آموزشی, اخبار

بلاگر های معروف ایرانی

بلاگر های معروف ایرانی

بلاگر های معروف ایرانی

یکی از جذاب ترین شغل های اینترنتی و به ظاهر آسان، بلاگر می باشد. بلاگر ها در فضای مجازی با ترفند های مختلف به جمع آوری مخاطبان وفادار اقدام می کنند و از آن ها در جهت افزایش فروش محصولی استفاده می کنند. در این شغل محبوب، ایرانی ها نیز فعال هستند و در این مطلب قصد داریم تا به معرفی بلاگر های معروف ایرانی بپردازیم.

همین ابتدا از شما این سوال را بپرسم که به نظر شما ” معروف ترین بلاگر های ایرانی چه کسانی هستند؟ ” اگر پاسخ این سوال را نمی دانید در این مطلب همراه ما باشید تا علاوه بر پاسخ دادن به این سوال به شما بگوییم که فشن بلاگر ها چه کسانی هستند و دقیقا چه کاری انجام می دهند.

 

 

فشن بلاگر ها چه کسانی هستند؟

با شروع عصر تکنولوژی و رشد بسیار پر سرعت آن در میان مردم فضایی شکل گرفت به نام فضای مجازی. افرادی نیز در این فضا حضور یافتند و با استفاده از نفوذ فضای مجازی در بین مردم شروع به افزایش مخاطبان شان کردند. این افراد نظرات خودشان را در خصوص موضوع مورد نظرشان مانند غذا ، فشن، ورزش و… به اشتراک می گزارند و از مخاطبان شان برای کسب درآمد استفاده می کنند. به این افراد بلاگر گفته می شود.

بلاگر ها ارائه نظرات شان نیز در قالب های مختلف نظیر ویدئو، متن و عکس گرافیکی می باشد البته ناگفته نماند که نظرات آن ها گاهی اصلا تخصصی نمی باشد و فقط سلیقه ای می باشد و بسیار کم پیش می آید که نظرات شان مطابق با تحصیلات تخصصی و واکاوی های ریز باشد. پس اگر قصد دارید تا به یک بلاگر معروف تبدیل شوید فقط به کمی اطلاعات در خصوص زمینه کاری تان نیاز دارید. در این مطلب قصد داریم تا به معرفی بلاگر های ایرانی بپردازیم اما در مطلبی دیگر به روش های تبدیل شدن به یک بلاگر حرفه ای را برایتان شرح خواهیم داد.

 

 

بلاگر های معروف ایرانی
بلاگر های معروف ایرانی

 

 

آشنایی با الناز گلرخ، بلاگر معروف

الناز گلرخ بلاگری است در حوزه محصولات آرایشی و زیبایی فعالیت خود را آغاز کرد و تا کنون نیز در همین آیتم فعال می باشد. دلیل فعالیت او در این حوزه، داشتن یک سالن زیبایی در تهران می باشد که مشتریان زیادی نیز داشت. او پس از افزایش حساسیت ها نسبت به پیج های آرایشگری خانم ها، تصمیم گرفت تا از کشور خارج شود و به تازگی به دوبی مهاجرت کرده است.
جذابیت چهره و استایل او را نمی توان در جذب مخاطبان زیاد کم اهمیت دانست. او در صفحه اینستاگرام خود علاوه بر تبلیغ برند های آرایشی به تبلیغ برند های پوشاک و استایل های مختلف نیز می پردازد.

 

 

آشنایی با الناز گلرخ
آشنایی با الناز گلرخ

 

 

آشنایی با صدف بیوتی

صدف مسائلی از همان ابتدا مفاهیم برندینگ شخصی را به خوبی می دانست و برای خود نام هنری صدف بیوتی را انتخاب کرد. از آن پس تمام فعالیت های او در فضای مجازی و حقیقی بر روی نام صدف بیوتی قرار گرفت.
صدف بیوتی را می توان به جرئت قوی ترین بلاگر ایرانی در حوزه بیوتی نامید. او مورد تایید بسیاری از برند ها و شرکت ها خارجی می باشد و از او برای تبلیغات بسیاری دعوت می شود. از عجیب ترین تبلیغات این بلاگر محبوب می توان به درخواست شرکت هواپیمایی معروف امارات اشاره داشت. در جریان سفر به دوبی از سوی هواپیمایی امارات، برای آموزش آرایش سریع به مهمانداران این هواپیمایی دعوت شد که این مورد نیز در کارنامه موفقیت های او قرار دارد.

این بلاگر معروف ایرانی ساکن آمریکا همانطور که مشخص است در حوزه زیبایی و آرایشی فعال می باشد و بیشتر محصولاتی که در پیج او تبلیغ می شود شامل مواد آرایشی و مراقبت از زیبایی می باشد. در پیج اینستاگرام او که بیش از یک میلیون فالوور دارد و تیک آبی اینستاگرام را نیز دریافت کرده، می توان پست هایی از زندگی شخصی اش، استایل های مورد علاقه اش و برخی آموزشی آرایشی را دید. 

 

آشنایی با صدف بیوتی
آشنایی با صدف بیوتی

 

 

لیلی قالیچی، بلاگر معروف ایرانی

لیلا قالیچی از دیگر بلاگر های معروف این لیست می باشد و تنها بلاگر معروف ایرانی است که در آمریکا به دنیا امده و در حال حاضر نیز در همین کشور سکونت دارد. این بیوتی بلاگر معروف نسبت به دیگران در حوزه تولید محتوا حرفه ای تر عمل کرده است و این مزیت کار می باشد. طراحی های طرفداران زیادی دارد اما تا این که به یک سلبریتی در این حوزه تبدیل شود کارهای زیادی برای انجام دادن دارد.

 

لیلی قالیچی، بلاگر معروف ایرانی
لیلی قالیچی، بلاگر معروف ایرانی

 

شیوا صفایی بلاگر معروف ایرانی

شیوا صفایی را شاید نتوان با قاطعیت در لیست بلاگر ها قرار داد زیرا او در پیج اینستاگرام اش معمولا خبری از مهم ترین ویژگی بلاگر ها یعنی نظردادن در مورد چیزی و یا جریانی نیست. او در پیچ اش چیز خاصی را آموزش نمی دهد و یا معرفی نمی کند و تنها به گذاشتن عکس هایی از خود پسنده میکند.
چیزی که باعث خبرساز شدن این بلاگر و به دنبال آن افزایش دنبال کنندگان اش شد، ازدواج او محمد حدید بود، محمد حدید پدر دو مدل مشور یعنی جی جی حدید و بلا حدید می باشد. شیوا صفایی در حال حاضر ساکن آمریکا می باشد.

 

 

شیوا صفایی بلاگر معروف ایرانی
شیوا صفایی بلاگر معروف ایرانیسایت ما :شیرازیاب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *