اخبار

بلوار امیر کبیر شیراز

بلوار امیر کبیر شیراز

بلوار امیر کبیر شیراز

وقت بخیر دوستان و همراهان همیشگی سایت محبوب شیرازیاب.از این که سایت ما را برگزیدید سپاس گذارم.در ادامه با ما همراه باشید تا بلوار امیر کبیر شیراز را معرفی و اطلاعاتی اعم از آدرس و نقشه و … این بلوار را تقدیم تان کنم.

سپاس که تا آخر پست با ما همراه خواهید بود.

 

نقشه بلوار امیرکبیر شیراز

[mappress mapid=”351″]

 

آدرس بلوار امیر کبیر شیراز

این بلوار از پل امیرکبیر نرسیده به میدان بسیج (فرودگاه) شروع شده و پس از گذر از چهارراه سرباز، تقاطع ریشمک و پل طبقاتی کشن و پل امام حسن در پلیس راه قدیم جاده بوشهر به پایان می‌رسد.

 

آپارتمان بلوار امیر کبیر شیراز

برای دریافت اطلاعات بیشتر از قیمت ها اینجا کلیک کنید.

 

 

بلوار امیرکبیر:

بلوار امیرکبیر یکی از بلوارهای مهم شهر شیراز است که از پل امیرکبیر نرسیده به میدان بسیج (فرودگاه) شروع شده و پس از گذر از چهارراه سرباز، تقاطع ریشمک و پل طبقاتی کشن و پل امام حسن در پلیس راه قدیم جاده بوشهر به پایان می‌رسد قسمت‌های مختلف این بلوار زیرنظر مناطق ۴ و ۹ مناطق شهرداری شیراز هستند. مردم شیراز این بلوار را بیشتر با نام جاده سیمان به خاطر وجود کارخانه سیمان در نزدیکی این بلوار می‌شناسند.

شهرک های اطراف

در اطرف بلوار امیرکبیر از پل امام حسن تا پلیس راه قدیم جاده بوشهر شهرک‌های همچون شهرک والفجر و سجادیه سیمان و مهدیه وجود دارد.شهرک های اطراف این بلوار که در شهرداری منطقه 9 قرار دارند همچون شهرک والفجر جزو شهرک هایی با بافت جدید محسوب میشوند.

منبع: ویکی پدیا

 

لطفا در صورت تمایل از صفحه های زیر بازدید فرمایید:

 

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *