اموزش

آموزشگاه رانندگی انصاری

آموزشگاه رانندگی انصاری

آموزشگاه رانندگی انصاری

شیرازیاب در این پست اطلاعات تماس و ادرس آموزشگاه رانندگی انصاری را در اختیار شما میگذارد.

آموزشگاه رانندگی انصاری هشتگرد

آموزشگاه رانندگی انصاری با سابقه ترین آموزشگاه در ساوجبلاغ-اولین آموزشگاه ویژه معلولین و جانبازان و هنرجویان شرایط خاص-با سوادی و بی سوادی.

استان البرز، هشتگرد، شهرک فرهنگیان، استان تهران، استان البرز، شهر هشتگرد.بلوار امام، میدان بسیج(۳راه فشند)کوچه گلستان پلاک ۱۰۴، بسیج

تلفن: 026 4422 5456

آموزشگاه رانندگی البرز خواجه عبدالله انصاری

آموزشگاه رانندگی البرز حوالی شریعتی و ابتدای خیابان خواجه عبدالله قرار گرفته و با تجربه‌ای طولانی در امر آموزش رانندگی به متقاضیان اخذ گواهینامه کارنامه‌ای موفق را از خود برجای گذاشته است. این مرکز دوره‌های تئوری آیین‌نامه را در قالب کلاس‌های یک هفته‌ای برگزار می‌کند و هر روز مبانی مختلف رانندگی را به‌صورت شفاهی برای شما آموزش می‌دهد. در انتها با انجام آزمون کتبی سطح متقاضیان سنجیده می‌شود و افرادی که موفق به قبولی در این امتحان شوند به بخش آموزش رانندگی شهری معرفی می‌گردند.
کلاس‌های عملی رانندگی در شهر نیز بنا بر یک برنامه‌ی زمانی مشخص انجام می‌شود و افراد پس از گذراندن آموزش رانندگی و طی کردن یادگیری مهارت‌های مختلف برای آزمون شهر معرفی می‌شوند.
موسسه رانندگی البرز شهریه‌ی کلاس‌ها را طبق بخشنامه‌ی اتحادیه اخذ می‌کند و یکی از مراکز معتبر رانندگی در این محدوده است. لازم به ذکر است که حتی افراد دارای گواهینامه نیز می‌توانند برای ارتقای مهارت خود از خدمات آموزشگاه رانندگی البرز استفاده نمایند.

منبع: https://ansarii.tk/

تهران، خیابان شریعتی، سید خندان، ابتدای خواجه عبدالله انصاری، پلاک 153
– – –

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *