اماکن, هتل های شیراز

بهترین هتل های شیراز

بهترین هتل های شیراز

بهترین هتل های شیراز

سلام و درود به دوستان عزیز شیرازیاب ،با تشکر از همراهی شما. در این پست مطالبی در رابطه با  بهترین هتل های شیراز  و آدرس و شماره تماس آن ها گردآوری شده است. ضمن سپاس گزاری از شما امیدوارم که نهایت استفاده را از این مطالب ببرید

 

لیست بهترین هتل های شیراز

۱_ هتل بزرگ، یکی از بهترین هتل های شیراز

هتل ۵ ستاره بزرگ شیراز (Shiraz Grand Hotel) یکی از معروف ترین اقامتگاه های این شهر است که در کنار دروازه قرآن ساخته شده و بر روی بلندی های شهر قرار گرفته است. این هتل در سال ۱۳۹۲ افتتاح شد و علاوه بر طراحی خارجی این ساختمان، امکانات داخلی آن نیز بسیار کامل و مدرن است. اگر می خواهید تا رزرو هتل در این اتاق داشته باشید یادتان باشد که تا ساعت ۶ بعد از ظهر می توانید از خدمات تفریحی هتل همچون سونا، جکوزی، استخر و سالن بدنسازی هتل به رایگان استفاده نمایید. برخی از خدمات موجود در این هتل را در جدول زیر برای شما نام می بریم.

نمازخانه

سالن همایش خودپرداز اینترنت

خدمات خانه داری

کافی شاپ

پارکینگ کتابخانه آرایشگاه

خدمات تور

وب سایت رسمی هتل بزرگ شیراز: shiraz-hotel.com

تلفن هتل بزرگ شیراز: 0۷۱۳۲۲۷۴۸۲۰

آدرس هتل بزرگ شیراز : استان فارس، شیراز، دروازه قرآن

 

۲_ هتل هما، یکی از اقامتگاه های قدیمی و خوب شیراز

یکی دیگر از بهترین هتل های شیراز که اتفاقا ۵ ستاره هم هست، هتل هما (Homa Hotel) است. یکی از نکات جالبی که درباره ی این هتل وجود دارد این است که در منطقه ای قرار گرفته که دسترسی به بسیاری از نقاط شهر شیراز را میسر می سازد و به خاطر همسایگی با رودخانه ی خشک و پارک شهر شیراز هوای بسیار خوب و دلپذیری هم داشته باشد. هتل هما یکی از اقامتگاه هایی در شهر شیراز است که با این که قدیمی است اما هنوز هم در بین بهترین ها قرار دارد. اگر تصمیم گرفتید در سفرتان به شیراز در این هتل اقامت کنید به یاد داشته باشید که اجرای موسیقی زنده در کافه تریای این هتل را اصلا از دست ندهید. برخی از دیگر خدمات این هتل را برای شما در جدول زیر ذکر می نماییم.

آسانسور

رمپ تاکسی سرویس پارکینگ

فضای سبز

اتاق مهمانی

استخر کافی نت فروشگاه سوغاتی

سالن بدنسازی

وب سایت رسمی هتل هما شیراز: homahotels.com/fa

تلفن هتل هما شیراز: 0۷۱۳۲۲۸۸۰۰۰

آدرس هتل هما شیراز: استان فارس، شیراز، خیابان مشکین فام، جنب پارک آزادی

 

 

۳_ هتل پرسپولیس، هتلی نزدیک به بسیاری از جاذبه های شیراز

یکی دیگر از بهترین هتل های شهر شیراز که هم ۵ ستاره است و هم خدمات کاملی را ارائه می نماید، هتل پرسپولیس شیراز (Persepolis Hotel) است. این هتل در یک ساختمان ۷ طبقه قرار گرفته و در کل دارای ۱۰۴ اتاق برای اقامت مسافران است. از این هتل هم دسترسی به بسیاری از نقاط مختلف شهر در دسترس و آسان است. برخی از دیگر خدمات این هتل را در جدول زیر برایتان ذکر کرده ایم.

قفل الکترونیک اتاق ها

اینترنت کافی شاپ دفتر خدمات توریستی

صرافی

سیستم تهویه ی مطبوع

رستوران فروشگه سوغاتی و صنایع دستی مجموعه ورزشی

خشکشویی

وب سایت رسمی هتل پرسپولیس شیراز: persepolis-hotel.com

تلفن هتل پرسپولیس شیراز: 0۷۱۳۲۲۷۱۲۸۰

آدرس هتل پرسپولیس شیراز: استان فارس، شیراز، حد فاصل چهارراه حافظ به میدان قائم

 

۴_ هتل زندیه، جدیدترین هتل در شیراز

یکی از هتل های تازه ساز شیراز، هتل زندیه (Zandiyeh Hotel) است. این هتل در کنار موزه ی پارس قرار گرفته و کاملا دارای معماری اصیل و سنتی ایرانی است. هتل زندیه شیراز دارای امکانات بسیار زیادی است که داخلش همانند یک شهر پر از تجهیزات اقامتی مختلف است. می توانید تا در این هتل به رستوران های مختلف بروید و از خدمات تفریحی مختلف آن استفاده نمایید. در این هتل سنتی به شما خدمات مختلفی ارائه می شود که می توانید با استفاده از آن ها فکر کنید که در خانه ی خودتان هستید. این هتل لاکچری دارای خدمات مختلف و زیادی است که ما برخی از آن ها را برای شما در جدول زیر قید می نماییم.

جعبه ی کمک های اولیه

رمپ خودپرداز پارکینگ روباز

فضای سبز

سالن بدنسازی

کرایه اتومبیل صندوق امانات اتاق چمدان

اطفاء حریق

وب سایت رسمی هتل زندیه شیراز: zandiyehhotel.com

تلفن هتل زندیه شیراز: 0۷۱۳۲۲۳۴۲۳۴

آدرس هتل زندیه شیراز: استان فارس، شیراز، خیابان هجرت، حد فاصل چهارراه پارکینگ و فلکه شهرداری

 

5_ هتل پارس، یکی از هتل های لاکچری شیراز

یکی از هتل های مجلل و بسیار لوکس خیابان زندیه ی شیراز که ۵ ستاره هم هست، هتل پارس (Pars Hotel) است. این هتل از کنار هم قرارگیری ۲ برج در کنار یکدیگر به وجود آمده است و به خاطر موقعیت قرارگیری خود در منطقه ای آرام برای افرادی مناسب است که علاقه مندند در منطقه ای آرام سکونت داشته باشند. هر چند که این هتل فاصله ی زیادی با بسیاری از جاذبه های شهر شیراز ندارد. اگر این هتل را برای اقامت انتخاب کردید یادتان باشد که کافی شاپ و کافه تریای هتل به صورت شبانه روزی باز است. برخی از دیگر خدمات این هتل را در جدول زیر می آوریم.

تالار پذیرایی

خدمات خانه‌ داری ویلچر خدمات تهیه بلیط

پارکینگ

سالن کنفرانس

سونا صندوق امانات خدمات تور

چایخانه سنتی

وب سایت رسمی هتل پارس شیراز: parsinternationalhotel.com

تلفن هتل پارس شیراز: 0۷۱۳۲۳۳۲۲۵۵

آدرس هتل پارس شیراز: استان فارس، شیراز، خیابان زند، رو به روی خیابان فلسطین

 

 

6_ هتل چمران، اقامتگاه معروف شیرازی ها!

در بلوار معروف شیرازی ها، هتلی بسیار مجلل و زیبا به نام هتل ۵ ستاره ی چمران (Chamran hotel) قرار گرفته است که نه تنها محیطی که در آن قرار گرفته خوب است بلکه محیط داخلی هتل نیز بسیار زیبا و دلنشین تزئین شده است. این هتل در یکی از بلندترین نقاط شهر شیراز قرار گرفته و یکی از بهترین سازه های این شهر هم هست. هتل چمران شیراز پر از امکانات مختلف و متنوع است و اقامت در ان برای هر کسی می تواند خاطره انگیز باشد. در ادامه برخی از خدمات این هتل را در جدول زیر برای شما درج می کنیم.

سالن کنفرانس

فروشگاه صنایع‌ دستی و سوغات فضای بازی کودکان سالن بدنسازی

بازی ‌های کامپیوتری

پله اضطراری

رستوران ایتالیایی خدمات باربری سالن همایش

رمپ

وب سایت رسمی هتل چمران شیراز: hotelchamran.com

تلفن هتل چمران شیراز: 0۷۱۳۶۲۶۲۰۰۰

آدرس هتل چمران شیراز: استان فارس، شیراز، بلوار چمران

 

 

بهترین هتل های ۴ستاره شیراز

1_ هتل ستارگان، یکی از بهترین هتل های ۴ ستاره شیراز

هتل ستارگان شیراز (Stars Hotel) یکی از هتل های ۴ ستاره ی این شهر است که نامش در بین ۱۰ تا از بهترین هتل های شیراز قرار می گیرد. این هتل نزدیک به فلکه ی گاز و پارک شهر شیراز قرار گرفته و همین امر برای کسانی که به شیراز زیاد سفر کرده اند و با آن آشنا هستند نشانگر این امر است که به بسیاری از خانه های تاریخی شیراز نزدیک است. در این هتل انواع خدمات رفاهی اقامتی و تفریحی مهیا شده است. در جدولی که در ادامه برایتان درج می کنیم، برخی از خدمات این هتل را آورده ایم.

رمپ

کافی شاپ کپسول آتش نشانی اطفاء حریق

تلویزیون

اتاق چمدان آسانسور پارکینگ روباز دستگاه واکس

سالن کنفرانس

تلفن هتل ستارگان شیراز: 0۷۱۳۲۲۷۶۱۰۰

آدرس هتل ستارگان شیراز: استان فارس، شیراز، تقاطع خیابان آزادی و خیابان ارم

 

 

2_ هتل رویال، اقامتگاهی با امکانات رفاهی ویژه

هتل رویال شیراز (Shiraz Royal Hotel) یکی دیگر از بهترین هتل های ۴ ستاره شیراز است که امکانات بسیار کاملی در خود پدید آورده است. این هتل هم در بلوار دروازه قرآن قرار گرفته و به جاذبه های طبیعی و شهری شیراز در فاصله ای نزدیک قرار گرفته است، به طوری که می گویند که با ساخت هتل رویال این منطقه کاملا همچون یک شهرک تفریحی و توریستی شده است. هتل رویال شیراز ۸ طبقه است و در کل ۵۰ اتاق و سوئیت مختلف دارد. در این هتل، با کیفیت ترین رستوران های شیراز همچون رستوران پالیز قرار گرفته است. در جدول زیر برخی از امکانات این هتل را ذکر خواهیم کرد.

پارکینگ

اینترنت صبحانه در اتاق استخر

استخر

کافی شاپ

رستوران سالن کنفرانس سالن ورزشی

فروشگاه و غرفه

تلفن هتل رویال شیراز: 0۷۱۳۲۲۷۴۳۵۷

آدرس هتل رویال شیراز: استان فارس، شیراز، خیابان قرآن، بالاتر از میدان ابوالکلام، نبش کوچه ۱۵

 

 

3_ هتل الیزه، هتلی مجلل اما با طراحی سنتی در شیراز!

هتل الیزه (Elysee Hotel) یکی از هتل های مجلل اما با طراحی سنتی در شیراز است که که بر خلاف دیگر اقامتگاه های شیراز در مکانی مسکونی قرار گرفته است. البته این قرار گیری در منطقه ای مسکونی به این معنا نیست که این هتل ۴ ستاره دسترسی مناسبی به نقاط مختلف شهر ندارد بلکه برعکس، هتل الیزه شیراز به بسیاری از مراکز خرید و خیابان های اصلی شیراز دسترسی خوب و مناسبی دارد. این هتل دارای رستورانی خوب و معروف است و کافی شاپ های آن منوی خوبی را ارائه می دهند. در جدل زیر برخی از امکانات دیگر این هتل را برای شما نام می بریم. راستی شما می توانید تا برای خرید بلیط قطار شیراز به وب سایت الی گشت مراجعه کنید.

رمپ

خدمات ۲۴ ساعته ی اتاق تور کافی نت

سونا و جکوزی

سالن بازی کودکان

پارکینگ فضای سبز اختصاصی استخر

اطفاء حریق

وب سایت رسمی هتل الیزه شیراز: elysee.ir

تلفن هتل الیزه شیراز: 0۷۱۳۶۲۳۸۸۹۰

آدرس هتل الیزه شیراز: استان فارس، شیراز، معالی آباد، کوی پزشکان، پلاک ۲۰

 

 

بهترین هتل آپارتمان شیراز

1- هتل آپارتمان تچر شیراز

آدرس: شیراز – خیابان فردوسی – حد فاصل پل باغ صفا و رودکی z

شروع قیمت از :  1,500,0

 

2- هتل آپارتمان شمس شیراز

آدرس: شیراز – دروازه اصفهان – ابتدای خیابان حافظ 

شروع قیمت از :  2,660,000

3- هتل آپارتمان آرین شیراز

 

 

بهترین هتل های سنتی شیراز

اقامتگاه سنتی سپهری شیراز

خانه ای به جا مانده از دوران قاجار که تاریخی ۱۲۰ ساله را به چشم خود دیده است و از سال ۱۳۹۶ تا به حال به عنوان یکی از بهترین اقامتگاه های سنتی شیراز مورد استفاده قرار می گیرد. خانه سنتی سپهری در محله قدیمی سنگ سیاه قرار دارد و همین یکی از بزرگ ترین مزیت های آن به حساب می آید چرا که دسترسی آسانی به بسیار از اماکن دیدنی از جمله حرم مطهر شاهچراغ، مدرسه خان، آرامگاه بی بی دختران و خانه فروغ الملک دارد.

این جا را می توان یکی از زیباترین خانه های شهر دانست که حوضی پر از آب داخل حیاطش قرار دارد. با ۷ اتاق که کاملا سنتی تزیین شده اند از مهمانان پذیرایی می کند و البته تمامی اتاق ها دارای سرویس بهداشتی و حمام مختص خودشان هستند. از جمله امکانات این هتل سرو صبحانه رایگان، اینترنت نامحدود، روزنامه، باربری، خشکشویی و صندوق امانات است. به یاد داشته باشید که ورودی مجموعه دارای پله است و افراد دارای محدودیت های حرکتی ممکن است که با مشکل مواجه شوند.

آدرس: شیراز – چهارراه پیروزی – مقابل پایانه اتوبوسرانی شهید دستغیب – محله تاریخی سنگ سیاه – پایین تر از کلانتری عباسیه

شماره تماس: ۰۷۱۳۲۲۴۵۳۶۴

اقامتگاه سنتی ماه منیر شیراز

خانه ای که اواخر دوران قاجار و اوایل زمان پهلوی مورد استفاده قرار می گرفت و قدمتی نزدیک به ۱۲۰ سال دارد. مساحت خانه چیزی حدود ۲۵۰ متر مربع و دو طبقه است و مانند بسیاری از دیگر خانه های و هتل های قدیمی حیاط مرکز اصلی ساختمان است. این مورد از بهترین اقامتگاه های سنتی شیراز دارای ۶ اتاق با گنجایش ۱۶ نفر است. می توان آن را در فهرست زیباترین خانه های قدیمی قرار دارد که داخلش نیز کاملا سنتی تزیین شده و از جمله وسایل به کار رفته در آن می توان به حیاط قدیمی با گلدان های رنگارنگش اشاره کرد.

امکانات مجموعه شامل رستوران، اینترنت محدود، پارکینگ روباز. خدمات لاندری. سرویس بهداشتی (ایرانی و فرنگی)، نظافت روزانه و سیستم ‌های سرمایشی و گرمایشی است. یکی از مزایای اقامتگاه ماه منیر دسترسی آسان به اماکن دیدنی شهر مانند نارنجستان قوام و مسجد نصیر الملک می باشد. ورودی این خانه هم دارای تعدادی پله است و ورود به آن برای همه آسان نیست.

آدرس:‌ شیراز – خیابان زند – کوچه هفتم – فرعی ۷/۸

 

 

اقامتگاه سنتی پنج دری شیراز

اقمتگاه سنتی پنج دری یکی از بهترین اقامتگاه های سنتی شیراز است که در زمینی به مساحت ۷۲۰ متر مربع فعالیت می کند. خانه ای که ۱۲۰ سال قبل و در دوران حکومت قاجاریان تاسیس شده است و برای سال های متمادی خالی از سکنه رها شده بود تا این که طی یک مرمت سه ساله دوباره قابل استفاده شد. در این بازسازی سعی شده که تمامی المان های قدیمی ساختمان به همان صورت حفظ شود و تجهیزات مدرن به آن اضافه گردد. از سال ۱۳۹۶ تا به امرزو کاربری خانه به هتل تغییر یافته و با ۱۱ اتاق در دو طبقه از مهمانان پذیرایی می کند.

از جمله امکانات هتل پنج دری شیراز باید به سرو صبحانه رایگان، داشتن اینترنت بی سیم رایگان در اتاق ها، کافی شاپ، تلویزیون، سرویس بهداشتی داخل اتاق، بالکن و صندوق امانات داخل هر اتاق اشاره کرد. این خانه قدیمی نیز دسترسی خوبی به اماکن دیدنی مثل شاهچراغ و مسجد نصیر الملک دارد.

آدرس: شیراز ، خیابان ۹ دی . روبروی پارکینگ عمومی زائر ، کوچه ۳۰/۶ هتل سنتی پنج دری

تلفن تماس:‌ ۰۷۱۳۷۳۹۵۲۱۴

 

 

منبع : گوگل

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *