آدرس و شماره تماس, بانک

درباره بانک سینا شعبه گاندی

درباره بانک سینا شعبه گاندی

سلام بر شما همراهان گرامی سایت سیتی بین. قصد داریم اطلاعات مفیدی در خصوص  درباره بانک سینا شعبه گاندی را در اختیار شما قرار دهیم.

بانک سینا شعبه گاندی

بانک سینا، شرکت خدمات مالی و بانکداری ایرانی است،[۲] که در سال ۱۳۸۷ از دارایی‌های مؤسسه مالی و اعتباری بنیاد تأسیس شد.[۳][۴][۵] بانک سینا برای گرفتن مجوز فعالیت باید با تغییر ماهیت حقوقی، بخشی از سهام خود را در بازار بورس تهران به صورت عمومی عرضه می‌کرد.[۶] این سهام در سال ۱۳۸۷ در بازار به بخش خصوصی واگذار شد.[۷][۸] با این وجود هنوز سهام‌دار عمده آن بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی است.

Sinabank.jpg

بر اساس قوانین بورس و خصوصی‌سازی ایران بخش دیگری از بقیه سهام این بانک باید به مرور به بخش خصوصی واگذار شود. بانک سینا تحت مدیریت یک هیئت مدیره و یک هیئت عامل اداره می‌شود.

جعفر مبصر رضاییان رییس هییت مدیره این بانک در سال 1400 انتخاب شده است.از سوابق آقای مبصر رضاییان مدیریت عامل بانک ملی و سپه است.



https://citybin.ir/shiz/wp-content/uploads/2020/03/1.gifاگر دوست دارید شما یا کسب و کارتان، مثل: درباره بانک سینا شعبه گاندی در گوگل و اینترنت دیده شود.

اینجا کلیک کنید.گل



بانک سینا شعبه گاندی کد 450

کد شعبه: 450
مدیریت منطقه : 24- مدیریت منطقه شرق تهران
رئیس شعبه : مجید غفوری
امکانات:
 pin pad  تلفنبانک
 خود پرداز  باجه ارزی

بانک سینا شعبه گاندی جنوبی

اطلاعات تماس
استان : تهران شهر : تهران
آدرس : تهران، خ گاندی، بین خ پنجم و هفتم
پیش شماره تلفن :021
تلفن : 8877345288773465

شماره بانک سینا شعبه گاندی

مؤسسه مالی واعتباری بنیاد که ازمحل دارایی‌های بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی ایران در سال ۱۳۶۴ شروع به فعالیت کرده بود در سال ۱۳۸۶ به بانک سینا تغییر نام داد و از سال ۱۳۸۷ با مجوز بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران فعالیت خود را رسماً شروع کرد.

این بانک بیش از ۲۷۰ شعبه در ایران دارد، تقریباً همه خدمات بانکی را ارائه می‌کند و شعبه مرکزی آن در تهران مستقر می‌باشد.

تلفن بانک سینا شعبه گاندی

بانک سینا
نوع شرکت سهامی عام
نماد سهام شرکت بورس تهران[۱]
صنعت خدمات مالی
بنا نهاده ۱۳۸۷
دفتر مرکزی تهران، ایران
محدودهٔ فعالیت ایران
محصولات کارت اعتباری
بانکداری خرد
بانکداری شرکتی
بانکداری سرمایه‌گذاری
مدیریت سرمایه‌گذاری
درآمد ▲ ۱۶٫۳۵۸ میلیارد ریال (۱۳۹۱)[۱]
وبگاه

تلفن بانک سینا شعبه گاندی جنوبی

بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران یا بانک مرکزی ایران نهاد ناظر بر خدمات مالی و بانکداری ایرانی است که در تاریخ ۱۸ مرداد ماه ۱۳۳۹ هجری خورشیدی با سرمایه ۶٬۳میلیارد ریال در تهران تأسیس و شروع به فعالیت کرد.

طبق ماده ۱۰ قانون پولی و بانکی کشور ایران، مسئول تنظیم و اجرای سیاست اعتباری و پولی بر اساس سیاست کلی اقتصادی کشور می‌باشد.[۴] حفظ ارزش داخلی و خارجی پول ملی کشور، انتشار اسکناس و ضرب سکه‌های فلزی رایج کشور، تنظیم مقررات مربوط به معاملات ارزی و ریالی، نظارت بر صدور و ورود ارز و پول رایج کشور، تنظیم‌کننده نظام پولی و اعتباری کشور، نظارت بر بانک‌ها و مؤسسات اعتباری برخی از وظایف بانک مرکزی است.[۵]

شماره تماس بانک سینا شعبه گاندی

کاشانی با همکاری فرانسیس کراکو کارشناس بلژیکی مطالعات و مقدمات طرح برای تأسیس «بانک مادر» را فراهم کردند و نهایتاً لایحه قانونی پولی و بانکی کشور در دهم آذرماه ۱۳۳۸هجری خورشیدی به مجلس شورای ملی تقدیم شد، در ۷ خرداد ۱۳۳۹ به تصویب کمیسیون‌های مشترک دارائی و دادگستری، مجلس سنا و مجلس شورای ملی رسید و برای اجرای آزمایشی به مدت ۵ سال به دولت ابلاغ شد. دولت برای اجرای برنامه تثبیت اقتصادی که به تأیید صندوق بین‌المللی پول رسیده بود، با انتصاب ابراهیم کاشانی به عنوان ریاست کل بانک مرکزی ایران موافقت خودرا اعلام و در تاریخ ۱۸ مرداد ماه ۱۳۳۹ هجری خورشیدی، بانک مرکزی رسماً شروع بکار کرد.[۶]

بانک سینا شعبه گاندی تهران

روز ۷ مرداد ۱۴۰۰ دادگاه عالی بحرین بانک مرکزی جمهوری اسلامی و ۱۲ بانک ایرانی را در یک پرونده پولشویی به قصد دور زدن تحریم‌ها و تأمین مالی تروریسم مجرم شناخت و هر یک به پرداخت یک میلیون دینار بحرین (معادل حدود دو میلیون و ۶۵۲ هزار دلار آمریکا) محکوم شدند. دادستانی بحرین این بانک‌ها را به تلاش برای پولشویی به منظور تأمین مالی نهادهایی مانند سپاه پاسداران، حزب‌الله لبنان و گروه‌های شبه‌نظامی به مبلغ یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون دلار متهم کرده بود.[۷][۸]

مطالب بیشتر:

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *