آدرس و شماره تماس, بیمارستان ها

درباره فوق تخصص چشم شیراز خدادوست

درباره فوق تخصص چشم شیراز خدادوست

درباره فوق تخصص چشم شیراز خدادوست

سلام بر شما همراهان گرامی سایت سیتی بین. قصد داریم اطلاعات مفیدی در خصوص  درباره فوق تخصص چشم شیراز خدادوست را در اختیار شما قرار دهیم.

فوق تخصص چشم شیراز خدادوست

بیمارستان دکتر خدادوست واقع در استان فارس، شهرستان شیراز بیمارستانی است خصوصی و درمانی با ظرفیت ۳۲ تخت ثابت که در سال ۱۳۷۳ شمسی تأسیس گردید.[۱][۲] دکتر علی‌اصغر خدادوست موسس این بیمارستان است.

هم اکنون این بیمارستان دارای اتاق عمل، اورژانس، چشم، پیوند چشم، قرنیه و دیگر واحدهای پاراکلینیکی و درمانگاهی می‌باشد.[۳]



https://citybin.ir/shiz/wp-content/uploads/2020/03/1.gifاگر دوست دارید شما یا کسب و کارتان، مثل: فوق تخصص چشم شیراز خدادوست در گوگل و اینترنت دیده شود.

اینجا کلیک کنید.گل



فوق تخصص چشم شیراز خدادوست

آدرس:شيراز بلوار مطهري نبش تقاطع ستارخان
تلفن:07136277070
تلفن نوبت دهی:07136280443-07136280444

بیمارستان یا در فارسی افغانستان شفاخانه، یک بنیاد مراقبت‌های بهداشتی است که با کارکنان پزشکی و پرستاری و تجهیزات پزشکی به بیماران خدمت‌های درمانی ارائه می‌دهد.[۱]

پرآوازه‌ترین گونهٔ بیمارستان، بیمارستان عمومی است که به‌طور معمول دارای یک بخش اورژانس برای درمان مشکلات فوری سلامتی از قربانیان آتش‌سوزی و تصادف گرفته تا بیماری‌های ناگهانی است. یک بیمارستان منطقه‌ای به‌طور معمول مهمترین مرکز مراقبت‌های بهداشتی در منطقه خود است، که دارای تعداد زیادی تخت برای مراقبت‌های ویژه و تخت‌های اضافی برای بیمارانی است که نیاز به مراقبت طولانی مدت دارند. بیمارستان‌های تخصصی شامل مراکز تروما، بیمارستان‌های توانبخشی، بیمارستان‌های کودکان، بیمارستان بزرگسالان (سالمندان) و بیمارستان‌هایی برای رسیدگی به نیازهای خاص پزشکی مانند درمان بیماری‌های روانی (مراجعه به بیمارستان روانپزشکی) و برخی از دسته‌های بیماری هستند. بیمارستان‌های تخصصی می‌توانند در مقایسه با بیمارستان‌های عمومی به کاهش هزینه‌های مراقبت‌های بهداشتی کمک کنند.[۲] بیمارستان‌ها بسته به منبع درآمد به عمومی، تخصصی یا دولتی رده‌بندی می‌شوند.

مطالب بیشتر:

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *