محصولات ارایشی

خط چشم تایلامی

خط چشم تایلامی

***09179681618***

09179681618

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

خرید عمده و تکی

قیمت ارزان و جنس اصلی

📱09179681618📱

جهت ارتباط با ما و درخواست لیست موجودی و قیمت با این شماره در تماس باشید


وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

سرکار خـــــــــانم جمشیدی:09179681618


 

خط چشم تایلامی

سلام به همه شما دوستان و همراهان سایت سیتی بین. امروزه بهترین خط چشم به یکی از ابزارهای مهم برای استفاده تمامی آرایشگرها در سرتا سر دنیا تبدیل شده است. برای استفاده از این وسیله که ارتباط مستقیمی با یکی از مهم ترین اعضای بدن یعنی چشم دارد بهتر است که با مزایا و معایب آن آشنا باشید تا بدین صورت از آسیب های احتمالی که ممکن است به دلیل استفاده از خط چشم های غیر استاندارد به چشمتان وارد شود در امان بمانید. پس با ما همراه باشید تا با محصول خط چشم تایلامی نیر آشنا شوید.

 

خط چشم تایلامی

خط چشم تایلامی

 

نگاهی کوتاه به تاریخچه استفاده از خط چشم

در مورد تاریخچه ی استفاده از لوازم آرایشی، همین بس است که بدانید در زمان مصر باستان، مصری ها از انواع لوازم بهره می برده اند تا خود را بیارایند حتی قبل تر از آن هم در زمان های گذشته از خون حیوانات برای آراستن چهره ی خود و به عنوان رژلب استفاده می کردند.

اگر نگاهی به تصاویر مصری ها بیندازید، خواهید دید که زنان مصری خط چشم را از گوشه ی چشم می کشیدند و تا کنار شقیقه هایشان امتداد می دادند. چون علاوه بر زیبایی، عقیده شان این بوده که خاصیت درمانی هم دارد و سلامت چشم ها را تضمین می کند. البته مواد تشکیل دهنده ی آن محصولات سرمه بوده است.

منظور از خط چشم چیست؟

خط چشم نوعی محصول آرایشی است که تولید کنندگان لوازم آرایشی آنها را روانه ی بازار کرده اند. منظور از خط چشم هم یکسری ترکیبات شیمیایی است که به صورت مایع در آمده اند و بانوان آن را پشت پلک و روی مژه ها می کشند. همین امر زیبایی چشم آنها را چند برابر می کنند.

در واقع عملکرد این ابزار به گونه ای است که وجود خطی باریک یا ضخیم بر روی پلک چشم ها، آنها را درشت تر از آنچه که هستند؛ نشان می دهد.

آشنایی بیشتر با انواع خط چشم

خط چشم مدادی

قدیمی ترین و اصلی ترین نوع خط چشم در بازار، خط چشم مدادی است. اگر مهارت خاصی در زمینه ی آرایش و کشیدن خط چشم ندارید، به شما پیشنهاد می کنیم که این مدل را خریداری نمایید. این مدل از خط چشم ها دارای دو نوع خشک و روغنی هستند. اگر قصد کشیدن خط چشم ضخیم را دارید به سراغ مدل روغنی بروید. وگرنه برای خط باریک مدل خشک جوابگوی نیاز شما خواهد بود.

ویژگی های خط چشم مدادی

  • استفاده راحت و آسان
  • ماندگاری کوتاه مدت
  • به خط چشم تان حالت دودی میدهد
  • ریزش بر روی چشم
  • زود پخش میشوند
  • پاک کنندگی آسان
خط چشم تایلامی

خط چشم تایلامی

خط چشم ماژیکی

انواع خط چشم های ماژیکی تقریباً جدیدترین مدل خط چشم است که می تواند برای زیبایی چشم استفاده شود. این نوع خط چشم بصورت ماژیک است و در گروه خط چشم های مایع قرار می گیرد.

خط چشم ماژیکی مانند هر خط چشم دارای مزایا و معایبی است که آگاهی از آنها می تواند انتخاب خط چشم مناسب را برای ما آسان تر کند. یکی از مهمترین مزایای خط چشم ماژیکی استفاده آسان، دوام بالا و مناسب برای هر نوع آرایش است.

اما از جمله معایب خط چشم ماژیکی می توان گفت که پاک کردن آن بسیار دشوار است و به دلیل غلظت کم آن، برای استفاده باید چندین لایه روی پلک ها استفاده شود.

 

خط چشم ژله ای

آرایشگرها و افرادی که آرایش عروس انجام می دهند از این مدل بسیار استفاده می کنند و دلیل آن هم دوام و ماندگاری بالای این نوع خط چشم است، این نوع برای افرادی که پلک چربی دارند مناسب است، به سرعت خشک می شود و پخش نمی شود لازم به ذکر است کشیدن خط چشم با این مدل برای محیط هایی که مرطوب است بسیار مناسب است پس خرید بهترین خط چشم ژله ای را به دقت انجام دهید.

خط چشم سایه ای

این مدل از خط چشم ها جایگزینی برای سایه چشم خواهند بود و حالت دودی دارند. اگر به این سبک از آرایش علاقه دارید به سراغ خرید این مدل بروید. تنها عیب این مدل پاک شدن خیلی سریع آن خواهد بود، وگرنه بسیار زیباست.

این مدل از خط چشم ها، درست شبیه به سایه بوده و برای کشیدن آن ها، باید از قلموهای حرفه ای و نازک استفاده کنید. در صورتی که قلمو را به صورت خشک در مواد خط چشم زده و به پلک خود بکشید، خط چشم اسموکی و ملایمی ایجاد خواهد شد. اما برای داشتن یک خط کاملا سیاه و مشخص، توصیه می شود که ابتدا قلمو را کمی مرطوب کرده، سپس از آن استفاده کنید.

خط چشم مایع مویی

می توان گفت سخت ترین مدل خط چشم برای استفاده، خط چشم مویی است، چرا که شما عزیزان بعد از مدت ها تمرین می توانید خط چشمی زیبا و بی عیب و نقص بکشید. این مدل نه ترک می خورد و نه با گذشت زمان پوسته پوسته می شود. پس یکی از اولین انتخاب های آرایشگران حرفه ای و نیمه حرفه ای خواهد بود.

ویژگی های خط چشم مویی

  1. نوک برس کوچک باعث می شود تا یک خط دقیق ساده انجام شود.
  2. بهتر است ابتدا از یک مداد چشم و سپس از این محصول استفاده نمایید.
  3. این خط چشم می تواند حداقل 12 ساعت ماندگاری روی پوست داشته باشد.
  4. همچنین می تواند خطوط فوق العاده ریز یا دراماتیک ایجاد کند.
  5. یک خط چشم خوب بلند و بدون لکه دارای نوک انعطاف پذیر است که کار با آن را راحت می کند.
  6. برای یک خط نازک تر، خط منحنی خود را به آرامی با نوک برس و برای یک خط ضخیم تر هاشور بزنید، با فشار بیشتر از طرف انتهایی استفاده کنید.

مزایای استفاده از خط چشم

از اصلی ترین مزایای استفاده از خط چشم، می توان به جذاب کردن و گیراتر کردن چشم ها، به وسیله این محصول آرایش چشمی اشاره کرد. خط چشم باعث می شود که چشم های کمرنگ و بی روح، پررنگ و جذاب به نظر برسند. همین طور پس از مدتی که در استفاده از آن، مهارت کافی به دست بیاورید؛ خط چشم کشیدن برای شما ظرف مدت چند ثانیه انجام شده و می توانید به سرعت، آرایش چشمی خود را تکمیل کنید.

معایب استفاده از خط چشم

خط چشم ها، علاوه بر زیبایی بخشی به چشمان شما، احتمال صدمه دیدن چشمان شما را نیز چند برابر می کنند و احتمال داشته در صورت استفاده ناصحیح از این وسیله آرایشی خطراتی جدی چشمان شما را تهدید کند.
در صورت استفاده مکرر از این وسیله باید این موضوع را بدانید که بعد از مدتی چشم های شما به انواع باکتری ها آلوده شده و احتمال بروز عفونت چشم در شما بسیار بالا خواهد رفت. متخصصین چشم معتقدند این وسیله دارای رنگ دانه هایی بوده که احتمال داشته در غده های اشکی چشم و یا لنز های آرایشی گیر نموده و سبب تاری دید و یا صدمه دیدن به چشم گردند.

خط چشم تایلامی

از سوی دیگر این خط چشم ها دارای سیلیکون، موم، روغن و دیگر مواد شیمیایی بوده که قطعا استفاده مداوم از این وسیله صدماتی را به پوست صورت و چشم وارد می کنند. زیرا وجود این مواد سبب افزایش تراکم ذرات درون چشم شده و استفاده مکرر از آن خطراتی جدی را برای چشم به همراه خواهد داشت. برای به حداقل رساندن آسیب های چشمی پیشنهاد می شود تنها بر روی پشت پلک و زیر چشم خط چشم را کشیده و از کشیدن خط چشم درون چشم خودداری نمایید و حتما شب ها به هنگام خواب آرایش خود را کاملا پاک نمایید. بهتر است با تراشیدن خط چشم های مدادی قبل از هر بار استفاده مانع از عفونت های چشمی گردید.

مطالب گفته شده به این معنا نیست که به هیچ عنوان شما نباید از خط چشم استفاده کنید بلکه بهتر است برای محافظت از چشمان خود، از برند های با کیفیت و فروشگاه های معتبر خرید نمایید.

برندهای معروف تولید کننده خط چشم

شرکت های مختلفی در زمینه تولید خط چشم و مداد چشم فعالیت می کنند. این شرکت ها تاکنون محصولات مختلفی را ساخته و روانه بازار کرده اند که این محصولات بسته به کیفیت ساخت و قیمت، تا حدودی در میان مصرف کنندگان به محبوبیتی دست یافته اند. کاپریس، سپتونا، مورد، ایزادورا، لولی پاریس، آرت دکو، دبورا، بورژوآ، کاتریس، لورآل، بی وای اس، هانی هیر، جویل، نوت، پارینه، گارنیه، کاراجا، تریتون، کیس، دلگان، لتی، اتود، الارو، آردن، سینره، مای، رومئو، ویشی، آی کر، چیکا، کیو وی، مدیسان، ایگو، تایرا، درمالین، لیراک، اوریاژ و … از مشهورترین برند های زمینه تولید خط چشم و مداد چشم هستند.

چگونه رنگ خط چشم مناسب برای خود انتخاب کنیم؟

معمولا خط چشم مشکی برای همه خانم ها مناسب است و بیشتر آنها نیز این رنگ خط چشم را ترجیح می دهند. در واقع رنگ سیاه برای پوست صورت رنگی قوی و محکم است. به نظر می رسد رنگ زغال چوب یا قهوه ای، رنگی ملایم و صاف است که اکثر خانم ها در آرایش روزانه خود از آن استفاده می کنند و اگر پوست و موی بلوند یا طلایی دارید این رنگ مناسب شماست.

شاید در استفاده از برخی رنگ های روشن برای خط چشم، شک داشته باشید.رنگ های ارغوانی، سبز و حتی قرمز در شب می توانند خط چشمی قابل توجه برای شما باشند. این قبیل رنگ خط چشم بیشتر برای مهمانی های شبانه مناسب است که به کمک آنها می توانید ظاهری جذاب تر داشته باشید. همچنین می توانید خط چشم نقره ای را نیز امتحان کنید.

نکات مهم و کاربردی هنگام خرید خط چشم

  • حتما به قیمت آن توجه داشته باشید، عوامل مختلفی چون جنس، کیفیت، برند و… بر روی قیمت اسن محصول اثرگذار هستند. شما عزیزان باید با توجه به بودجه و علاقه ی خود نسبت به خرید مدل خاصی اقدام نمایید.
  • به رنگ خط چشم توجه کنید. این محصول در رنگ های مختلفی روانه ی بازار شده است. انتخاب هر رنگی به سلیقه و علاقه ی شما عزیزان بستگی دارد. اما بهترین نوع رنگ در خط چشم به صورت کلی، مشکی می باشد که چشم ها را درشت تر می کند.
  • حتما قبل از خرید این وسیله، آن را بر روی دستتان امتحان کنید تا مطمئن شوید که خشک نیست و به خوبی رنگ پس می دهد.
  • عزیزان محصولات آرایشی به دلیل تماس مستقیمی که با پوست دارند، خریدشان نیاز به دقت بیشتری خواهد داشت. بنابراین سعی کنید همه ی آنها به خصوص خط چشم را از میان برندهای معتبر و مطرح در جهان خریداری نمایید تا برای مدتی بتوانید از آن استفاده کنید.
  • همیشه قبل از استفاده از خط چشم، به عنوان بیس و پابه ی آرایش، از کانسیلر استفاده کنید تا به راحتی بتوانید آرایش چشم زیبایی داشته باشید .
  • هر مدل خط چشمی که انتخاب می کنید، باید به آسانی روی پلک چشم حرکت کند و ترک برندارد.
  • هنگام خرید به برچسب سلامت موجود بر روی کالا توجه کنید تا از اصل بودن آن مطمئن شوید.
  • بعد از استفاده درب آن را به خوبی ببندید تا مایع درون ان خشک نشود.

نحوه استفاده از خط چشم معمولی

برای داشتن ظاهری ساده و طبیعی، یک خط چشم مدادی بهترین گزینه است. تاکنون آنها ساده ترین خط چشم برای استفاده هستند زیرا همه ما از جوانی از مداد استفاده کرده ایم. برای شروع به آموزش جامع احتیاج ندارید. مدادهای چشم بسیار متنوع هستند ، برای دستیابی به هر سطح از تعریف خط ، فقط باید نوک مداد را بتراشید و تنظیم کنید.

نکته: هنگام استفاده از خط چشم، از گوشه بیرونی چشم شروع کنید و به سمت داخل کار کنید. ممکن است احساس ناخوشایندی کنید ، اما این بهترین راه است زیرا در موقعیت عالی برای کنترل آستر هستید.

خط چشم تایلامی

خط چشم تایلامی

خط چشم تایلامی

  • بدون حساسیت
  • استفاده آسان و راحت
  • خط کشی روان
  • مواد ارگانیک
  • ماندکاری بالا
  • ضد آب

 


***09179681618***

09179681618

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

خرید عمده و تکی

قیمت ارزان و جنس اصلی

📱09179681618📱

جهت ارتباط با ما و درخواست لیست موجودی و قیمت با این شماره در تماس باشید


وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

سرکار خـــــــــانم جمشیدی:09179681618


 

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *