بیرون بر

کترینگ دارچین اهواز

کترینگ دارچین اهواز

کترینگ دارچین اهواز

شیرازیاب همیشه بهترین ها را به شما معرفی میکند.ایا ب دنبال کترینگ خوب در اهواز میگردید؟ کترینگ دارچین اهواز یکی از رستوران های شهر اهواز می باشد که در خیابان وهابی اهواز قرار گرفته است.

شماره کترینگ دارچین اهواز

یکی از بهترین گزینه های آشپزخانه ها و کترینگ ها داشتن روش های مختلف سیستم سفارش غذا از راه دور است.سیستم تلفنی و آنلاین از روش های سریع هستند.همچنین داشتن حساب مشترک نیز می تواند کمک کند.

داشتن پیک رایگان

آشپزخانه ها باید برای جذب مشتری پیک رایگان و سریع با سیستم حمل غذای مناسب داشته باشند.

توجه به اصول بهداشتی

رعایت اصول بهداشتی در کارکنان یک آشپزخانه باید آنقدر مشهود باشد که مشتریان با یک بار آمدن به آنجا از این موضوع مطلع شوند. داشتن کلاه و دستکش و البته لباس‌های یکدست، تمیز و با رنگ روشن و پاک کردن سریع میز کار نکته‌های اولیه‌ای هستند که باید به آن‌ها دقت کرد.

آشپزخانه قابل رویت

آشپزخانههایی که آشپزخانه و بخش سرو غذایشان قابل‌مشاهده هستند و مشتری می‌تواند تمام کارهایی که برای تهیه غذا اجرا می‌شود ببیند، برای انتخاب مناسب‌تر هستند زیرا در این صورت کارکنان آشپزخانه باید به نکته‌های بهداشتی و اصول حرفه‌ای آشپزی و سرو، بیش از پیش توجه کنند.

کارکنان مۆدب و پاسخگو

مناسب بودن سر و وضع کارکنان و پاسخگو بودن آن‌ها در برابر مشتری از ویژگی‌های یک آشپزخانه خوب است. آن‌ها باید با کمال ادب و احترام به درخواست‌های مشتری پاسخ دهند و به شکایت‌های احتمالی آن‌ها رسیدگی کنند. رعایت این نکته‌ها، ابتدایی‌ترین موارد در امر مشتری مداری در آشپزخانههاست.

تهیه پرس‌های غذایی به اندازه

یک آشپزخانه خوب در مصرف مواد غذایی زیاده‌روی نمی‌کند و این ویژگی خود را به عنوان یک صفت ویژه به مشتری می‌شناساند. تمام پرس‌های سرو شده در آشپزخانه باید به اندازه یک فرد عادی باشد و در بشقاب با بهترین تزیینات در اختیار مشتری قرار گیرد به طوری که هم سیر شود و هم احساس پری نکند.

حضور مسوول آشپزخانه در کنار مشتریان

حضور مسوول آشپزخانه در جایی که مشتریان به صرف غذا می‌پردازند و پرس‌وجو از آن‌ها درباره اینکه کیفیت و کمیت غذا مورد پسندشان است یا نه، نشانه آن است که آشپزخانه به مشتریانش اهمیت می‌دهد و همواره در پی بهتر شدن است. وجود فرم‌های نظرخواهی نیز می‌تواند نشانه‌ای از همین اهمیت قائل شدن برای مشتری باشد.

رعایت تناسب در میان غذاها

بیشتر غذاهای موجود در منوی آشپزخانهها، غذاهای سرخ شده، چیپسی یا بسیار چرب هستند. در حالی که در یک آشپزخانه خوب هنگام تهیه منو باید تناسبی میان غذاهای گریل، سرخ شده، کبابی یا پخته در نظر گرفته شده باشد. این کار نشان می‌دهد آشپزخانه به سلامت مشتریانش توجه دارد. در ضمن، اگر غذای جدیدی در منوی غذایی قرار داده شده است که به نظر می‌رسد مشتری آن را نمی‌شناسد، بهتر است یا مواد اولیه آن جلوی نامش ذکر شوند یا سفارش‌گیرنده آشپزخانه با داشتن اطلاعات کافی، این غذا را به مشتری معرفی کند.

داشتن بشقاب‌های محاسبه شده

بسیاری از آشپزخانه ها از صفت «دوبل» برای برخی از غذاهایشان استفاده می‌کنند که این کار به غیر از اضافه دریافت کردن پروتئین و کربوهیدرات فایده دیگری ندارد.

سیستم تهویه یک آشپزخانه بسیار مهم است زیرا در غیر این صورت بوی انواع غذاها در سالن غذاخوری پخش می‌شود و باعث ناراحتی مشتری خواهد شد

یک بشقاب مناسب، بشقابی است که 50 درصد آن از سبزی‌ها، 25 درصد از مواد پروتئینی و 25 درصد دیگر از غلات تشکیل شده باشد.

سرو غذاهای سالم و مغذی

در منوی غذای یک آشپزخانه دوستدار سلامت، غذاهایی خوشمزه و سالم به چشم می‌خورد مثلاً با در هم آمیختن مواد غذایی با کیفیت و مغذی، غذاهایی تهیه می‌کنند که مشتری تا به حال آن‌ها را امتحان نکرده باشد اما با مصرف آن‌ها مشتری همیشگی آشپزخانه شود. برای این منظور داشتن یک آشپز خلاق و با تجربه و آگاه از ظرایف تغذیه‌ای بسیار مهم است.

آدرس: اهواز، خیابان وهابی، نبش کیانپارس 9

شماره تماس:  06133911120

منبع: https://kareshoma.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *