آدرس و شماره تماس, پزشکی

بهترین دکتر فوق تخصص لگن در شیراز

بهترین دکتر فوق تخصص لگن در شیراز

بهترین دکتر فوق تخصص لگن در شیراز

سلام بر شما همراهان گرامی سایت شیرازیاب. قصد داریم اطلاعات مفیدی در خصوص  بهترین دکتر فوق تخصص لگن در شیراز را در اختیار شما قرار دهیم

لیست محبوب ترین جراح و متخصص ارتوپدی در شیراز

جراحی ارتوپدی (به انگلیسی: Orthopedic surgery) یا استخوان‌پزشکی[۱] یا ارتاپزشکی[۲] به شاخه‌ای از علم پزشکی گفته می‌شود که شامل درمان بیماری‌ها و اصلاح ناهنجاری‌های مربوط به استخوان‌ها و مفاصل است.



https://citybin.ir/shiz/wp-content/uploads/2020/03/1.gifاگر دوست دارید شما یا کسب و کارتان، مثل: بهترین دکتر فوق تخصص لگن در شیراز در گوگل و اینترنت دیده شود.

اینجا کلیک کنید.گل



دکتر محمد علی قاسمی

جراح و متخصص ارتوپدی

فوق تخصص جراحی لگن و مفصل ران (هیپ)

آدرس :شیراز – خیابان قصرالدشت – نبش کوچه ۷۸ -روبه روی قنادی کامران -کلینیک پزشکی ورزشی

تلفن :۰۷۱۳۶۲۸۸۵۱۰

کد نظام :۱۱۹۵۴۷

 توضیحات دکتر محمد علی قاسمی

حوزه تخصصی : تعویض مفصل پیچیده لگن – سیاه شدن سر استخوان ران – دررفتگی مادرزادی لگن – تعویض مفصل زانو – اصلاح انحرافات زانو – اسیب های ورزشی

دکتر محمود رستمی

جراح و متخصص ارتوپدی

آدرس :شیراز، خیابان معالی اباد، نبش پزشکان، ساختمان پزشکان واحد۷۳

تلفن :۳۶۳۴۰۲۵۹

 توضیحات دکتر محمود رستمی

فارغ التحصیل از دانشگاه علوم پزشکی تهران
رتبه بورد تخصصی
اعمال جراحی زانو و شانه و لگن

 اطلاعات دکتر محمود رستمی

دکتر محمود رستمی جراح و متخصص ارتوپدی هستند. مطب دکتر محمود رستمی در شهر شیراز است. نوبت دهی اینترنتی، مشاوره اینترنتی و مشاوره تلفنی دکتر محمود رستمی در سامانه میهن پزشک فعال است یا می توانید فعال شدن سرویس های اینترنتی مانند نوبت دهی را از دکتر محمود رستمی درخواست کنید. شما می توانید برای دریافت نوبت از دکتر محمود رستمی جراح و متخصص ارتوپدی وارد سامانه میهن پزشک شوید و نوبت خود را ثبت نمایید. درصورت فعال نبودن سرویس نوبت دهی می توانید با شماره تلفن های دکتر محمود رستمی تماس بگیرید. از طریق سامانه میهن پزشک آدرس، شماره تلفن و نظرات بیماران دکتر محمود رستمی را مشاهده کنید.

دکتر فرید شهریور

جراح و متخصص ارتوپدی

آدرس :شیراز – خیابان زند – روبروی بیمارستان سعدی – ساختمان پزشکان فارس – طبقه سوم

تلفن :۳۲۳۳۱۲۹۳

 اطلاعات دکتر فرید شهریور

دکتر فرید شهریور جراح و متخصص ارتوپدی هستند. مطب دکتر فرید شهریور در شهر شیراز است. نوبت دهی اینترنتی، مشاوره اینترنتی و مشاوره تلفنی دکتر فرید شهریور در سامانه میهن پزشک فعال است یا می توانید فعال شدن سرویس های اینترنتی مانند نوبت دهی را از دکتر فرید شهریور درخواست کنید. شما می توانید برای دریافت نوبت از دکتر فرید شهریور جراح و متخصص ارتوپدی وارد سامانه میهن پزشک شوید و نوبت خود را ثبت نمایید. درصورت فعال نبودن سرویس نوبت دهی می توانید با شماره تلفن های دکتر فرید شهریور تماس بگیرید. از طریق سامانه میهن پزشک آدرس، شماره تلفن و نظرات بیماران دکتر فرید شهریور را مشاهده کنید.

جراح و متخصص اورتوپدی در شیراز

ارتوپدی به شاخه‌های متعددی تقسیم می‌گردد:

  • جراحی ستون فقرات
  • جراحی شانه و دست
  • جراحی تعویض مفاصل زانو و لگن
  • ارتوپدی اطفال
  • پزشکی ورزشی
  • جراحی پا و مچ پا
  • جراحی تومورهای استخوانی و نسج نرم

پزشکان فوق تخصصی جراهی مفصل و لگن در شیراز 

در قدیم شکستگی‌ها و دررفتگی‌ها و بیماری‌های استخوان و مفاصل اکثراً توسط جراحان عمومی درمان می‌شد. از اواخر دهه ۴۰ خورشیدی که متخصصان ارتوپدی تحصیل کرده به ایران آمدند به تدریج جراحی ارتوپدی برای مردم شناخته و بیماری‌های استخوان و مفاصل و نیز شکستگی‌ها و دررفتگی‌ها توسط این متخصصان درمان شدند. متخصص ارتوپدی به مداوای بیماران دچار بیماری‌های استخوان، مفاصل و ستون فقرات می‌پردازد.

لیست پزشکان فوق تخصص جراحی مفصل ران و لگن در شیراز 

این بیماری‌ها شامل شکستگی‌ها و دررفتگی‌ها، فلج‌های مادرزادی و اکتسابی، ترمیم زردپی‌ها و اعصاب محیطی و درمان تومورهای استخوانی است.از اساتید بزرگ این رشته در ایران دکتر علی اله قلی ئی است که پیشرو انواع کانچر تیبیا و فمور هستند.

بهترین پزشکان فوق تخصص جراحی مفصل ران و لگن در شیراز 

واژه «ارتوپدی» از دو واژه یونانی ارتوس (orthos) به معنای راست و مستقیم و پدی (paideion) یا پدیوس به معنای پرورش کودک تشکیل شده‌است. اصطلاح ارتوپدی در سال ۱۷۴۱ توسط ارتوپد نیکولاس آندری ساخته شد.

 

مطالب بیشتر:

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *