آدرس و شماره تماس, بانک

درباره بانک پاسارگاد شعبه باغ فردوس

درباره بانک پاسارگاد شعبه باغ فردوس

درباره بانک پاسارگاد شعبه باغ فردوس

سلام بر شما همراهان گرامی سایت سیتی بین. قصد داریم اطلاعات مفیدی در خصوص  درباره بانک پاسارگاد شعبه باغ فردوس را در اختیار شما قرار دهیم.

بانک پاسارگاد شعبه باغ فردوس

بانک پاسارگاد بانکی با مالکیت خصوصی است که از سال ۱۳۸۴ فعالیت خود را در ایران آغاز کرده‌است.[۴] بانک پاسارگاد در سال ۱۳۹۴ توانست در بین ۱۰۰ شرکت برتر ایران رتبه ۱۲ را کسب نماید. به گزارش سازمان بورس و اوراق بهادار تهران، بانک پاسارگاد در سال مالی ۱۳۹۷ در میان بانک‌های خصوصی ایران توانست بهترین عملکرد درآمدی و سود آوری را از خود نشان دهد و ۶٬۸۸۹ میلیارد تومان درآمد کسب نماید.



https://citybin.ir/shiz/wp-content/uploads/2020/03/1.gifاگر دوست دارید شما یا کسب و کارتان، مثل: بانک پاسارگاد شعبه باغ فردوس در گوگل و اینترنت دیده شود.

اینجا کلیک کنید.گل



بانک پاسارگاد شعبه باغ فردوس

آدرس:
تهران، خیابان ولیعصر، بین زعفرانیه و پسیان، پلاک ۳۰۱۳
تلفن:
 ۰۲۱۲۲۷۲۳۰۸۱
۰۲۱۲۲۷۲۳۰۸۲
۰۲۱۲۲۷۲۳۰۸۳
۰۲۱۲۲۷۲۳۰۸۴
۰۲۱۲۲۷۱۳۶۵۳
کد پستی:
۱۹۶۱۷۳۳۱۴۹

بانك پاسارگاد شعبه باغ فردوس تهران

بانک پاسارگاد به موجب مجوز ۲۸۴۹/ه بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، در تاریخ ۲۲ شهریور ۱۳۸۴ با سرمایه ۳٬۵۰۰ میلیارد ریال که تماماً پرداخت شده‌است فعالیت خود را آغاز کرد که از این رقم ۲٬۰۰۰ میلیارد ریال به وسیله مؤسسان پرداخت شده و ۱٬۵۰۰ میلیارد ریال با پذیره‌نویسی همگانی به وسیله ۳۴٬۰۰۰ نفر خریداری شده‌است. اولین شعبه بانک در تاریخ ۲۳ آذر ۱۳۸۴ در منطقه احمدآباد مشهد افتتاح شد.[۴]

مطالب بیشتر:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *