موسیقی

خرید پیانو شیراز

خرید پیانو شیراز

خرید پیانو شیراز

در این مقاله از سایت شیرازیاب به سراغ خرید پیانو شیراز و مراکز فروش پیانو به صورت قسطی و اجاره آن در شیراز رفته ایم.با ما همراه شوید.

فروش پیانو شیراز

مرکز موسیقی بتهوون شیراز

مرکز موسیقی بتهوون شیراز در راستای هدف خود همواره ارائه محصولات با بهترین کیفیت بوده، در برنامه خود جذب برترین برندهای دنیا را قرار داده است.از این دست می توان به گرفتن نمایندگی انحصاری پیانو کورزویل – kurzweil اشاره کرد

آری در این راه جای استفاده از ابزار قرن ما که همانا اینترنت است را به نیکی دریافتیم و با دستی پر وارد این عرصه شدیم. امروز به جرات میتوان گفت وب سایت فروشگاهی موسیقی با این تعداد محصول و خدماتی از قبیل نمونه پی دی اف تمام کتابهای موسیقی، و همچنین نمونه های شنیداری از محصولات صوتی فروشگاه، در فضای اینترنتی فارسی موجود نیست. اما هدف ما از راه اندازی یک پایگاه اینترنتی، نه صرفا یک سایت فروشگاهی، بلکه محلی بوده برای اجتماع فعالان و دوستداران موسیقی. در شلوغی شهر شیراز که این روزها مرا به یاد شلوغی تهران میاندازد.

با پیک موتوری مرکز موسیقی بتهوون شیراز ، آمده ایم تا همیشه در کنار شما باشیم تا وقت گرانبهای خود را در ترافیک طاقت فرسا و بی پایان هدر ندهید و با هزینه ای بسیار کمتر از معمول محصولات ما را در هرجای شیراز در اختیار داشته باشید.

از دیگر امکانات مرکز موسیقی بتهوون شیراز، طراحی خلاقانه نرم افزاری برای جواب دادن به سوالات و راهنمایی آنها در یافتن هرچه سریع تر محصول مورد نظر خود میباشد که فعلا کار کردن با این نرم افزار فقط در محل فروشگاه ما امکان پذیر است اما به زودی و بعد از تکمیل منابع و اطلاعات آن، بر روی خروجی سایت قرار خواهد گرفت.

شعبه ساز و لوازم موسیقی

آدرس :

شیراز، پل باغ صفا، به طرف بازار انقلاب، سمت چپ ساختمان رجبی

تماس با مسئول فروش ساز: tel:09332712813

تماس با شعبه ساز: tel:07132283591

شعبه کتاب

آدرس :

شیراز، بازار انقلاب، یاس ۷، پلاک ۱۵۶ و ۱۶۵

تماس با مسئول فروش : tel:09022298769

تماس : tel:07132298769

 

خرید پیانو در شیراز

خرید پیانو در شیراز

خرید پیانو در شیراز

باربد پیانو

میدان دانشجو، ابتدای بلوار چمران، جنب بانک مسکن

تلفن :

۰۷۱-۳۶۲۹۰۰۸۸ | ۰۷۱-۳۶۲۹۰۰۷۷ | ۰۷۱-۳۶۲۹۰۰۶۶

shiraz@barbadpiano.com

اجاره پیانو قسطی شیراز

نوت هشتم

اجـاره پیانـو برای اولین بار در ایران بصـورت روزانـه ، هفتـگی ، مـاهـانه و سالیانه

نمـاینده رسمـی یاماها ، رولنـد ، سباسـتین اشتیـن والـد ، وبـر ، شـومان ، آلبـرت وبـر ، دایناتـون

وارد کننـده انـواع پـیـانـوهـای دسـت دوم اصــل ژاپــن

آدرس :

شیراز، پل باغ صفا، به طرف بازار انقلاب، سمت چپ، ساختمان رجب

tel:07132346291-2



https://citybin.ir/shiz/wp-content/uploads/2020/03/1.gifاگر دوست دارید شما یا کسب و کارتان، مثل: خرید پیانو شیراز در گوگل و اینترنت دیده شود.

اینجا کلیک کنید.گل



خرید پیانو قسطی در شیراز

طنین دنیای مهر 

یکی از خدمات پیانوطنین فراهم کردن امکان خرید ساز به صورت اقساطی است. این فروشگاه به عنوان نماینده فروش برترین برندهای جهان مفتخر است که فروش اقساطی ساز را در سراسر کشور برای هنرمندان عزیز فراهم کرده است.

بدین ترتیب شما می توانید ساز مد نظر خود را از مبلغ ۵۰۰ هزار تومان به بالا و بدون سقف به صورت پرداخت ماهیانه اقساط تهیه کند. این سرویس  با همکاری یکی از معتبرترین شرکتهای فروش قسطی و پیانوطنین فراهم شده است.

۱-مدارک مورد نیاز جهت خرید اقساطی سایت:

-کارت ملی

-شناسنامه

-و تکمیل فرم ثبت نام که در این لینک موجود است.

۲-تمامی افرادی که دارای چک معتبر بانکی باشند و تا بحال چک برگشتی نداشته باشند.
۳-شرایط فروش اقساطی برای تمامی اقلامی که در شرکت طنین دنیای مهر قابل عرضه باشد معتبر است و شما میتوانید تمامی اقلام را با اقساط ۲۴ ماهه خریداری بفرمایید.
۴-شرایط بازپرداخت بصورت یک ماهه تا ۲۴ ماهه می باشد که تعداد قسط ها توسط مشتریان انتخاب می شود.
۵- برای بهره مندی از شرایط فروش اقساطی نیازی به چک کارمندی نمی باشد.
۶-برای تحویل چک ها میتوانید بصورت حضوری ارسال با پست یا پیک اقدام فرمایید، جهت حصول اطمینان از صحت چک های ارسالی قبل از ارسال عکس گرفته و برای مدیر عامل ارسال گردد.
۷-جهت خریداقساطی نیاز به حضور مشتری نیست ولی مشتریان محترم میتوانند با حضور در فروشگاه های پیانو طنین اقدام به خرید محصولات مورد نظر خود نمایند.
۸- جهت خرید اقساطی یک چهارم مبلغ در ابتدا از مشتری اخذ گردیده و مابقی مبلغ در اقساط از یک تا ۲۴ ماه از مشتریان دریافت میگردد.
آدرس :
شیراز-بلوارهجرت-جنب کوچه دادگستری-طنین دنیای مهر(گالری اسفند)

 

بیشتر بخوانید:

 

 

 

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *