آدرس و شماره تماس, هتل های شیراز

درباره خدمات هتل زندیه شیراز

درباره خدمات هتل زندیه شیراز

درباره خدمات هتل زندیه شیراز

سلام بر شما همراهان گرامی سایت سیتی بین. قصد داریم اطلاعات مفیدی در خصوص  درباره خدمات هتل زندیه شیراز را در اختیار شما قرار دهیم.

خدمات هتل زندیه شیراز

هُتِل یا مهمانخانه[۱] نوعی مکان مسکونی اجاره‌ای است که معمولاً برای مدت کوتاه به افراد اجاره داده می‌شود. هتل‌ها از امکانات اقامتی و گردشگری شهرها به حساب می‌آیند و بیشتر مورد استفادهٔ مسافران و گردشگران قرار می‌گیرند. هتل‌ها دارای تعداد زیادی اتاق هستند که گاه به چند صد اتاق می‌رسد. علاوه بر اتاق‌ها و سوئیت‌های اقامتی، هتل‌ها دارای امکانات جنبی گوناگونی هستند. رستوران، استخر شنا، کافی شاپ و سالن اجتماعات نمونه‌هایی از امکانات هتل‌ها هستند.

معمولاً مشتریان هتل در اتاق‌ها و سوئیت‌هایی که دارای تخت خواب ، توالت و حمام مجزا هستند ساکن می‌شوند. اتاقهای یک تخته و دوتخته مشتریان بیشتری دارند.



https://citybin.ir/shiz/wp-content/uploads/2020/03/1.gifاگر دوست دارید شما یا کسب و کارتان، مثل: درباره خدمات هتل زندیه شیراز در گوگل و اینترنت دیده شود.

اینجا کلیک کنید.گل



خدمات هتل زندیه شیراز

اطلاعات اقامتگاه

تعداد اتاق

72 اتاق

آدرس هتل

location-icon شیراز، خیابان هجرت، پشت ارگ کریم‌خان

شماره تماس هتل

وب سایت هتل

امکانات هتل زندیه شیراز

معروف ترین معیار برای درجه بندی کیفیت هتل ها معیار ستاره است که البته در بعضی از کشورها مانند آمریکا از لغت و نماد الماس بجای ستاره استفاده میشود.

از هتل یک ستاره(کم کیفیت ترین) تا هتل پنج ستاره (پر کیفیت ترین )وجود دارد

در دنیا هتل ۷ ستاره بصورت استاندارد وجود خارجی ندارد، فقط در بازاریابی به هتلهایی که از هتلهای ۵ ستاره در محدوده خود بسیار متفاوت تر و لوکس تر باشند به اصطلاح هتل ۷ ستاره گویند. در حقیقت هتل ۷ ستاره یعنی همان هتل ۵ ستاره با امکانات بسیار لوکس تر

مطالب بیشتر:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *