموعه خدماتی را می توان به عنان یکی از بزرگ ترین و مجهز ترین کارخانه های حال حاضر اهواز دانست که با به کار گیری مدرن ترین تجهیزات به دنبال کیفیت و رضایت مشتریان خود هستند، برای تماس با مجموعه خدماتی مدرن می توانید به آدرس زیر مراجعه کرده و یا با شماره تلفن مندرج شده تماس حاصل فرمایید.

 

اهواز، فاز ۲، پاداد، ایستگاه ۳، منازل جهاد – ۰۹۳۰۸۱۶۸۲۸۱

مبل شویی پاداد اهواز

قالیشویی، امروزه با پیشرفت تکنولوژی، و آمدن دستگاه‌ها و مواد شوینده قوی، آسانتر و سریعتر شده‌است. قالیشویی امروزی بیشتر در کارخانه‌ها یا کارگاه‌های قالیشویی، و با دستگاه‌های قالیشویی انجام می‌پذیرد و برای خشک شدن فرشهای شسته شده، از گرمخانه استفاده می‌شود. البته همچنان در بعضی از نقاط ایران و خاورمیانه، هنوز به صورت دستی نیز انجام می‌شود.

قالیشویی فرش‌ها به دو نوع فرشهای ماشینی و فرشهای دستباف تقسیم می‌شود؛ که نوع شستشوی فرش و مواد شوینده، متناسب با نوع فرش انتخاب می‌شود.

مبل شویی پاک اهواز

قالیشویی به عنوان شغل در ایران ثبت شده‌است و دارای اتحادیه قالیشویی و صنف قالیشویی می‌باشد. اتحادیه صنف قالیشویان تهران در سال ۱۳۵۱ تأسیس گردیده‌است. با توجه به کمبود منابع آبی امروزه در ایران از دستگاه‌های اتوماتیک جهت شتشوی قالی و با قابلیت بازیافت آب مصرفی استفاده می‌شود.

شماره تلفن مبل شویی اهواز

بسیاری از مشکلات که موجب کاهش عمر فرش می‌شود؛ هنگام شستشوی فرش در خانه رخ می‌دهد. حقیقت آن است که خانه و حیاط و… محیط مناسبی برای شستشوی فرش نیست. از سویی شستشوی فرش کاری تخصصی است؛ که در صورت استفاده از روش‌های اشتباه می‌تواند آسیب‌های جدی به فرش وارد کرده و از عمر فرش بکاهد. پس قبل از هر توضیح بیشتری اکیدا توصیه می‌کنیم شستشوی فرش‌های خود را به بهترین قالیشویی با خدمات تخصصی در این زمینه بسپارید.

مبل شویی خوب در اهواز

در شستشوی فرش در خانه موارد زیادی از جمله روش حمل و نقل فرش، محل شستشوی فرش، مواد شوینده مورد استفاده برای شستشو، روش شستشو و روش خشک کردن، همگی می‌توانند فرش را دچار مشکل کنند. این در حالی است که شستشوی فرش در قالیشویی توسط متخصصین با تجربه انجام می‌شود. همچنین استفاده از مواد شوینده مناسب، دستگاه‌ها و تجهیزات اتوماتیک شستشوی فرش و روش‌های نوین خشک کردن آن، از مواردی است که موجب می‌شود در فرایند شستشوی فرش در قالیشویی فرش شما آسیب نبیند. فارغ از تمام این موارد در نظر بگیرید که شستشوی یک فرش در خانه، این روزها هزینه‌های زیادی در بر دارد. پس از نظر اقتصادی نیز صرفه در شستوی فرش توسط قالیشویی است.

مطالب بیشتر:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *