غذا و خوراکی

خشکبار تفرشی شیراز

خشکبار تفرشی شیراز

خشکبار تفرشی شیراز

خشکبار تفرشی شیراز:سلام گرم خدمت شما بازدیدکنندگان شیرازیاب.دراین پست می خواهم به شما شماره تلفن ,آدرس و ساعات کار خشکبار تفرشی را بدهم.امیدوارم پست برای شما مفید باشد.

ممنون که با شیرازیاب همراه هستید.

 

آدرس خشکبار تفرشی در شیراز

آدرس: شیراز – قصردشت، بالاتر از خیابان صنیعی، بین کوچه ۳۸ و ۴۰

شماره تماس:0713627655

ساعات کار: شنبه تا پنج شنبه از ساعت 8صبح تا 9شب-جمعه ها تعطیل

موقعیت روی نقشه:

[mappress mapid=”29″]

 

عکس خشکبار تفرشی شیراز

"<yoastmark

 

خشکبار چیست؟

خشکبار یا خشکه‌بار یا میوه خشک به میوه‌های خشک شده و برخی مغز دانه‌ها گفته می‌شود. مغز دانه‌هایی مانند پسته، بادام، فندق، گردو خشک و میوه‌های خشک مانند کشمش، کشمش سبز، کشمش سبز تیزابی، برگهٔ آلو بخارا، قیسی خشک، برگه هلو، برگه زردآلو ، برگه آلو، برگه آلوچه و برگه آلبالو، خرما، انجیر خشک. خشکبار جزو آجیل حساب نمی‌شود. در قدیم آن را میوه خشک می‌گفته‌اند.

 

 

 



https://citybin.ir/shiz/wp-content/uploads/2020/03/1.gifاگر دوست دارید شما یا کسب و کارتان، مثل: خشکبار تفرشی شیراز در گوگل و اینترنت دیده شود.

اینجا کلیک کنید.گل



راه های تشخیص آجیل خوب:  طعم، مزه و بو

بهترین راه تشخیص آجیل خوب، خوردن آن است. قبل از خرید هر آجیلی آن را بچشید. البته نباید خیلی از این مسیر مطمئن باشید. چرا که در اکثر آجیل ها اندکی خراب وجود دارد و احتمالا چشیدن طعم نمی تواند همیشه کارساز باشد. چرا که در این گونه موارد «مشت نمونه خروار نیست»!آجیل هایی با طعم تند، خیلی شور و یا ترش گزینه های مناسبی نیستند. زیرا بو دادن آجیل های کهنه با آبلیمو یا سایر ادویه ها مانع از تشخیص کهنگی آن توسط مشتری می شود و طعم اصلی آن را پنهان می کند. همچنین طعم بیات و ماندگی از دیگر نشانه های کهنه بودن آجیل است. هر گونه بوی ترشیدگی، رطوبت و نا نیزعلامت هشداری برای شناخت آجیل های کهنه است. یکی از فروشندگان مطرح آجیل در مشهد راهکار شناخت آجیل خوب را این گونه معرفی می کند: «مزه و طعم و شادابی آجیل مهم ترین فاکتورهای آجیل خوب است.»

منبع:اقتصاد آنلاین

ممنون از این که با شیرازیاب همراه بودید.

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *