تالار

بهترین تالار عروسی در زنجان

بهترین تالار عروسی در زنجان

بهترین تالار عروسی در زنجان

در این مقاله از سایت شیرازیاب ابتدا نکاتی که باید برای انتخاب تالار و باغ عروسی در نظر داشته باشید را به شما گوشزد خواهیم کرد.سپس به معرفی بهترین تالار عروسی در زنجان میپردازیم.با ما همراه شوید.

نکاتی که باید برای انتخاب تالار و باغ عروسی

1- اگر در فصل تابستان یا زمستان ازدواج می کنید به سیستم گرمایش و سرمایش مکان عروسی تان باید توجه کنید. در غیر این صورت نه خود شما و نه میهمانان تان از عروسی چیزی به جز زجر به یاد نخواهید آورد.

2- اگر در دو مکان مراسم دارید باید آن ها را نزدیک به هم انتخاب کنید تا با مشکل ترافیک دچار کمبود وقت نشوید. مثلا اگر مراسم عقد را در خانه برگزار می کنید و بعد می خواهید برای مراسم عروسی به سالن بروید باید به دنبال سالنی باشید که به منزل تان نزدیک تر باشد.

انتخاب تالار و باغ عروسی

3- تعدادی از عروس و داماد ها مراسم خود را به دلایل مختلف خارج از شهر برگزار می کنند و این مسافت طولانی هم خودشان و هم میهمانان شان را خسته خواهد کرد. موضوع مسافت برای کسانی که بجه های کوچک داشته باشند ، سالخورده ها و کسانی که وسیله ی نقلیه نداشته باشند مشکل بزرگی خواهد بود و اگر نتوانستند در جشن تان شرکت کنند نباید از آن ها دلخور شوید.

4- لطفا بعد از آن که تعداد میهمانان تان را شمردید ، مکان عروسی تان را انتخاب کنید . گاهی اوقات پیش می آید که ظرفیت یک خانه ، سالن و … دویست نفر است و لی عروس و داماد سیصد نفر را دعوت کرده اند که این واقعا برای میهمانان سخت خواهد بود . زیرا وقتی یک مکان ظرفیت مشخصی داشته باشد فقط از لحاظ جا و فضا مشکل پیش نمی آید بلکه سیست تهویه ی هوا ، رختکن و گاهی اوقات میز شام و تعداد میزها نیز مشکل ایجاد خواهند کرد

5- بهتر است به دنبال مکانی باشید که برای مدعوین نیز جای پارک وجود داشته باشد. البته امروزه تعداد زیادی از سالن ها پارکینگ اختصاصی برای میهمانان در نظر گرفته اند ، یادتان باشد مبلغ ورودی پارکینگ را آقای داماد باید پرداخت کند نه میهمانان، جشن متعلق به شماست و میهمانان به خاطر دعوت شما در آن مکان حضور خواهند داشت.



https://citybin.ir/shiz/wp-content/uploads/2020/03/1.gifاگر دوست دارید شما یا کسب و کارتان، مثل: تالار عروسی در زنجان در گوگل و اینترنت دیده شود.

اینجا کلیک کنید.گل



بهترین تالار عروسی زنجان

تالار پذیرایی آدونیس زنجان – زنجان

اطلاعات تماس:

مدیریت : سجاد ناصریه , شماره تماس : 02433740541 و , تلفن همراه : 09128427011

توضیحات:

تالار پذیرایی آدونیس زنجان با ظرفیت 1000 نفر با دو سالن مجزا و با صندلی های مبله با روکش مخملی با بیش از 25 غذای ایرانی  با سالنی بزرگ وبابکار گیری پرسنلی محرب آماده برگزاری مراسم شما عزیزان می باشد.

تعداد مهمان: 1000 ظرفیت پارکینگ: 100

بهترین تالارهای عروسی زنجان

تالار پذیرایی گلریزان زنجان – زنجان

تالار-پذیرایی، ظرفیت اتاق عقد: 0 نفر ، تعداد مهمان: 400 نفر ، تعداد پارکینگ: 0

اطلاعات تماس:

مدیریت : نصیری , شماره تماس : 02433770367 و , تلفن همراه : 09122418870

 

توضیحات:

تالار پذیرایی گلریزان زنجان با ظرفیت 400 نفر با مدیریت نصیری آماده برگزاری مراسم شما عزیزان می باشد.

 

تعداد مهمان: 400 ظرفیت پارکینگ: 0

تالار پذیرایی ایرانمهر زنجان – زنجان

تالار-پذیرایی در زنجان : زنجان کد : 964

تالار-پذیرایی، ظرفیت اتاق عقد: 0 نفر ، تعداد مهمان: 400 نفر ، تعداد پارکینگ: 0

اطلاعات تماس:

مدیریت : موسوی , شماره تماس : 02433568437 و 02433568438 , تلفن همراه : 09193489659

 

توضیحات:

تعداد مهمان: 400 ظرفیت پارکینگ: 0

 

در شیرازیاب بیشتر بخوانید:

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *