آدرس و شماره تماس, بانک

درباره بانک ملت شعبه شهرک راه آهن

درباره بانک ملت شعبه شهرک راه آهن

درباره بانک ملت شعبه شهرک راه آهن

سلام بر شما همراهان گرامی سایت سیتی بین. قصد داریم اطلاعات مفیدی در خصوص  درباره بانک ملت شعبه شهرک راه آهن را در اختیار شما قرار دهیم.

بانک ملت شعبه شهرک راه آهن

بانک ملت، شرکت خدمات مالی و بانکداری ایرانی است که با ۱,۴۱۳ شعبه در سراسر ایران فعالیت می‌نماید.[۴] این بانک در سال ۱۳۹۶ در فهرست ۱۰۰ شرکت برتر ایرانی، منتشر شده توسط سازمان مدیریت صنعتی، رتبه نخست از بزرگترین شرکت‌های خصوصی را به خود اختصاص داد،[۵] و در سال مالی ۱۳۹۸ رتبهٔ ششم را دارد. بانک ملت اکنون با سرمایه ۲۰/۷۰۴ میلیارد تومان یکی از بزرگ‌ترین بانک‌های ایران است. شرکت به پرداخت ملت، در بین ۱۵۰ شرکت برتر جهان در حوزه پرداخت الکترونیک در سال ۲۰۱۵ رتبه ۲۳ و در خاورمیانه رتبه نخست را به خود اختصاص داد.[۶][۷]



https://citybin.ir/shiz/wp-content/uploads/2020/03/1.gifاگر دوست دارید شما یا کسب و کارتان، مثل: درباره بانک ملت شعبه شهرک راه آهن در گوگل و اینترنت دیده شود.

اینجا کلیک کنید.گل



بانک ملت شعبه شهرک راه آهن تهران

اطلاعات تماس
  • آدرس :

    تهران، منطقه 22، محله هوانیروز، شهرک راه آهن، بلوار امیرکبیر، بعد از 35 متری گلها، پلاک 63

  • تلفن :
  • فکس :
    021-44732607
  • 1493956261

بانک ملت شعبه شهرک راه آهن تلفن

پس از انقلاب اسلامی و در پی ملی شدن تمامی بانک‌های ایران توسط شورای انقلاب، با ادغام بانک‌های پارس، عمران، فرهنگیان، داریوش، تهران، تجارت خارجی، اعتبارات تعاونی و توزیع، بین‌الملل ایران، بانک ایران و عرب و بیمه ایران، در خرداد ۱۳۵۸ با سرمایه اولیه ۳۳ میلیارد ریال تأسیس شد.[۸] هم‌اکنون دولت با ۱۶ درصد، صندوق تأمین آتیه کارکنان بانک ملت با ۶ درصد و شرکت سرمایه‌گذاری صبا تأمین با ۵ درصد سهام، از مالکان اصلی آن به‌شمار می‌آیند.[۹][۱۰] شعبه مرکزی بانک ملت در تهران قرار دارد و بخشی از سهام آن در بازار بورس تهران معامله می‌شود .

بانك ملت شعبه شهرك راه اهن

بانک ملت
نوع شرکت سهامی عام
صنعت خدمات مالی
بنا نهاده ۱۳۵۹
دفتر مرکزی تهران، ایران
خدمات بانکداری اختصاصی
بانکداری شرکتی
کارت اعتباری
مدیریت سرمایه‌گذاری
درآمد ▲۶۸,۹۴۲ میلیارد ریال(۱۴۰۰) [۱]
مجموع دارایی ▲۸,۰۱۴,۵۱۹ میلیارد ریال(۱۴۰۰) [۲]
تعداد کارکنان ۱۹,۱۴۳ نفر [۳]
وبگاه

کد بانک ملت شعبه شهرک راه آهن

بانک ملت پس از انقلاب اسلامی و به موجب مصوبهٔ مورخ ۲۹ آذر ۱۳۵۸ مجمع عمومی بانک‌ها از ادغام ۱۰ بانک تجاری ایران در تاریخ ۳۱ تیر ۱۳۵۹ با سرمایهٔ اولیهٔ ۵/۳۳ میلیارد ریال تأسیس و در ادارهٔ ثبت شرکت‌های تهران با شماره ۳۸۰۷۷ به ثبت رسید و عملیات اجرایی بانک از همان تاریخ آغاز شد. به استناد مجمع عمومی فوق‌العاده بانک‌ها (۱۷ فروردین ۱۳۸۷) و تصویب‌نامه هیئت وزیران (شماره ۶۸۹۸۵/ت ۳۷۹۲۵ مورخ ۲ مرداد ۱۳۸۶) شخصیت حقوقی بانک ملت به سهامی عام تبدیل گردید. با ادغام بانک‌ها، سرمایهٔ اولیهٔ بانک ملت به سی‌وسه میلیارد و پانصد میلیون ریال رسید. همچنین به استناد مجمع عمومی فوق‌العاده بانک‌ها (۱۷ فروردین ۱۳۸۷) و تصویب‌نامه هیئت محترم وزیران (شماره ۶۸۹۸۵/ت ۳۷۹۲۵ مورخ ۲ مرداد ۱۳۸۶) شخصیت حقوقی بانک ملت به سهامی عام تبدیل گردید.

شماره تلفن بانک ملت شعبه شهرک راه آهن

در سال ۱۳۸۷ مجموع دارایی‌های بانک ملت معادل ۱۳۱٫۰۰۰ میلیارد ریال اعلام شده‌است. پس از تغییر اجرای سیاست‌های اصل ۴۴ قانون اساسی در سال ۱۳۸۴، این بانک به عنوان اولین بانک دولتی، برای خصوصی‌سازی آماده شد و در ۳۰ بهمن ۱۳۸۷، معادل ۵٪ از سهام بانک ملت، در بورس تهران عرضه گردید، که از این میزان ۲٫۵٪ به‌فروش رسید و تنها خریدار آن نیز شرکت آتیهٔ کارکنان بانک ملت (متعلق به صندوق بازنشستگی کارکنان بانک ملت) بود، که از زیرمجموعه‌های این بانک به‌شمار می‌آید.[۱۱]

آدرس بانک ملت شعبه شهرک راه آهن

بانک ملت اکنون به عنوان یکی از بزرگ‌ترین بانک‌های ایران فعالیت می‌کند. مهم‌ترین راهبردهای بانک ملت توسعهٔ فناوری اطلاعات و ارتباطات، مدیریت روابط مشتریان، بهبود کیفیت خدمات، توسعه منابع انسانی و بهبود شاخص‌های عملکرد است. برای دستیابی به این راهبردها، اهدافی همچون رشد و بهره‌وری بانک، سوددهی و ارائه خدمات مناسب به مشتریان، شناخت نیازها و دسته‌بندی مشتریان و فرآیندهای مربوط به سود، آموزش‌های استراتژی محور، فناوری نوین بانکی و همسوسازی اهداف فردی، بخشی و سازمانی ترسیم شده‌است.

شماره بانک ملت شعبه شهرک راه آهن

مرکز پژوهش‌های مجلس گزارشی منتشر کرده که بر اساس آن بیش از ۵۰ درصد بانک‌های ایران شفافیت مالی لازم را ندارند و به همین دلیل نتیجه گرفته که سطح شفافیت مالی در میان بانک‌های ایران بسیار پایین است.

شفافیت مالی، هزینه‌های معاملاتی را کاهش می‌دهد و موجب بهبود روابط اقتصادی می‌شود. بانک ملت نخستین بانکی است که در وبگاه خود[۱۳] صورت مالی خود را به صورت شفاف منتشر کرد.[۱۴]

تلفن تماس بانک ملت شعبه شهرک راه آهن

دیواندری مدیر پیشین بانک ملت و پارسیان[۱۵] بوده‌است که به همراه مجید سعادتی، بهروز مختاری، رحمت باختری، مهدی فلاحتیان، حسین ابوالحسنی، اسماعیل احدی و سمانه آشتیانی و وحید نماری، متهم به اخلال در نظام اقتصادی ایران شدند. مدیرعامل پیشین بانک ملت به اخلال عمده در نظام ارزی ایران از طریق تشکیل و سردستگی شبکه کلاهبرداری و خیانت در امانت به مبلغ ۱۶ هزار دلار و سفرهای محرمانه و مشارکت در قاچاق حرفه ای ارز به مبلغ پنجاه هزار یورو متهم است.[۱۶][۱۷]

کد شعبه بانک ملت شهرک راه آهن تهران

از متداول‌ترین روشها برای ارتقا سطح امنیت کاربران تراکنش‌های مالی، استفاده از کلمه عبور یکبارمصرف یا One Time Password) OTP) می‌باشد؛ و هدف از آن دشوار شدن دسترسی‌های غیرمجاز به حساب‌های کاربران می‌باشد. تجربه نشان داده‌است رمزهای ثابت که بر روی یک سیستم تعریف می‌شوند، در زمان اندکی توسط کاربران غیرمجاز کشف و مورد استفاده قرار می‌گیرند. باتغییر مکرر کلمه عبور که به وسیله سامانه رمز عبور یک بار مصرف، انجام می‌شود، خطر دسترسی‌های غیرمجاز تا حد بسیار زیادی کاهش خواهد یافت.

شعب بانک ملت در شهرک راه آهن

بانک ملت برای ارتقای امنیت مشتریان بانک ملت تکمیل و جلب رضایتمندی و ترغیب مشتریان به استفاده از رسانه‌های غیرحضوری، استفاده از امکان جدید «رمزهای پویا» در برنامه موبایلی «رمز نگار ملت» راه اندازی گردید. هدف از این محصول جدید، این است که به مشتریان این امکان را بدهد که علاوه بر بهره‌گیری از رمزهای پویا و یک بار مصرف به عنوان «رمز دوم» در تراکنش‌های غیرحضوری، از رمزهای پویا در تراکنش‌های مبتنی بر «رمز اول» نیز بهره بگیرند.

مطالب بیشتر:

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *