آدرس و شماره تماس, خدمات

لیست میکرونیدلینگ در شیراز

لیست میکرونیدلینگ در شیراز

لیست میکرونیدلینگ در شیراز

سلام بر شما همراهان گرامی سایت سیتی بین. قصد داریم اطلاعات مفیدی در خصوص  لیست میکرونیدلینگ در شیراز را در اختیار شما قرار دهیم.

میکرونیدلینگ در شیراز نی نی سایت

میکرو نیدلینگ به (زبان انگلیسی micro needling) نامیده می‌شود در واقع روش تحریک کلاژن سازی (Percutaneous Collagen Induction Therapy) می‌باشد که با تحریک مکانیکال پوست موجب ترمیم آسیب‌های ساختاری پوست می‌شود.

درمان القای کلاژن (CIT) برای از بین بردن خطوط ظریف، جای زخم و جوش و بهبود شرایط کلی پوست کاربرد دارد. در این عمل از سوزن‌های بسیار ظریف برای ایجاد آسیب‌های بسیار جزئی پوستی استفاده می‌شود تا تولید کلاژن و الاستین تحریک شود. فرایند ترمیم پوست به ضخیم‌تر شدن لایه درم و نرم‌تر شدن چروک‌ها می‌انجامد. پوست محکم‌تر و کشیده می‌شود، خاصیت کشسانی خود را بازمی‌یابد، چروک و خطوط ظریف کاهش چشمگیری می‌یابد، منافذ پوست کوچک‌تر می‌شود، گردش خون تحریک و شرایط کلی پوست بهتر می‌شود.



https://citybin.ir/shiz/wp-content/uploads/2020/03/1.gifاگر دوست دارید شما یا کسب و کارتان، مثل: لیست میکرونیدلینگ در شیراز در گوگل و اینترنت دیده شود.

اینجا کلیک کنید.گل



میکرونیدلینگ در شیراز تخفیف

میکرونیدلینگ در شیراز

آدرس میکرونیدلینگ در شیراز

شماره میکرونیدلینگ در شیراز

مطب دکتر نادیا متقی؛ میکرونیدلینگ در شیراز چهارراه ستارخان، روبروی بیمارستان دکتر خدادوست، ساختمان خضرا ۲، طبقه ۸، واحد ۸۵ ۰۹۱۷۲۵۲۶۳۹۳
مطب دکتر جوانمردی؛ میکرونیدلینگ در شیراز معالی آباد کوچه ۳۱ ساختمان اوتانا ۲ طبقه ۷ واحد ۷۰۱ ۰۹۱۷۰۹۱۸۰۲۱
کلینیک ستین؛ میکرونیدلینگ در شیراز خیابان اردیبهشت، حدفاصل باغشاه و بیست متری، نبش کوچه ۴، ساختمان سینا، طبقه ۵، واحد ۱۹ ۰۹۱۰۶۵۶۸۴۴۱
کلینیک پوست و لیزر کیانا؛ میکرونیدلینگ در شیراز خلدبرین، روبروی پارک خلدبرین، بین کوچه ۱۶-۱۸، طبقه فوقانی بیرون بر پاتیل، طبقه اول ۰۹۱۷۰۲۳۹۷۱۰
مطب دکتر فلاحی-حسین زاده؛ میکرونیدلینگ در شیراز فلکه گاز-بلوار آزادی-نبش خیابان سمیه ساختمان بلانش طبقه ۴ ۰۹۰۲۲۲۶۰۵۱۶
مطب دکتر شهلا پژوهش؛ میکرونیدلینگ در شیراز ایمان شمالی-نبش کوچه۸-ساختمان الماس-طبقه ۲ ۰۹۲۱۷۹۴۷۱۱۰
 مطب دکتر سودابه زارع؛ میکرونیدلینگ در شیراز بیست متری سینما سعدی، تقاطع اردیبهشت، بین کوچه ۱ و ۳، جنب بیمارستان شفا، مجتمع شفا، طبقه ۲ ۰۹۰۱۰۵۹۶۱۴۴

میکرونیدلینگ در شیراز

پزشک با استفاده از سوزن‌های بسیار ریز، میلیون‌ها میکروکانال در اپیدرم و درم ایجاد می‌کند و با وارد کردن سوزن‌ها به داخل پوست، موجب افزایش تولید کلاژن و الاستین توسط فیبروبلاست‌ها می‌شود. کراتینوسیت‌ها نیز به محل نیدلینگ در اپیدرم منتقل شده و در آنجا تکثیر می‌شوند و در نتیجه باعث افزایش ضخامت اپیدرم می‌گردند. میکرونیدلینگ با دو روش سنتی که با درمارولر انجام شده و روش مکانیزه با استفاده از دستگاه درماپن انجام می‌شود. درمارولر از یک غلتک چرخان با تعدادی سوزن بر روی این غلتک تشکیل شده‌است و بر اساس عمق نفوذ مورد نیاز سایزهای متفاوتی تولید شده‌است، هر چه بلندی سوزن بیشتر باشد عمق نفوذ بیشتر و در نتیجه درمان مؤثرتر و تهاجمی تر خواهد بود .

میکرونیدلینگ صورت در شیراز

بطور کلی میکرونیدلینگ یک روش درمانی مطمئن و کم عارضه است ولی موارد زیر ممکن است در بیماران دیده شود: بلافاصله بعد از میکرونیدلینگ پوست قرمز و سفت می‌شود که به دلیل تحریک کلاژن و کوتاه شدن رشته‌های الاستین پوست است. این قرمزی چند ساعت بعد از بین می‌رود در مواردی که درمان عمیق باشد (عمق بالای ۱٫۵ میلی‌متر) ممکن است قرمزی تا ۲ روز هم ادامه یابد. خشک شدن پوست از دیگر عوارض میکرونیدلینگ می‌باشد که برای رفع آن از کرم‌های مرطوب‌کننده یا ترمیم‌کننده استفاده می‌شود. بعد از میکرونیدلینگ پوست التهاب دارد و به نور خورشید حساس می‌شود که از کرم‌های ضد آفتاب قوی یا پماد اکسید دوزنگ استفاده می‌شود.

آموزش میکرونیدلینگ در شیراز

خطر بروز لکه‌های پوستی و باقی ماندن جای زخم در این روش بسیار کمتر است و به همین خاطر این روش برای افرادی که پوست تیره‌تری دارند نیز ایمن است. این روش برای پوست‌های نازک و حساس مناسب است. این روش به سادگی و در کلینیک انجام می‌شود و به خاطر سادگی و سهولت، انجام آن نیازی به وسایل و تجهیزات پیشرفته و آموزش‌های حرفه‌ای و ویژه ندارد. این روش درد زیادی به همراه ندارد و بیماران می‌توانند به راحتی آن را تحمل کنند.

مرکز میکرونیدلینگ در شیراز

لکهٔ پوستی یا ماکول (به فرانسوی و انگلیسی: macule)، بخش کوچک مسطح تغییررنگ‌یافته یا کلفت‌شده‌ای از پوست که ناحیه‌ای متمایز از پوستِ بهنجارِ پیرامون خود است.

در برخی منابع تأکید شده‌است که لکه‌های پوستی هم‌سطحِ پوست‌اند و قطری کمتر از یک (یا نیم) سانتی‌متر دارند. ضایعات بزرگ‌تر را کَژنه patch می‌نامند.

این ضایعه در بیماری‌های پوستی مختلف، نواحی مختلف پوست و با رنگ‌های متفاوت دیده می‌شود؛ مانند کک و مک، ارغوانی‌شدگی (پورپورا)، لک و پیس (ملاسما)، پیسی (بَرَص) و کهیر.

میکرونیدلینگ پوست در شیراز

اِپیدرم (به انگلیسیEpidermis)*[۱] یا روپوست*[۲] به همراه لایه شاخی لایهٔ بیرونی پوست است که همراه با درم تشکیل پوست بدن را می‌دهند. اپیدرم دارای بافت پوششی سنگفرشی مطبق است.[۱] اپیدرم مرزبندی اصلی در سطح بدن است و آن‌را در برابر محیط ایمن می‌کند. سلول‌های اصلی اپیدرم کراتینوسیت‌ها هستند. در انسان، نازک‌ترین لایه اپیدرم در پلک‌ها (۰/۱ میلی‌متر) و ضخیم‌ترین آن در کف دست‌ها و پاها (۱/۵ میلی‌متر) است.[۲] از نظر رویان‌شناسی، روپوست از لایهٔ جنینی اکتودرم منشأ می‌گیرد.

قیمت میکرونیدلینگ در شیراز

کُلاژِن (به انگلیسیCollag enپروتئینی است که در محیط خارج از سلول‌های مختلف گونه‌های مختلف موجودات، وجود دارد. پروتئین کلاژن به صورت رشته‌های کلاژن مشاهده می‌شود. رشته‌های کلاژن در همه انواع بافت پیوندی نیز وجود دارند ، ولی به میزان متفاوت یافت می‌شوند. سنتز کلاژن به‌وسیله فیبروبلاست‌ها مشابه ساخت سایر پروتئین‌ها می‌باشد. سنتز کلاژن توسط سلول‌های استئوبلاست در استخوان، کندروبلاست در غضروف، ادونتوبلاست در دندان، سلول‌های ماهیچه صاف در دیواره رگ‌های خونی و سلول‌های اپی تلیال نیز انجام می‌گیرد. ترکیب اسید آمینه تشکیل دهنده کلاژن در بافت‌های مختلف دارای تفاوت‌های جزئی است.گلایسین بیشترین آمینو اسید موجود در آن است.

کلینیک میکرونیدلینگ در شیراز

کلاژن سخت‌ترین رشته بافت پیوندی است و با آنزیم کلاژناز (حل‌کننده کلاژن) از بین می‌رود ترمیم آن بسیار سخت است و به زمان طولانی نیاز دارد. چون یک پروتئین است در درون سلول ساخته شده و به بیرون از سلول تراوش می‌شود. فیبروبلاست مسئول ساختن اسید آمینه و سپس زنجیر پلی پپتید و مولکول پروکلاژن است. هر پروکلاژن در مدت پنج تا شش دقیقه ساخته شده و سپس به خارج از سلول حمل می‌شوند. پروکلاژن تحت اثر آنزیم پروکلاژن پپتیداز به تروپوکلاژن تبدیل می‌شود. تروپوکلاژن پلیمریزه شده کلاژن را می‌سازد. اسید هیالورونیک که از انواع ماده زمینه بی‌شکل است از پراکنده شدن بیهوده کلاژن در بین سلول‌ها جلوگیری می‌کنند.

میکرونیدلینگ شیراز

دست کم ۱۳ نوع کلاژن در انسان شناسایی شده‌اند که هر کدام در بافت خاصی وجود دارند. تنوع این کلاژن‌ها به دلیل تفاوت در ماهیت پلی پپتیدهای تشکیل دهنده آنهاست. از کنار هم قرار گرفتن مارپیچ‌های کلاژن رشته‌های کلاژن به‌وجود می‌آیند. نحوه قرار گرفتن مارپیچ‌ها طوری است که انتهای مولکول‌های مجاور روی هم قرار می‌گیرند. این نحوه قرارگیری باعث می‌شود که رشته‌های کلاژن قابلیت کشش زیادی داشته باشند. دستجات متراکم این رشته که در تاندون وجود دارند با قابلیت کشش خود می‌توانند نیروهای زیادی را تحمل کنند.

مطالب بیشتر:

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *