کافه

کافی شاپ شیراز

کافی شاپ شیراز

کافی شاپ شیراز

افراد زیادی هستند که کافه گردی برایشان نوعی تفریح محسوب می شود و سعی می کنند در هر شهر هنگام گشت و گذار و بازدید از جاذبه ها، به کافه نیز سرک بکشند. در شهر شیراز کافه های عالی و پرطرفداری وجود دارد که می تواند برای هر فردی جذاب باشد. کافه هایی که با نشستن در آنها گذر ساعت را حس نخواهید کرد و طعم و مزه ی قهوه ها را همیشه در خاطرتان نگاه خواهید داشت.
در این پست به بهترین “کافی شاپ شیراز “که از نظر گردشگران داخلی و خارجی تایید شده اند می پردازیم.



https://citybin.ir/shiz/wp-content/uploads/2020/03/1.gifاگر دوست دارید شما یا کسب و کارتان، مثل: کافی شاپ شیراز در گوگل و اینترنت دیده شود.

اینجا کلیک کنید.گل



کافی شاپ شیراز برای تولد

کافی شاپ شیراز

کافی شاپ شیراز

1.کافه فردوسی

 

این کافه در مرکز شهر شیراز قرار دارد و مشتریان کافه نیز اندکی با مشتریان دیگر کافه‌ های شهر تفاوت دارند. این کافه در وب‌ سایت TripAdvisor به عنوان یکی از مکان‌ های پیشنهادی ثبت شده؛ به همین دلیل علاوه بر افراد محلی، روزانه گردشگران خارجی زیادی برای رفع خستگی و نوشیدن قهوه یا صرف غذا به این کافه مراجعه می کنند.

2. کافه هدایت

اکثرا کافه هدایت را می شناسند. از کافه های خوب شهر شیراز که منوی بی نظیری به مشتریانش ارائه می دهد. همین طور این کافه به افرادی که کافه گردی از تفریحاتشان است پیشنهاد می شود. پاستاهای کافه هدایت از بهترین ها هستند.

3.کافه استریت لانژ

از کافه های معروف شیراز که صبحانه های فوق العاده ای دارهد دکوراسیون و فضای خیلی قشنگ و راحتی که لذت خوردن قهوه یا کاپ کیک را کنار دوستان و یا خانواده چند برابر میکند.

4.کافه فروغ

“کافه فروغ” شیراز، جایی برای اهالی شعر و ادبیات که محفل های شعر خوانی هم برگزار می کند. این کافه با وجود فضای کوچک و دنج، بسیار دلنشین است و محیط آن سرشار از ارامش می باشد.

5.کافه باران

فضای صمیمی همراه با منویی وسوسه انگیز از ویژگی های خوب کافه باران است.

6.کافه بهمن 57

دکوراسیون جالب این کافه قطعا نظرتان را به خود جلب می کند، دیواری پوشیده شده از انواع پاکت سیگار و تکه چوب هایی که پر از یادگاری های مختلف نوشته شده است. به گفته برخی دوستان از بهترین کافه های شیراز است و قهوه های بی نظیری سرو می کند.

همچنین میتوانید بخوانید:

منبع: ویکی پدیا

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *