آدرس و شماره تماس, اموزش

تولید سرویس خواب نوزاد شیراز سفیر جنوبی

تولید سرویس خواب نوزاد شیراز سفیر جنوبی

تولید سرویس خواب نوزاد شیراز سفیر جنوبی

 

سلام بر شما همراهان گرامی سایت شیرازیاب. قصد داریم اطلاعات مفیدی در خصوص مرکز تولید سرویس خواب نوزاد شیراز سفیر جنوبی را در اختیار شما قرار دهیم.

 

 



https://citybin.ir/shiz/wp-content/uploads/2020/03/1.gifاگر دوست دارید شما یا کسب و کارتان، مثل: تولید سرویس خواب سفیر جنوبی در گوگل و اینترنت دیده شود.

اینجا کلیک کنید.گل



تختخواب، بِستَر یا بالین یکی از اسباب بزرگ در جایی از خانه است که برای خواب و به‌عنوان جای اصلی استراحت از آن استفاده می‌شود.

تولید سرویس خواب نوزاد سفیر جنوبی .گالری ترنج آقای پرند

شماره تلفن: 09052331517

سرویس خواب نوزاد باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

سرویس خواب نوزادی در انواع و ابعاد گسترده‌ای در بازار موجود است. با توجه به لطافت نوزاد در بدو تولد، باید در حین خرید به برخی نکات اساسی توجه شود. از همین رو شما را به منظور راهنمایی بیشتر به مطالعه ادامه مطلب دعوت می‌کنیم.

سرویس خواب نوزادی



https://citybin.ir/shiz/wp-content/uploads/2020/03/1.gifاگر دوست دارید شما یا کسب و کارتان، مثل: تولید سرویس خواب نوزاد شیراز سفیر جنوبی در گوگل و اینترنت دیده شود.

اینجا کلیک کنید.گل



ویژگی سرویس خواب نوزاد و تخت آن

یکی از مهم‌ترین لوازم در زمان ابتدایی تولد نوزاد تخت آن است. به دلیل اینکه ماه‌های اول سال کودک بیشتر زمان خود را در خواب و در گهواره و یا تختخواب به سر می‌برد، توجه به این موضوع امری اساسی و مهم است. نکاتی که در زمان خرید تخت نوزاد به آن باید توجه شود به شرح زیر است:

  1. سایز و اندازه تخت خواب
  2. ارتفاع و قابلیت تنظیم
  3. پایداری
  4. لوازم تزئیناتی
  5. ست ملحفه و تشک
  6. چرخ‌های متحرک

سایز و اندازه تخت سرویس خواب نوزاد

سایز و اندازه استانداری برای تخت نوزاد به ثبت نرسیده است و باید مطابق با اندازه و سن و سال کوک تخت مد نظر برای او تهیه شود. بهترین توصیه در زمان تهیه تخت این است از کالایی استفاده شود که هم سایز کودک شما باشد. به عنوان مثال یک تختخواب نباید آنقدر بزرگ باشد که کودک در آن غلطت بزند و قدرت بازگشت به حالت اولیه خود را نداشته باشد، یا اینکه آنقدر کوچک و تنگ باشد که فضا برای او مثل یک قفس باشد و قدرت حرکت را از کودک شما بگیرد؛ بنابراین بهترین اندازه یک تخت است که حد وسط و نرمال داشته باشد. از سوی دیگر کودک مدت 9 ماه از عمر خود را در تخت خواب خود به سر می‌برد توجه به مرغوبیت کالا نیز باید مد نظر قرار گرفته شود.

مطالب بیشتر: