اماکن, خوابگاه های شیراز

خوابگاه غدیر شیراز

خوابگاه غدیر شیراز

خوابگاه غدیر شیراز

خوابگاه غدیر شیراز:با سلام خدمت بازدیدکنندگان سایت محبوب شیرازیاب.در این پست می خواهم اطلاعاتی اعم از آدرس, شماره تلفن ,نوع خوابگاه و… را معرفی کنم.امیدوارم از مطالب رضایت کامل داشته باشید.

سپاس از این که ما را همراهی می کنید.

 

نوع خوابگاه(پانسیون): غیردولتی-دخترانه

پانسیون صرفن برای دانشجو ها نیست و کارمند ها و سایر اقشار هم ازش استفاده می کنن. پانسیون ها (معمولن) تحت نظر دانشگاه نیستند. سایر موارد هم (مثل نظافت، سایر اتاق و…) هم بسته به پانسیونیه که توش هستید. پانسیون ها معمولن از دوتا نوع دیگه ی خوابگاه ها گرون ترن و چون امنیتشون تضمین شده نیست، توصیه نمی شن.

پانسیون و اقامتگاه و خوابگاه،این سه واژه ها به معنی مکانی هستند که افراد مدتی را برای انجام کار یا ادامه تحصیل در آنجا می گذرانند.

این خوابگاه با ارائه انواع اتاق ها 2تخته, 4تخته, 6 تخته و8 تخته با قیمت مناسب آماده خدمت رسانی است.

نام مسئول: احسان صفرپور

آدرس:شیراز – شهرک گلستان- بلوار غدیرشمالی- انتهای کوچه 6

[mappress mapid=”52″]

 

شماره تلفن:07136505248

شماره همراه:09171130394

 

 

خوابگاه

خوابگاه (به انگلیسی: dormitory) یا لیلیه (به فارسی افغانستان) نوعی مکان اقامتی است که معمولاً برای اقامت گروه بزرگی از افراد مرتبط با هم یا هم‌صنف طراحی می‌شود. خوابگاه‌ها در دانشگاه‌ها، کالج‌ها، مدرسه‌های شبانه‌روزی رواج بیشتری دارند. پادگان‌های نظامی، مجتمع‌های ورزشی، ادارات و شرکت‌های بزرگ نیز به‌طور معمول دارای امکانات اقامتی و خوابگاهی هستند.

 

 

 



https://citybin.ir/shiz/wp-content/uploads/2020/03/1.gifاگر دوست دارید شما یا کسب و کارتان، مثل: خوابگاه غدیر شیراز در گوگل و اینترنت دیده شود.

اینجا کلیک کنید.گل



خوابگاه دانشجوئی

خوابگاه دانشجوئیی با مدیریت دانشگاه و برای اسکان دانشجویان کار می‌کند. دانشجویان متقاضی سکونت در خوابگاه، در طول تحصیل به صورت فردی یا گروهی، تمام یا بخشی از دوران تحصیلی خود را در خوابگاه می‌گذرانند خوابگاه‌های دانشجئوی برای اقامت دانشجویان در در پردیس دانشگاه یا در بیرون از محیط دانشگاه طراحی و ساخته می‌شوند. اتاق‌های خوابگاه‌های دانشجویی می‌تواند انفرادی یا گروهی باشد.

 

 

منبع:ویکی پدیا

 

از همراهی شما با شیرازیاب متشکرم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *