آدرس و شماره تماس

تولید و فروش عمده تخته شاسی عکس

تولید و فروش عمده تخته شاسی عکس

سلام بر شما همراهان گرامی سایت سیتی بین. قصد داریم اطلاعات مفیدی در خصوص  تولید و فروش عمده تخته شاسی عکس را در اختیار شما قرار دهیم.

تولید و فروش عمده تخته شاسی عکس

فروش تخته شاسی MDF به صورت عمده جهت چاپ عکس در ضخامت های ۸ میلی متر ، ۱۶ میلیمتر و ۳۰ میلیمتر انجام میشود. از آنجا که چاپ آثار هنری وعکسهایی از خاطرات روزمره به امری متداول تبدیل شده است ، کیفیت و ماندگاری کار نهایی مورد توجه خریداران می باشد . از اینرو علاوه بر کیفیت بالای چاپ های گروه ، تهیه تخته شاسی هایی با استانداردهای لازم و کیفیت بالا نیز در دستور کار است. در تهیه تخته شاسی های ام دی اف از دستگاه های مکانیزه پیشرفته جهت صیقلی نمودن سطح MDF استفاده میگردد .در کنار این مورد استفاده از چسب های دوطرفه معتبری چون پارادایز ( Paradise )  و letto در  کیفیت نهایی تخته شاسی اثر زیادی دارد و یکی از عواملی است که در عدم ایجاد حباب بعد از چسباندن نقش بسزایی را دارد . حاشیه و لبه های بیرونی تخته شاسی به صورت رنگ شده و یا استفاده از نوار پی وی سی قابل تهیه می باشدو در صورت درخواست مشتری از نوارهای رنگی نیز در تزئین لبه ها می توان استفاده کرد .

 



https://citybin.ir/shiz/wp-content/uploads/2020/03/1.gifاگر دوست دارید شما یا کسب و کارتان، مثل:  عمده تخته شاسی عکس در گوگل و اینترنت دیده شود.

اینجا کلیک کنید.گل



مطالب بیشتر:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *