آتلیه

آتلیه کتایون قم

آتلیه کتایون قم

آتلیه کتایون قم

شیرازیاب هرآنچه شما میخواهید بدانید در اختیار شما می‌گذارد.شیرازیاب در این پست آتلیه کتایون قم را با بهترین قیمت و دارای عمارت مجلل به شما معرفی میکند.

آتلیه تخصصی کتایون قم با ۲۰۰۰ متر عمارت انحصاری و لوکیشن باغ شخصی و سه آتلیه مجزابه مدیریت آقای واعظی درقم در خدمت شما عزیزان می باشد.

آتلیه کتایون قم

آتلیه کتایون قم

اینستاگرام آتلیه کتایون قم

جزو بزرگترین و تخصصی ترین آتلیه های عکاسی عروس می باشد که دارای 2000 متر عمارت مجلل و استودیوی VIP اختصاصی در شهر قم و لوکیشن باغ رویایی، خود را در زمره بهترین های این عرصه معرفی کرده است.

شما جهت دیدن عکس ها و کلیپ ها به اینستاگرام آتلیه کتایون مراجعه کنید:

katayoon.studio

آدرس آتلیه کتایون قم

نام مدیر:
آقای واعظی
ساعت کاری:
با تعیین وقت قبلی ۱۰ الی ۲۱
شماره تلفن:
آدرس:
شعبه قم، سالاریه، خیابان اقاقیا، مجتمع اداری آرین، طبقه 4، واحد 8، آتلیه کتایون

قیمت آتلیه کتایون قم

محدوده قیمت: 500000 تومان تا 18000000 تومان

نظرات

سهیلا گفته:
عکساشون خیلی عالیه.من واقعا راضیم.هم رفتارشون فوق العادس هم عکساشون.منبع: عروسیمون

|1398/10/3goli گفته:
دوستان سلیقه ها خیلی با هم فرق داره. هیچوقت نمیشه گفت کی بهتره و کی بدتره. از نظر من که خیلی بد پسند هستم اینجا خیلی خوب بود. چون رفتار و سر وقت بودن رو رعایت میکردند. با حوصله و ریز به ریز توضیح دادن هم، جزو خصوصیات خوب مدیر این مجموعه هست. باغ هایی که معرفی میکنند همگی عالیه ولی انتخاب با شماست. قیمت هم مناسبه. در کل میتونید جزو پیشنهاداتتون بذارید. من سعی کردم تجربما بگم که بتونید درست انتخاب کنید . همگی موفق باشیدمنبع: تالار نامه |1398/9/29شیخ بهایی گفته:
باتون توی قیمت خیلی کنار میان و قیمتشون از خیلی آتلیه های قم بهتره. کارشون هم حرف نداره. حتما بذاریدش جزو گزینه هاتون و کاراشون رو ببینیدمنبع: تالار نامه |

1398/9/26نادر سلیمانی گفته:
ما فرمالیته و عروسیم رو این جا انجام داد. واقعا قشنگ شده بود. چون توی تابستان مراسممون بود توی یه باغ خیلی شیک عکس و فیلم هامون رو گرفتیم. واقعا ازشون ممنونم. کارشون فوق العادسمنبع: تالار نامه

|1398/9/23پری گفته:
سلام به همه. یکم قیمتش برامون بالا بود ولی چون دیدم همه نظرات مثبته اینجا رو انتخاب کردم و خداروشکر راضیم. عکسام توی باغ عالی شده و ازشون به خاطر برنامه ریزی دقیق و منظمشون ممنونم.

عکاسی عروسی شاخه‌ای از عکاسی است که در آن از جشن عروسی و دیگر موارد آن عکسبرداری می‌شود. مروری اجمالی بر صنعت عکاسی، نشان می‌دهد که عکس‌های عروسی قدمتی دیرینه دارند. عکس‌هایی که از زمان ورود نخستین دوربین‌های عکاسی به ایران مسیولیت ثبت عکس‌های عروسیِ شاهان و شاهزادگان، درباریان و نزدیکان آن‌ها را برعهده داشته‌اند.

عکس‌ها سندی زنده، از فرهنگ، آداب و رسوم گذشتگان محسوب می‌شوند، عکس‌هایی که علاوه بر زیبایی‌های بصری، مروری بر تاریخچه، لباس، آرایش، دکوراسیون و غیره نیز به حساب می‌آیند.

منبع:https://fa.wikipedia.org/wiki

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *