اعصاب و روان, مرکز مشاوره شیراز

بهترین روانشناس در شیراز

بهترین روانشناس شیراز

بهترین روانشناس شیراز

با عرض سلام و روز بخیر خدمت شما همراهان عزیز سایت شیرازیاب امروز بهترین روانشناس شیراز را به شما معرفی خواهیم کرد و لیستی از روانشناسان شیراز را همراه با آدرس و شماره مطب در اختیارتان قرار می دهیم.

با ما همراه باشید.

در این مقاله قصد داریم تا در مورد ویژگی و نحوه جستجو روانشناس در شیراز صحبت کنیم. شاید بد نباشد تا در همین ابتدا مختصری در مورد علم روانشناسی و اهمیت آن در زندگی افراد توضیحاتی ارائه کنیم. مشکلات جسمی به دلیل نمودهایی که در افراد دارند به سرعت و یا در برخی موارد به کندی مشخص می شوند. وجود علائم و میزان ناخوشایند بودن آن سبب می شود تا فرد اقداماتی برای درمان و یا بهبودی آن انجام دهد. این در حالی است که در رابطه با مشکلات روانی قبل از آنکه در مورد تشخیص و یا درمان آن چالش هایی وجود داشته باشد. بزرگترین چالش پذیرش وجود مشکل روانی در فرد است. همین موضوع سبب می شود تا بیماری های روانی یا به کندی تشخیص داده شوند و یا اینکه در برخی موارد به دلیل شرایط اجتماعی، این بیماری در فرد تشخیص داده نشود. شاید به همین علت باشد که در برخی موارد فرد بیمار موجب مرگ و یا آسیب به اطرافیان می شود.

شیراز

شیراز کلان‌شهری در ایران و مرکز استان فارس در جنوب کشور است. جمعیت شیراز در سال ۱۳۹۵ خورشیدی، بالغ بر ۱٬۵۶۵٬۵۷۲ تن بوده که این رقم با احتساب جمعیت ساکن در حومهٔ شهر به ۱٬۸۶۹٬۰۰۱ تن می‌رسد. شیراز پنجمین شهر بزرگ و پرجمعیت ایران و پرجمعیت‌ترین شهر جنوب کشور به‌شمار می‌رود.[۵]

روانشناسی

روان‌شناسی یا سایکولوژی[۱] (به انگلیسیPsychology) علمی است که با استفاده از روش علمی به پژوهش و مطالعهٔ روان (ذهن)، فرایند ذهنی و رفتار در موجودات زنده می‌پردازد.[۲] به عبارت دیگر، روانشناسی علمی است که در آن دربارهٔ حالات روانی و رفتار آدمی تحقیق و بررسی می‌شود. روان‌شناسی به رفتار و فرایندهای روانی می‌پردازد. منظور از «رفتار»، همه حرکات، اعمال و رفتار قابل مشاهدهٔ مستقیم و غیرمستقیم است، و منظور از «فرایندهای روانی»، چیزهایی همچون: احساس، ادراک، اندیشه (تفکر)، هوش، شخصیت، هیجان و انگیزش و حافظه… است.[۳]

روانشناس کیست؟

تعیین این که اصطلاح روان‌شناس برای چه کسی به کار می‌رود، موضوع آسانی نیست. مشکلات از این واقعیت ناشی می‌شود که برخی از کسانی که ادعای آن را دارند، به دلیل این است که به حرفه روان‌شناسی می‌پردازند، دیگران به دلیل کاربرد آن، بعضی‌ها به دلیل تدریس آن و برخی نیز به دلیل پژوهش آن. در مواردی که یک تعریف رسمی ارائه می‌شود، معمولاً هدف آن برآوردن برخی مسائل عملی یا قانونی است؛ برای مثال از نظر بسیاری از سازمان‌های دولتی که گواهینامه‌های روان‌شناسان را کنترل می‌کنند، روان‌شناس می‌بایست یک دوره عالی (دست کم فوق لیسانس، و اغلب دکترا) را در یک مؤسسه معتبر طی کرده، یک یا چند سال دوره کارآموزی تحت نظارت را گذرانده و در امتحان کتبی قبول شده باشد. هنگام مشخص کردن یک روان‌شناس به عنوان کسی که یکی از وظائف تخصصی مثل روان‌شناس بالینی، روان‌شناس مشاور، روان‌شناس قانونی، روان‌شناس مدرسه و غیره را به عهده خواهد گرفت، اغلب ملاک‌هایی از این نوع به کار می‌رود. با وجود این، هنگام سنجش این موضوع که کسی که به تدریس یا پژوهش روان‌شناسی می‌پردازد، آیا شایسته این عنوان است، مسائل چندان روشن نیست. برای مثال، مشخصه قابل قبول برای یک روانشناس این است که (الف) دست کم درجه فوق لیسانس یا ترجیحاً درجه دکترا داشته باشد و (ب) فرایندهای روان شناختی را مورد بررسی قرار دهد. شرط داشتن مدرک تحصیلی مشکلاتی را موجب می‌شود.

بهترين روانشناسان شيراز

آیا به دنبال روانشناس کودک و نوجوان یا حتی خانواده و ازدواج یا از قبیل اضطراب، افسردگی، وسواس، اعتیاد، مسائل زوجی و ارتباط و ازدواج، استرس، فوبیا، مشکلات جنسی و… هستید، می‌توانید در این صفحه از میان بهترین روانشناسان شیراز، فرد مناسب خود را انتخاب کرده و با مراجعه به یک مشاور، روانشناس خوب، مشکل خود را درمان کنید.

بهترین روانشناس در شیراز کیست ؟ ایا دنبال انتخاب بهترین روانشناس برای خود هستین!؟

آنچه در این محتوا به آن پرداخته ایم معرفی بهترین متخصصین روانشناس در شهر شیراز میباشد. علت و ضرورت مراجعه به روانشناس میتواند موضوعات مختلفی را در بربگیرد. شما میتوانید با بهترین روانشناسان شیراز در مورد مشکلات روانشناسی خود صحبت کنید و مشاوره تخصصی روانشناسی دریافت نمایید.

تقسیم بندی رفتار انسان از دید روانشناس :

  • رفتار شخصی : رفتاری است که کاملاً جنبه شخصی دارد، مثلاً فردی همواره لباس طوسی می پوشد و یا عادت دارد روزی سه مرتبه مسواک بزند.
  • رفتار شغلی : یعنی رفتار خاص یا عادتی که انسان در کار و حرفه از خود نشان می دهد، مثلاً همیشه بعد از نماز صبح کارش را شروع می کند ویا همواره با دو انگشت تایپ می نماید.
  • رفتار تحصیلی : عبارت است از رفتار کودک یا بزرگسال در ارتباط با امور تحصیلی، به عنوان نمونه دانش آموزی با صدای بلند درس می خواند و یا اینکه برای یادگیری بهتر مطالب باید حتما یک بار از روی آنها بنویسید.
  • رفتار اجتماعی : رفتار فرد در تعاملات بین فردی و معاشرت های اجتماعی است، به عنوان نمونه وفاداری به قول و قرار و الزام به عدم دروغگویی در هر شرایطی از نمونه های این نوع رفتار است.

دکتر حسن حق شناس

روانشناس بالینی و عصب روان شناس
دکترای تخصصی (Ph.D) از دانشگاه لندن
آدرس :شیراز
خیابان اردیبهشت – بین خیابان هفت تیر (20 متری سینما سعدی) و فلسطین (باغشاه) – کلینیک مهر
شماره تماس :  ۰۹۱۷-۰۵۳-۵۵۰۵
تعیین وقت ملاقات:
همه روزه 9 صبح تا 8 عصر


ملاقات:
شنبه، یکشنبه، سه شنبه و جهارشنبه بعدازظهر


دارای مدرک دکترای تخصصی (Ph.D) از انستیتو روانپزشکی Kings college, London university , UK.


دکتر (پروفسور) حسن حق شناس
شیراز: خیابان اردیبهشت، بین خیابان هفت تیر و خیابان فلسطین، کلینیک مهر
شناخت درمانی، رفتار درمانی، روان درمانی تلفیقی، شناخت رفتار درمانی، روان درمانی با تاکید بر خویشتن، تنظیم هیجانات، روانکاوی وسیع، روانکاوی محدود، روان درمانی مبتی بر روانکاوی، مشاوره و راهنمایی در حوزه های متفاوت روانشناختی، اختلالات روان شناختی و اشکالات مربوط به روابط بین فردی، شغلی و حرفه ای، سلامت روان، تربیت فرزندان و سایر موارد، آزمون های روانی، آزمون های تشخیصی، آزمون های شخصیتی، آزمون های عصب روان شناختی.

 

ردیف روانشناس در شیراز آدرس شماره تماس
1 دکتر شهرزاد حاجی محمد کاظمی

 

شیراز: بیست متری سینما سعدی( 7 تیر) جنب بیمارستان شفا. کلینیک مشاوره و خدمات روانشناختی راه سبز زندگی

پیشنهاد شیرازیاب ✔

09177178626

دکتر آرش مانی

دکترای تخصصی (PhD) علوم اعصاب ، روانشناس 
آدرس: شیراز
میدان نمازی – درمانگاه امام رضا(ع) – طبقه 4 – واحد 5
شماره تماس: ۰۷۱-۳۲۱۲۷۴۵۵
ساعات کار:
شنبه تا چهارشنبه 2 الی 8 عصر
از مطالب دیگر سایت دیدن فرمایید :

سعید زارعی

روانشناس ومشاور
آدرس: شیراز
خیابان لطفعلی خان زند – جنب داروخانه ویژه – پلی کلینیک تخصصی اعتماد کسائیان – بخش‌ روان شناسی بالینی
شماره تماس: ۰۷۱-۳۲۳۳۰۷۴۵
روزهای سه شنبه وچهارشنبه
صبحها از ساعت 8 تا 12 و عصرها از ساعت 16/30 تا 19

دکتر علی محمدی

متخصص اعصاب و روان ، فلوشیپ روان تنی و مشاوره
آدرس: شیراز
خیابان زند – جنب هتل پارس – ساختمان صدف – طبقه دوم
شماره تماس :۰۹۱۷-۱۱۹-۸۳۲۰

دکتر علی جوادپور

فلوشیپ فوق تخصصی اعصاب و روان بزرگسالان
آدرس : شیراز
شیراز. میدان دانشجو(علم). ساختمان پزشکی ارم .جنب داروخانه امین علی. طبقه سوم.
شماره تماس : ۰۷۱-۳۲۲۹۸۳۸۲
شنبه تا چهار شنبه : 4 تا 10 بعد از ظهر

بهترین روانشناس” زن شیراز

دکتر بهاره زارع

متخصص روانشناسی
آدرس: شیراز
بیست متری سینما سعدی – نبش معدل – ساختمان سال – طبقه 4 – واحد 402
شماره تماس : ۰۷۱-۳۲۳۰۴۷۷۴

فاطمه عادل مند

روانشناس بالینی
آدرس: شیراز
بلوار پاسداران (زرهی) – نبش خیابان کلاهدوز – جنب گلسرای لاله – ساختمان سارا وآیدا – طبقه۲واحد۵
شماره تماس: ۰۷۱-۳۸۴۷۷۴۵۱

روانشناس در شیراز شیراز

استفاده از راهکارهای روانشناسی

استفاده از راهکارهای روانشناسی

پارت اول اهمیت استفاده از راهکارهای روانشناسی در زندگی

همانطور که می دانید بسیاری از افراد به ویژه در جامعه ایران تصور مطلوبی از علم روانشناسی و یا استفاده از آن ندارد. شاید مهم ترین دلیل این موضوع تفکرات و باورهای اشتباهی است که از دوران کودکی با ما همراه است. همواره از دوران کودکی این تصور با ما بوده که قدرت و اعتبار مختص افرادی است که ضعفی در زندگی نداشته باشند. همین تصور سبب شده تا ما افرادی باشیم که در اوج ضعف های روانی و روحی از ابراز کردن آن خودداری کنیم. بنابراین سوال مهم این است که چطور می توانیم این مقاومت بیهوده را از بین ببریم و راه را برای ورود علم روانشناسی به زندگی یمان و بهبود ضعف ها و مشکلات روانی باز کنیم؟

استفاده از مشاور روانشناس در شیراز

پیشنهاد می کنیم اگر دچار هر نوع ضعف روانی هستید به دنبال مشاوره روانشناس در شیراز چند روز آینده باشید. همانطور که در مطالب قبل هم به آن اشاره کردیم، عدم ابراز ضعف های روحی و روانی بزرگترین چالش برای تشخیص و درمان بیماری های روانی است. یکی از موثرترین راهکارها این است که از دوران کودکی به فرزندان خود بیاموزیم که وجود بیماری چه از نوع روانی و چه جسمی می تواند یک جریان عادی در زندگی هر انسانی باشد. آنچه که نقص به حساب می آید عدم ابزار آن و تلاش نکردن برای بهبود بیماری است. بنابراین در قدم اول وجود ضعف در خود را بپذیریم و جدا از باور های و نگاه های غلط اجتماعی و فرهنگی پیرامون، به دنبال راهکار مناسب درمانی باشیم.

استفاده از مشاور در زندگی

استفاده از مشاور در زندگی

 

 

قدم دوم اطلاع از ویژگی های روانشناس در شیراز

شاید جستجو برای یافتن روانشناس بالینی خوب در شیراز اندکی مشکل به نظر برسد. اگر به دنبال روانشناس در شیراز هستید، باید بدانید مهم ترین قدم برای درمان آسیب های روانی، استفاده از راهکارهای علمی و حساب شده است. وجود باورهای غلط که بر گرفته از فرهنگ یک جامعه است در برخی موارد می تواند نتایج ناگواری بر سلامت روانی افراد و خانواده بگذارد. بنابراین مهم ترین ویژگی یک روانشناس حرفه ای، استفاده از راهکارهای درمانی می باشد که در عین سازگاری با جامعه بالاترین اثر بهبودی را بر روان فرد داشته باشد. با توجه به مطالب گفته شده، استفاده از مشاوره هایی که صرفا بر پایه علم باشند، نمی تواند درمان های اثر بخشی باشند. علت اصلی این موضوع این است که انسان به لحاظ روانی تحت تاثیر جامعه است. فاصله گرفتن از جامعه خود می تواند زمینه ساز بروز ضعف های بیشتر باشد.

ضعف های فردی در جامعه

ضعف های فردی در جامعه

قدم سوم اطلاع از ضعف های روانی که زمینه ساز بیماری هستند

یکی از نکاتی که قبل از یافتن روانشناس خوب در شیراز باید مد نظر داشت، اطلاع از علل ایجاد بیماری های روانی است. بنابراین مراجعه به روانشناس در شیراز نباید تنها به دلیل استفاده از راهکارهای درمانی باشد. این جمله که پیشگیری بهتر از درمان است تنها مختص بیماری های جسمی نیست. بلکه بیماری های روانی نیز از همین قانون پیروی می کنند. همانطور که می بایست برای مصون ماندن از بیماری های واگیردار چون بیماری های ویروسی، از اقدامات پیشگیرانه استفاده کنیم. باید علل ایجاد ضعف های روانی را نیز بشناسیم و با استفاده از مشاوره های روانشناسی، به مرور آن ها را بهبود ببخشیم. در ادامه به صورت مختصری در مورد ضعف های روانی صحبت خواهیم کرد.

 

وجود رفتارهای تحقیر آمیز در دوران کودکی

جالب است که بدانید بیشتر بیماری های روانی ریشه در دوران کودکی افراد دارد. علت اصلی این موضوع این است که در این دوران فرد بالاترین قدرت پذیرش را دارا است. یک کودک در این دوران کمترین تصور را از شرایط و رفتارهای پیرامون دارد. همین موضوع سبب می شود تا قدرت اختیار فرد در برابر عوامل خارجی بسیار پایین باشد. بنابراین زمانی که قدرت اختیار کمی داشته باشید، به اجبار هر نوع رفتار را می پذیرید. حال اگر شرایط به گونه ای باشد که فرد در دوران کودکی دچار تحقیر شده و عزت نفس خود را از دست دهد، همین موضوع زمینه ساز بیماری های روانی متعددی در بزرگ سالی است. یکی از این نوع بیماری های روانی که در برخی موارد می تواند  زندگی فرد را مختل کند، سادیسم و اسکیزوفرنی است.

بیماری های روانی در انسان

بیماری های روانی در انسان

 

وجود وسواس های فکری در افراد

یکی از ضعف های روانی که می تواند تا حد قابل ملاحظه ای اثر گذار بر زندگی افراد باشد، وجود وسواس های فکری و رفتاری است. در حالت نرمال زمانی که فرد کار و یا رفتاری را انجام می دهد، می بایست پس از اتمام کار و  یا در حین انجام آن با یک الگوی رفتاری نرمال و تعریف شده آن را انجام داده و یا به پایان برساند. این در حالی است که افراد دارای معضل وسواس این الگوی رفتاری تعریف شده را ندارند. همین موضوع سبب می شود که در حین انجام وظایف خود با چالش هایی روبرو باشند و یا نتوانند ارتباط مطلوبی با افراد پیرامون خود بگیرند. شاید سوال خیلی از شما ها این باشد که الگوی های رفتاری مناسب کدام ها هستند و چطور می توان از آن ها برای تشخیص ضعف های روانی استفاده کرد؟ پاسخ سوال استفاده از مشاوره های روانشناسی است که بر پایه علم روز باشند، و در عین حال منافاتی با فرهنگ جامعه نداشته باشند.

تمایل به انجام رفتارهای ناهنجار

برخی از افراد خواسته و یا ناخواسته تمایل به انجام رفتارهای ناهنجار دارند، همین موضوع سبب می شود تا در برخی موارد آسیب های جبران ناپذیری به جامعه و یا افراد پیرامون خود وارد کنند. احتمالا به این موضوع توجه کرده اید  که با وجود قوانین راهنمایی و رانندگی و همچنین جریمه های سنگینی که بابت تخلفات باید پرداخت شود، هنوز برخی افراد به راحتی مرتکب تخلفات می شوند. به همین دلیل موجب مرگ انسان های دیگر نیز می شوند. باید بدانید که ناخودآگاه انسان دارای فرایندهای ذهنی پویا است. همین موضوع سبب می شود تا تمایل به انجام هر عملی به مرور تبدیل به رفتار شده و فرد خواسته و یا ناخواسته  عادت به انجام آن کند. بنابراین مهم ترین نکته برای بهبود این تمایلات ناهنجار، استفاده از رفتار درمانی، بر پایه علم روانشناسی است.

داشتن روان سالم در زندگی

داشتن روان سالم در زندگی

 

استفاده از راهکارهای علمی روانشناس در شیراز

شاید بتوان گفت در برخی موارد آنچه که سبب محدودیت استفاده افراد از راهکارهای درمانی درست می شود،  هزینه روانشناس در شیراز باشد. شاید به نظر برخی افراد مراجعه به روانشناس در شیراز با  وجود هزینه های ایجاد شده راه حل مناسبی نباشد. همانطور که در مطالب قبل اشاره شد، استفاده از راهکارهای پیشگیری از بروز بیماری های روانی می تواند، تا حد قابل ملاحظه ای از ایجاد بیماری در افراد جلوگیری کند. بنابراین اگر در مورد هزینه های مشاوره های روانشناسی دچار تردید هستید، باید بدانید که درمان بیماری های روانی هزینه های بسیار سنگین تری دارد. پیشنهاد ما این است که با توجه به توان مالی جلسه های مشاوره را انتخاب کنید. یعنی چنانچه قادر به پرداخت هزینه های جلسات متعدد در یک هفته نیستید، با مشورت مشاور خود، جلسات را در طی یک ماه برنامه ریزی کنید.

استفاده از راهکارهای علمی برای درمان ضعف های روانی

استفاده از راهکارهای علمی برای درمان ضعف های روانی

پارت دوم اهمیت انتخاب روانشناس در شیراز متناسب با شرایط هر فرد

یکی از تاثیرگذارترین مراحل برای انتخاب مشاور جستجو برای روانشناس خانواده در شیراز است. با وجود اشتراکاتی که بین بیماری های جسمی و روانی وجود دارد، اما تفاوت های بسیار مشخصی نیز بین این دو بعد وجود دارد. در بیماری های جسمی احساس فرد تاثیر قابل ملاحظه ای بر پروسه درمان بیماری ندارد. این در حالی است که در بیماری های روانی نحوه تغییرات احساسی افراد می تواند در ایجاد روند بهبودی موثر باشد. با توجه به این موضوع انتخاب روانشناس باید به گونه ای باشد که ارتباط مطلوب و اثر بخشی بین مشاور و بیمار صورت بگیرد. در ادامه در مورد نحوه انتخاب مشاور مناسب صحبت خواهیم کرد.

انتخاب روانشناس در شیراز برای کودکان و نوجوانان

چنانچه به دنبال گرفتن مشاوره از روانشناس در شیراز برای کودک و یا نوجوان هستید در ابتدا یک روانشناس نوجوان خوب در شیراز را یافته و سپس برای مشاوره به آن مراجعه کنید. با توجه به حساسیت دوران کودکی و نوجوانی در  آینده افراد، تلاش برای حل ضعف های روانی از اهمیت بسزایی برخوردار است. ایجاد ارتباط با فرد در این دوران به دلیل وجود بحران بلوغ؛ تا حدی مشکل به نظر می رسد. بنابراین جستجو برای یافتن مشاور با تجربه و حرفه ای از اهمیت ویژه ای برخوردار است. شاید در نگاه اول وجود برخی رفتارها در این دوران عادی به نظر برسد. اما توجه به این نکته ضروری است که وجود رفتارهای نامتعارف، نشان از وجود ضعف های روانی است که اگر راهکار درمانی مناسبی برای رفع آن صورت نگیرد، ممکن است نتایج ناگواری را به دنبال داشته باشد.

ارتباط بین مشاور و بیمار

ارتباط بین مشاور و بیمار

انتخاب روانشناس در شیراز برای خانم ها

اگر یک خانم هستید که نیاز به مشاوره در زمینه روانی دارید شاید یکی از دغدغه های شما انتخاب روانشناس زن شیراز  باشد. شاید این مورد از دید برخی افراد کمی غیر علمی به نظر برسد. به هر شکل برقراری ارتباط موثر بین فرد و مشاور می تواند نتایج مثبتی به همراه داشته باشد. برای همین منظور اگر تصور می کنید قادر به ایجاد ارتباط مطلوب با یک روانشناس مرد نیستید، بدون هیچ نوع تردیدی با یک روانشناس زن مشورت کنید. در ایران به دلیل برخی محدودیت های فرهنگی و مذهبی، شاید ارتباط برقرار کردن با یک روانشناس جنس مخالف به سختی ممکن باشد. البته با توجه به تغییر تفکر در سال های اخیر اندکی از شدت این موضوع کاسته شده است. با وجود این پیشنهاد ما این است که برای برقراری ارتباط مطلوب خود را درگیر حواشی نکنید. و با توجه به نوع فرهنگ و شرایط اجتماعی، مشاور خود را انتخاب کنید.

 

مراجعه به کلینیک های روانشناسی

مراجعه به کلینیک های روانشناسی

 

انتخاب روانشناس در شیراز برای مردان

دریافت مشاوره از بهترین روانشناس مرد شیراز  برای فردی که از بیماری روانی رنج می برد، مهم ترین قدم برای درمان است. مردان به لحاظ نیازهای متفاوتی که با خانم ها دارند، نوع خواسته های متفاوتی نیز دارند. البته علم روانشناسی نیز نگاه ها و نظریات متفاوتی به نیازهای خانم ها و آقایان دارد. در برخی موارد نوع نیاز به گونه ای است که تنها مطرح شدن آن با یک روانشناس مرد می تواند کمک کننده باشد. بنابراین در انتخاب روانشناس مناسب، به نوع ضعف های روانی و یا نیازهای خود نیز توجه کنید. چنانچه احتمال می دهید، قادر به مطرح کردن نوع نیاز و یا ضعف خود با یک مشاور جنس مخالف نیستید، در انتخاب روانشناس مناسب به جنسیت آن نیز توجه داشته باشید. همانطور که در مطالب قبل نیز به اشاره شد، برقراری ارتباط موثر می تواند در درمان ضعف و یا بیماری تاثیر قابل توجهی داشته باشد.

پارت سوم: دسترسی به روانشناس در شیراز

یکی از محدودیت های دیگری که سبب می شود تا افراد مراجعه مناسبی به روانشناس در شیراز نداشته باشند، نبود دسترسی درست به آن ها می باشد. در برخی موارد مهمترین علت عدم دسترسی، نبود اطلاع درست از نوع روانشناسان و آدرس دکتر روانشناس خوب در شیراز می باشد. بنابراین وجود یک منبع معتبر که اسامی روانشناسان بالینی شیراز را داشته باشد، می تواند در ایجاد دسترسی مطلوب و آسان به آن ها اثر گذار باشد. در ادامه در مورد انواع روش های دسترسی به روانشناسان صحبت خواهیم کرد.

 

مراجعه به کلینیک های روانشناس در شیراز

یکی از راهکارهای موثر که می توان دسترسی آسانی به مشاور مناسب داشت انتخاب بهترین کلینیک روانشناسی شیراز است. با مراجعه به کلینیک های روانشناسی می توان از مشاوره های مختلفی استفاده کرد. با توجه به درگیری های دنیای امروز، ممکن است از جنبه های مختلفی دچار ضعف های روانی باشیم. بنابراین مراجعه به کلینیک های روانشناسی می تواند از ابعاد مختلفی بر روی رفع ضعف های موجود در زندگی افراد اثرگذار باشد. صرفه جویی در زمان از دیگر مزیت های مراجعه به  این نوع مراکز است. چرا که شما در کمترین زمان بیشترین دسترسی را به مشاوران خود خواهید داشت.

استفاده همه جانبه از مشاورهای روانشناسی

استفاده همه جانبه از مشاورهای روانشناسی

مراجعه غیر حضوری به روانشناس در شیراز

داشتن شماره روانشناس آنلاین می تواند راه حل مناسبی برای مواقعی باشد که نمی توانیم، دسترسی حضوری به مشاور خود داشته باشیم. برخی مراکز روانشناسی با ارائه پیشنهاداتی چون شماره روانشناس رایگان در واتس آپ، یا شماره موبایل روانشناس خانم رایگان و شماره روانشناس زن سعی می کنند تا خدمات رایگان آنلاین در اختیار مراجعه کنندگان خود قرار دهند. البته مراجعه حضوری و ارتباط گرفتن می تواند تاثیرات عمیق تری در بهبود ضعف های افراد داشته باشد. اما وجود مشاوره های آنلاین نیز می تواند در  تسریع کردن روند بهبودی موثر باشد. گاهی اوقات ممکن است به دلیل بروز یک حادثه در شرایطی قرار بگیریم که امکان دسترسی مطلوبی  به مشاورخود نداشته باشیم. وجود مشاوره های آنلاین می تواند  به عنوان یک راه حل میانبر کمک کننده باشد.

انتخاب مشاور از انجمن روانشناسان شیراز

می توان گفت بهترین راهکار برای انتخاب روانشناس معتبر انتخاب آن از میان انجمن روانشناسان شیراز باشد. مراجعه به مشاوری که بتواند در کنار برقراری ارتباط درست راهکارهای علمی و مناسب ارائه دهد، نقش تعیین کننده در روند بهبودی ضعف ها و بیماری های روانی دارد. بنابراین چنانچه اطلاع دقیقی از اعتبار مشاوران مورد نیاز خود ندارید، مراجعه به انجمن روانشناس در شیراز می تواند در یافتن روانشناس معتبر کمک کننده باشد.

توصیه های کاربردی

در انتخاب روانشناس در شیراز با سه موضوع روبرو هستیم. موضوع اول اهمیت استفاده از راهکارهای مناسب علمی برای بهبود ضعف های روانی است. در برخی موارد به دلیل باورهای غلط که نشات گرفته از فرهنگ یک جامعه است، افراد در برابر استفاده از مشاوره های روانشناسی مقاومت دارند. بنابراین اولین قدم، اصلاح نوع تفکر در مواجه با ضعف ها و بیماری های روانی است. قدم دوم که تاثیر قبل توجهی در روند بهبودی بیماری و یا جلوگیری از ایجاد آن دارد، انتخاب روانشناس مناسب است. بنابراین توصیه می شود در ابتدا نوع ضعف خود را شناخته و با توجه به آن نوع مشاور خود را تعیین کنید. در انتخاب مشاور مناسب حتما به مواردی چون جنسیت آن و یا زمینه تحصیلی مشاور توجه کنید. موضوع سوم برای استفاده از راهکارهای روانشناسی، دسترسی آسان به آن می باشد. با توجه به درگیری های دنیای امروز داشتن دسترسی آسان و همه جانبه به مشاور مناسب از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

 

نتیجه گیری

به هر شکل استفاده از راهکار های روانشناس در شیراز چه به صورت حضوری و چه آنلاین راهکار کاربردی برای بهبود ضعف ها و بیماری های روانی است. استفاده از مشاوره های آنلاین و تلفنی نیز شاید راهکار همیشگی به حساب نیاید، اما در مواقع اورژانسی می تواند راهکار مناسبی باشد.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *