محصولات ارایشی

جای جوش نی نی سایت

جای جوش نی نی سایت

***09179681618***

09179681618

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

خرید عمده و تکی

قیمت ارزان و جنس اصلی

📱09179681618📱

جهت ارتباط با ما و درخواست لیست موجودی و قیمت با این شماره در تماس باشید


وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

سرکار خـــــــــانم جمشیدی:09179681618


 

جای جوش نی نی سایت

سلام و درود خدمت همه همراهان خوب سایت سیتی بین. آیا شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که صورت و بدنتان جوش می‌زند؟ یکی از دغدغه‌های افراد درمان جای جوش و از بین بردن جای جوش است. در این مقاله سعی داریم تا شما را با روش‌های مختلف درمان جای جوش نی نی سایت آشنا کنیم. پس تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

 

جای جوش نی نی سایت

جای جوش نی نی سایت

چرا جوش میزنیم؟

جوش زدن می‌تواند دلایل مختلفی داشته باشد، در بدن هر فردی ممکن است شدت این جوش و آکنه با توجه به دلیل آن متفاوت باشد. آکنه یا همان جوش یکی از شایع‌ترین بیماری‌های پوستی است که معمولا از سنین بلوغ آغاز می‌شود. این بیماری به هیچ عنوان نمی‌تواند به یک عارضه خطرناک تبدیل شود اما در صورتی که نسبت به درمان آن اقدام نکنید می‌تواند به یک عارضه آزار دهنده تبدیل شود. ازجمله دلایل جوش صورت می‌توان به هورمون‌های جنسی، بلوغ، بیماری‌های مختلف، تغذیه، آلودگی، لوازم آرایشی و بهداشتی، سن بلوغ، استرس و اضطراب و… اشاره کرد.

انواع جای جوش

جوش‌ها انواع و اقسام مختلفی دارند که بنا بر دلایلی چون تغذیه نامناسب، بیماری، استفاده از لوازم آرایشی و بهداشتی نامناسب، آلودگی‌ و….روی صورت و بدن ظاهر می‌شوند. اما جای جوش در واقع اثری است که بعد از نابودی و از بین رفتن جوش روی پوست باقی می‌ماند. اما شاید این سوال برای شما پیش بیاید که آیا جای جوش‌ها متفاوت هستند؟ آیا از بین بردن جای جوش راه‌های درمانی مختلفی دارد؟ در ادامه با راه‌های درمان جای جوش بیشتر آشنا خواهید شد.

درمان جای جوش قندیلی

به این مدل جای جوش اسکار مثلثی یا قندیلی هم گفته می‌شود. این نوع جای جوش در لایه میانی پوست ایجاد می‌شود و در ظاهر به شکلی دیده می‌شود که انگار یک ابزار تیز پوست را سوراخ کرده است. این نوع جوش می‌تواند به صورت سوراخ‌های عمیق و کوچک روی سطح پوست ظاهر شود. در بسیاری از مواقع به صورت منافذ باز روی سطح پوست خود را نمایان می‌کنند.
معمولا این اسکارهای قندیلی بعد از کیست‌های عفونی همراه با ضایعات دیگر به سطح پوست صورت می‌آیند.
برای درمان جای این جوش‌ها از روش برش پانچ و پانچ گرافتینگ استفاده می‌شود. در برش پانچ پزشک ابتدا سعی می‌کند تا جوش را برش دهد و سپس پوست آن را به یکدیگر بچسباند. از پانچ گرافتینگ هم برای درمان اسکارهای بزرگ‌تر و عمیق‌تر استفاده می‌کنند.

درمان اسکار گرد

این نوع جای جوش در واقع فرورفتگی‌های عمیقی در سطح پوست صورت ایجاد می‌کند. این نوع جوش معمولا زمانی ایجاد می‌شود که اسکارهایی در بین پوست و بافت زیرپوستی ایجاد شده باشد. سپس این رشته‌ها اپیدرم را به سمت پایین می‌کشاند و همین امر موجب ایجاد ناهمواری‌های بسیاری خواهد شد. برای درمان این نوع جای جوش معمولا پزشک از برش زیرپوستی یا همان سابسیژن استفاده می‌کند. در این روش پزشک ابتدا یک تیغ مخصوص را به صورت عمودی وارد پوست صورت می‌کند، سپس رشته‌های فیبری را می‌برد.

درمان جای جوش واگنی

این نوع جای جوش به صورت ضایعاتی فرو رفته و گرد خود را نشان می‌دهند. این اسکارها با دیواره‌های عمودی دهانه بسیار عریضی دارند. زمانی که یک واکنش التهابی در زیر پوست ایجاد می‌شود، کلاژن‌های پوست صورت از بین می‌روند. این کلاژن‌ها در زیر پوست قادر نیستند که بافت‌های بالایی را حمل کنند و بدین ترتیب به صورت جوش‌های واگنی خود را نمایان می‌کنند. برای درمان این جای جوش می‌توانید از تزریق ژل یا پانچ گرافتینگ استفاده کنید.

جای جوش نی نی سایت

جای جوش نی نی سایت

بهترین روش های درمان جای جوش

میکرودرم

یکی از درمان جای جوش است که برای از بین بردن جای جوش‌های سطحی مورد استفاده قرار می‌گیرد. معمولا از این روش به صورت ترکیبی برای درمان جای جوش‌ها استفاده می‌کنند. پزشک معالج پس از اینکه از روش سابسیژن استفاده کرد برای درمان جوش‌های سطحی از میکرودرم استفاده می‌کند.

سابسیژن

یکی از روش‌های درمان جای جوش است که به صورت ترکیبی با دیگر روش‌ها استفاده می‌شود. در واقع استفاده از این روش می‌تواند اثر دیگر روش‌ها را دو چندان کند. در این روش برای درمان جای جوش از آزاد کردن بافت‌های همبندی استفاده می‌شود. از سوزن‌های بسیار ریزی در این روش استفاده می‌کنند که می‌تواند جای جوش‌های عمیق و سطحی پوست صورت را درمان کند. از این روش درمانی بیشتر پوست‌های صورت استفاده می‌شود و با هر نوع پوستی سازگاری دارد.

درماپن

استفاده از درماپن برای درمان جای جوش روی صورت در سال‌ها اخیر بسیار رایج شده است. در این روش سوزن‌های بسیاری با سطح پوست برخورد می‌کنند که همین امر می‌تواند در نهایت منجر به ساخت کلاژن در سطح پوست شود.

میکرونیدلینگ

یکی از روش‌هایی که می‌تواند درمان کننده جای جوش‌های عمیق باشد، میکرونیدلینگ است. پزشکان برای تاثیرگذاری بیشتر ترجیح می‌دهند که از این روش در کنار سایر روش‌های درمانی استفاده کنند.

روش پی آر پی

این روش نمی‌تواند به طور قطعی جای جوش را درمان کند و تنها ۹۰ درصد جای جوش را از بین می‌برد. اگر شما در این راه صبر و حوصله زیادی ندارید، بهتر است از این روش استفاده نکنید. در واقع یک روش دیربازده بوده و برای افرادی که جای جوش عمیقی دارند نمی‌تواند گزینه مناسبی باشد.

لیزر فرکشنال

این نوع لیزر به دو صورت سوزنی و غیرسوزنی وجود دارد. پزشک با توجه به نوع و شدت عارضه یکی از این لیزرها را استفاده می‌کند. در روش سوزنی لیزر فرکشنال از سوزن‌های ظریفی استفاده می‌کنند که با وارد شدن به لایه‌های عمیق پوست صورت می‌تواند موجب کلاژن سازی در پوست شود.
برای انجام این روش به سه تا چهار جلسه درمانی نیاز دارید، سپس می‌توانید برای نتیجه مطلوب‌تر بعد از گذشت ۶ ماه بار دیگر لیزر جای جوش فرکشنال را انجام دهید.

پانچ

زمانی که بیمار از هیچ یک از داروهای درمانی نتیجه قابل قبول را نگیرد و جای جوش‌های بسیار عمیقی داشته باشد، باید از روش پانچ استفاده کند. پزشک برای این دسته از بیماران یک تا دو جلسه سابسیژن و یک تا سه جلسه پانچ تجویز می‌کند.

آکوتان

آکوتان یک داروی بسیار قوی از ویتامین A است و می‌تواند برای افرادی که جای جوش عمیقی و اسکار شده‌ای دارند مورد استفاده قرار بگیرد. این دارو باید زیر نظر پزشک متخصص پوست مصرف شود در غیر اینصورت می‌تواند عوارض بسیاری را برای فرد به همراه داشته باشد. مصرف این دارو به قدری حساس است که در صورت بارداری باید به سقط جنین اقدام کنید. جنین در زمان مصرف این دارو دچار ناهنجاری‌های بسیاری می‌شود.

نانوفت

در این روش پزشک سعی می‌کند تا با استفاده از روش‌های خاص بتواند فاکتورهای رشد موجود در دیواره سلول‌های چربی را آزاد کند. از این روش تنها در از بین بردن جای جوش استفاده نمی‌شود و از دیگر کاربردهای آن می‌توان به از بین بردن سیاهی دور چشم، درمان اسکار و آکنه و… اشاره کرد.

 

جای جوش نی نی سایت

جای جوش نی نی سایت

درمان جای جوش با دارو و پماد

 یکی از رایج‌ترین راه‌های درمان جای جوش صورت، درمان جای جوش به کمک دارو و پماد است. پزشک قبل از هرگونه اقدامی برای بیمار دارو تجویز می‌کند، اگر دارو نتواند درمان کننده عارضه باشد باید از روش‌های دیگر از بین برنده جای جوش استفاده کرد. از بهترین و رایج‌ترین داروها و پمادها می‌توان به تتراسایکلین، موپیروسین، هیدروکورتیزون، آنتی بیوتیک سیستمیک، داکسی سایکلین، آزیترامایسین، کلیندامایسین و…. اشاره کرد. برخی از پزشکان در کنار این داروها از دیگر روش‌های درمانی هم استفاده می‌کنند.

درمان جای جوش با روش های خانگی

 بسیاری از افراد بر این باورند که استفاده از روش‌های درمانی خانگی هم می‌تواند موثر واقع شود. البته در صورتی می‌تواند موثر باشد که درمان جوش صورت به مرحله حادی نرسیده باشد. برخی از پزشکان روش‌های خانگی را قبول ندارند، چون این روش‌ها می‌تواند موجب تشدید جای جوش و التهابات شود. در بسیاری از مواقع با وجود اینکه از مواد طبیعی در این روش استفاده می‌شود اما می‌تواند موجب شدت یافتن التهابات و جای جوش‌ها شود.
ازجمله روش‌های خانگی برای درمان جای جوش می‌توان به آبلیمو، روغن درخت چای، جوش شیرین، آب سیب زمینی، آب خیار، آلوئه ورا، زردچوبه، گلاب، گلیسرین، سیر، نارگیل، شنبلیله، روغن زیتون و… اشاره کرد. این ترکیبات به روی تمام پوست‌ها نمی‌تواند موثر عمل کند.

جای جوش نی نی سایت

جای جوش نی نی سایت

بهترین روش درمان جای جوش چیست؟

میان تمام روش‌هایی که در این ابتدا عنوان کردیم، تنها روش لیزر است که می‌تواند موثر عمل کند. در واقع روش درمان جای جوش با لیزر درصد خطا کم و میزان تاثیرگذاری بالایی دارد. سرعت بهبود جای جوش در لیزر درمانی در مقایسه با دیگر روش‌های درمانی بسیار بالاست. از این رو بیشتر پزشکان برای درمان جای جوش از روش لیزر فرکشنال، لیزرCO2 و… استفاده می‌کنند.
همانطور که در ابتدا عنوان کردیم، لیزر می‌تواند با نفوذ به لایه‌های میانی پوست، پوست صورت را تحریک به ساخت کلاژن کند.


***09179681618***

09179681618

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

خرید عمده و تکی

قیمت ارزان و جنس اصلی

📱09179681618📱

جهت ارتباط با ما و درخواست لیست موجودی و قیمت با این شماره در تماس باشید


وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

سرکار خـــــــــانم جمشیدی:09179681618


 

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *