اخبار

جدول قطع برق در شیراز

جدول قطع برق در شیراز

جدول قطع برق شیراز ۱۴۰۰

سلام دوستان عزیز شیراز بین در این پست برای جدول برنامه  قطعی شیراز در سال 1400 را خواهیم گفت امید واریم این پست بتوانید برای شما مفید واقع شود.

جدول قطعی برق شیراز امروز

هر ساعتی که امروز قطع شده است را برداشته و طبق همان حروف در روزهای بعد قطعی خواهید داشت

"جدول

برنامه قطع برق شیراز

برق وصل نشد؟

این صدای یکی از صدها دانش‌آموزی است که امروز صبح و درست وسط برگزاری آزمون پایان سال با قطعی برق و عدم دسترسی به سامانه آزمون آنلاین مواجه شد.
در تماسی که با والدین سامان داشتیم اشاره کردند که اگر اداره برق از قبل خبر از قطعی برق می‌داد.

زمان آزمون را در تعامل با مدرسه تغییر می‌دادیم یا طولانی‌تر می‌کردیم اما به ناگاه برق کل ساختمان قطع شد و آزمون نیمه‌تمام ماند.

ضعف وزارت نیرو در انتشار جداول خاموشی و عدم اطلاع قبلی به مشترکان از سوی اداره برق نیز در حالی است که:

این روزها بر اساس تصمیمات ستاد ملی کرونا کلاس‌های درس و امتحانات به صورت آنلاین درحال برگزاری است و قطعی ناگهانی برق به ویژه در یکی دو هفته اخیر صدای خانواده‌ها به ویژه والدین را در آورده است.

بین گرمای شدید و گران شدن برق یکی را انتخاب کنید

شیراز امروز یکی از گرم‌ترین روزهای بهاری را تجربه کرد و دمای هوا به حدود 35 درجه رسید. قطعی بی‌رویه برق در چند روز اخیر که شهروندان را کلافه کرده کم بود، شایعه افزایش قیمت آن هم به این تنش اضافه شد.

صبح امروز مدیر کل روابط بین الملل توانیر از 2.5 برابر شدن تعرفه برق مصرفی خانوارها در ساعات اوج مصرف 13 الی 17 خبر داد و این در حالی است که به سبب در پیش بودن فصل گرما و استفاده شهروندان شیرازی از کولر آبی، ببشترین ساعات مصرف برق در این ساعات است.

در این زمینه یکی از شهروند شیرازی ساکن بلوارمدرس در گفت‌وگو با تسنیم گفت: کسانی که این گونه سیاست‌گذاری می‌کنند بیگانه با درد مردم هستند و قطعا خودشان کولر آبی در خانه ندارند وگرنه حال مردم را  درک می‌کردند.

منبع : سایت قطره

برنامه قطعی برق در شیراز

نظرات خودتان را کامنت کنید

برنامه قطعی برق شیراز 00

برنامه قطعی برق شیراز 1400

1 فکر در مورد “ جدول قطع برق در شیراز

  1. طاهره گفت:

    سلام، خسته نباشید. متاسفانه هیچ کس در منصبی که هست کارش رو درست انجام نمیده، الان اداره برق خیلی خوشحاله که ساعت خاموشی رو اعلام کرده و دیگه میتونه برق هر منطقه رو سرساعت قطع کنه، حالا کاش خودشون هم به این جدول عمل میکردن نه اینکه برای خاله نبودن اریضه اون رو بزارن الان دیروز برق ما ساعت ۱۳ تا ۱۵ رفته طبق جدول باید امروز ساعت ۱۵ میرفت ولی ساعت ۱۰ رفته و بچه من تو حموم مونده خوب وقتی جدول میزارین مردم طبق اون برنامه ریزی میکنن آخه چرا خودتون به چیزایی که میگین عمل نمیکنین فقط نشستن پشت میز هر وقت عشقشون کشید دستشون رو میزارن رو یه دکمه و برق یه جایی رو قطع میکنن خیلی هم خوشحالن که دارن خدمت صادقانه انجام میدن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *