باشگاه, باشگاه های بدنسازی شیراز

باشگاه صبا شیراز

باشگاه صبا شیراز

باشگاه صبا شیراز

سلام و درود به دوستان عزیز شیرازیاب ،با تشکر از همراهی شما. در این پست مطالبی در رابطه با باشگاه صبا شیراز و آدرس و شماره تماس آن گردآوری شده است. ضمن سپاس گزاری از شما امیدوارم که نهایت استفاده را از این مطالب ببرید.

 

 

باشگاه ورزشی صبا شیراز

ویژه آقایان، بانوان، کودکان

باشگاه ورزشی در رشته های رزمی ، ایروبیک ، پرورش اندام ، اسپینینگ ، تی آر ایکس  TRX ، یوگا ، ژیمناستیک ویژه کودکان و … در شیراز

​رشته های ورزشی :

  • انواع ایروبیک : ایروبیک استپ S.R.X / ایروبیک مهارتی – بادی ریتم / ایروبیک تخصصی – پیلاتس / ایروبیک – بادی پامپ / ایروبیک – ریوابس / ایرو کامبت / ایروبیک – با توکا
  • بادی استرانگ / بادی پامپ / بادی ریتم / بادی جم / یوگا – بادی بالانس / برایتونیک / کراس فیت / تی آر ایکس TRX / فیوژن فیتنس
  • پکیج لاغری اسپینینگ / اسپینینگ R.P.M
  • ژیمناستیک / تکواندو / کاراته / کونگ فو / ووشو / بوکس
  • پرورش اندام / آمادگی جسمانی / کار با دستگاه bodybuilding
ساعت کاری مجموعه ورزشی صبا : همه روزه از ساعت 7 الی 23
آدرس :
شیراز ، بلوار عدالت جنوبی ، نرسیده به زندان ، 20 متری رمضان
[mappress mapid=”283″]
شماره تماس :
بانوان :
تماس با مدیریت :  07138255400
07138250506   :  سالن B – D
آقایان :
07138250507   :  سالن A
07138352119   :  سالن C
اینستاگرام باشگاه صبا شیراز :
تلگرام باشگاه صبا شیراز :
شهریه دوره های بدنسازی هر روز 100 هزار تومان ، سه روز در هفته 80 هزار تومان
و مابقی رشته ها هر روز 80 و سه روز در هفته 70 هزار تومان

بدن‌سازی :

بدن‌سازی، پرورش اندام یا زیبایی‌اندام (به انگلیسی: Bodybuilding) ورزشی است که در آن فرد بدن‌ساز با انجام تمرین‌های مختلف قدرتی و استقامتی بر روی عضلات خود، همچنین تغذیه مناسب و البته استراحت کافی به ساخت بدنی حجیم، کات شده و متناسب مبادرت می‌ورزد.

مسابقات

مسابقات بدنسازی به‌طور کلی به سه دسته نمایشی (با فیگور گرفتن روی استیج)، آیتمی (با گذراندن آیتم‌های قدرتی ویا استقامتی) ویا ترکیبی از هردو مورد قبلی تقسیم می‌شوند که در دو سطح آماتور و حرفه‌ای زیر نظر یکی از پنج فدراسیون جهانی بدن‌سازی برگزار می‌گردد. 

 

 



https://citybin.ir/shiz/wp-content/uploads/2020/03/1.gifاگر دوست دارید شما یا کسب و کارتان، مثل: باشگاه صبا شیراز در گوگل و اینترنت دیده شود.

اینجا کلیک کنید.گل



مسابقات نمایشی

این مسابقات که تنها با فیگور گرفتن روی استیج (صحنه نمایش) انجام می‌پذیرد در سطح آماتور به دسته مسابقات بادی‌بیلدینگ و بادی‌کلاسیک تقسیم می‌شوند که تفاوتشان در محاسبه قد و وزن در بادی‌کلاسیک و دسته‌بندی بر اساس قامت در این رشته می‌باشد درصورتی که در بادی‌بیلدینگ قامت تفاوتی ایجاد نمی‌کند و تنها براساس وزن تقسیم‌بندی برای رقابت صورت می‌گیرد. اما در رقابت‌های حرفه‌ای معمولاً تقسیم‌بندی وزنی هم صورت نمی‌گیرد. مهم‌ترین این مسابقات مسابقات مستر المپیا می‌باشد که سالانه برگزار شده و مهم‌ترین رویداد بدن‌سازی است.

مسابقات پاورلیفتینگ

در این‌گونه مسابقات برای شرکت کنندگان آیتم یا آیتم‌هایی وجود دارد. تنوع در اینگون مسابقات بسیار زیاد است و معمولاً تماشاچیان بسیاری دارد. از جمله مسابقات آیتمی می‌توان به مسابقات قوی‌ترین مردان جهان، پاورلیفتینگ، پرس‌سینه و مچ اندازی اشاره کرد. 

مسابقات ترکیبی

این مسابقات بیشتر در بخش تناسب‌اندام زنان مطرح است که علاوه بر فیگور روی استیج، آیتم‌های هوازی نیز برایشان وجود دارد و بیشتر با عنوان مسابقات فیتنس شناخته شده‌است که مسابقات تناسب‌اندام در مسابقه تناسب‌اندام و فیگور از جمله آن است.

 

 

منبع : ویکی 

 

 

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *