بیمه

بیمه پارسیان یوسف آباد

بیمه پارسیان یوسف آباد

بیمه پارسیان یوسف آباد

برخی از اتفاقات و حوادث قابل پیشگیری نیستند از این جهت جبران خسارت و یا به حداقل رساندن خسارات ناشی از حوادث همیشه از دغدغه های انسان بوده و همواره تمهیداتی برای آن اندیشیده است. بیمه یکی از این راهکار هاست.شیرازیاب برای رفاه حال تهرانی‌های عزیز نمایندگی بیمه پارسیان یوسف آباد به همراه شماره تلفن برای شما آورده است.

شرکت خدمات بیمه ای (گسترش فروش فردا) نماینده حقوقی (بیمه پارسیان) یوسف آباد، با ارائه خدمات متنوع بیمه ای برای تمامی اقشار جامعه با حرفه و مشاغل گوناگون ، برای کاربران خود « تجربه‌ی لذت‌ بخش یک خرید اینترنتی» را  ایجاد نموده  است. «ارسال سریع»، «تضمین دریافت حداقل حق بیمه»  و  «تضمین اصالت بیمه نامه»  سه اصل اولیه ای است که این شرکت از نخستین روز تاسیس سعی در پایبندی به آن داشته است.

بیمه پارسیان یوسف اباد

بیمه پارسیان یوسف اباد

زمینه کاری

زمینه کاری نمایندگی بیمه پارسیان یوسف آباد و شرکت گسترش فروش فردا، ارائه محصولات متنوع و خدمات بیمه ای شرکت بیمه پارسیان در چهار قالب بیمه های اتومبیل، اموال، اشخاص و مسئولیت است که با تکمیل فرم الکترونیکی هر رشته بیمه ای توسط بیمه گذاران سیر رسیدگی و بررسی آن توسط کارشناسان متخصص این شرکت آغاز خواهد شد.

بیمه نامه ها پس از صدور نهایی بصورت رایگان و در اسرع وقت توسط متصدیان ارسال این شرکت  تحویل خواهد گردید.

اعلام نرخ و قیمت انواع محصولات نمایندگی بیمه پارسیان یوسف آباد، توسط کارشناسان ما بدین صورت است که ابتدا باید فرم پیشنهاد الکترونیکی که لینک آن در انتهای صفحه قرار داده شده است بصورت کامل تکمیل گردد.

پس از آن کارشناسان ما دراسرع وقت، نرخ و شرایط  را طی تماس تلفنی به بیمه گذار محترم اعلام و در صورت تایید، مراحل صدور را انجام خواهند داد .

آدرس و شماره تماس

شماره تماس: 09122191092

آدرس:تهران، یوسف آباد، مهماندوست – جهان آرا – مدبر

بیمه پارسیان یکی از شرکت‌های بیمه خصوصی در ایران است. وابسته به بانک پارسیان می‌باشد از ابتدا فقط برای کارکنان بانک پارسیان خدمات ارائه می‌داند اما اکنون برای عموم می‌باشد این شرکت از تاریخ ۲۸ اردیبهشت ۱۳۸۲ آغاز به فعالیت کرده‌است.

عمده‌ترین سهامداران شرکت بیمه پارسیان عبارتند از :بانک پارسیان، لیزینگ پارسیان، شرکت سرمایه‌گذاری تدبیر، صبا تأمین پارسیان، گروه مالی بانک پارسیان

منبع: https://fa.wikipedia.org

 

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *