اماکن, داروخانه

داروخانه دکتر آزاده سالم

داروخانه دکتر آزاده سالم

 

سلام و درود به دوستان عزيز شيرازبين، با تشکر از همراهي شما. در اين پست مطالبي در رابطه با “داروخانه دکتر آزاده سالم” به همراه آدرس و شماره تماس آن ها گردآوري شده است. ضمن سپاس گزاري از شما اميدوارم که نهايت استفاده را از اين مطالب ببريد.

داروخانه دکتر آزاده سالم فلکه دوم صادقیه

داروخانه شبانه روزی دکتر آزاده سالم یکی از داروخانه‌های بزرگ و معتبر محله صادقیه و بلوار فردوس در غرب تهران است. این داروخانه یکی از داروخانه‌های منتخب دانشگاه علوم پزشکی است که تأمین طیف وسیعی از داروهای بیماران از جمله داروهای شیمی درمانی، انسولین و … را برعهده دارند. این داروخانه یکی از مراکز وابسته به بیمارستان ابن سینا است.
داروخانه آنلاین شبانه روزی دکتر آزاده سالم ارائه کالا و خدمات با بهترین کیفیت، ارسال در سریع‌ترین زمان و همچنین خدمات پس از فروش و جلب رضایت مشتریان را وظیفه مهم خود می‌داند و برای تحقق آن تلاش می‌کند. عمده محصولات ارائه شده در این داروخانه در دسته کرم های صورت و بدن، شیرخشک، پوشک، تجهیزات پزشکی و مکمل‌های خوراکی قرار می‌گیرند. داروخانه آنلاین دکتر آزاده سالم ارسال فوری به سراسر کشور از مازندران، گیلان، اردبیل، تبریز، کردستان، کرمانشاه، همدان گرفته تا بوشهر، اهواز، سیستان و بلوچستان، خراسان، یزد، اصفهان، شیراز و … را در سریع ترین زمان ممکن انجام می‌دهد.

آدرس:تهران، فلکه دوم صادقیه، ابتدای آیت الله کاشانی، همکف درمانگاه ابن سینا

شماره تلفن : 02144071694
تلفن ثابت دوم : 02147901205

سایت داروخانه دکتر آزاده سالم:

مشاهده سایت

 

 

 

بیشتر بخوانید:

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *