آدرس و شماره تماس, خدمات

درباره مبل خوش نشین

درباره مبل خوش نشین

درباره مبل خوش نشین

سلام بر شما همراهان گرامی سایت سیتی بین. قصد داریم اطلاعات مفیدی در خصوص  درباره مبل خوش نشین را در اختیار شما قرار دهیم.

مبل خوش نشین اصفهان

مبل راحتی نوعی کاناپه است که به‌طور معمول دونفره ساخته می‌شود اما گونه‌های سه‌نفره و بیشتر نیز وجود دارد.[۱][۲] مبل راحتی پیشینه‌ای دویست ساله داشته و از سال ۱۸۰۰ میلادی در ایالات متحده آمریکا ساخته می‌شده‌است.[۳]

شهر ملایر تولید کننده بیش از ۶۳ درصد مبل ایران می باشد و هرساله جشنواره مبل و منبت در این شهر برگزار میشود.[۴] همچنین ملایر به عنوان شهر ملی مبل و منبت در لیست شهرهای صنایع‌دستی کشور ثبت شد.



https://citybin.ir/shiz/wp-content/uploads/2020/03/1.gifاگر دوست دارید شما یا کسب و کارتان، مثل: درباره مبل خوش نشین در گوگل و اینترنت دیده شود.

اینجا کلیک کنید.گل



مبل خوش نشین ملایر

نمایشگاه مرکزی : خیابان اتشگاه مقابل کوه اتشگاه مبل خوش نشین.

تلفن نمایشگاه : ۰۳۱۳۷۷۲۰۶۶۶

مرکز تولید و پخش : سه راه اتشگاه بلوار امیر کبیر کوچه ۲۸٫

تلفن ۰۳۱۳۳۷۲۵۰۷۵

مدیر فروش : ۰۹۱۳۴۲۱۴۹۹۲

سامانه پیام کوتاه : ۱۰۰۰۸۵۹۰

مدیریت : ۰۹۱۳۱۱۱۲۹۲۱ اقای سعیدی.

مبل خوش نشین تهران

امروزه نام مبل و منبت با شهرستان ملایر آمیخته شده است و تعداد افرادی که در این شهرستان در زمینه صنایع چوبی مشغول به کار هستند به بیش از هشت هزار نفر می رسد، صنایع چوبی ملایر نه تنها در بازار های داخلی شناخته شده است بلکه به کشورهای همسایه مانند عراق نیز صادر میشود. با این وجود، نبود یک نمایشگاه دائمی مبل و منبت در این شهرستان از جمله مشکلاتی است که صنعت مبل و منبت ملایر از آن رنج می برد.[۵]

مبل خوش نشین شهرکرد

شرکت مبل خوش نشین اصفهان اولین ,برند مبلمان دراصفهان, تولید کننده مبلمان استیل, سلطنتی ,مبلمان کلاسیک, و راحتی ,میز و صندلی ناهار خوری, سرویس خواب و مصنوعات, چوبی ارائه دهنده ,سرویس کامل جهیزیه,,شرکت مبل خوش نشین, متشکل از تیم متخصص در امور طراحی تولید , رنگ کاری, نجاری و رویه کوبی انواع مبلمان آماده ارائه خدمات به شما عزیزان میباشد.

مبل خوش نشین اصفهان آتشگاه

تولید مبل استیل و سلطنتی.

تولید مبلمان و سرویس ناهار خوری کلاسیک.

تولید جدیدترین مدل های میز وصندلی ناهار خوری.

تولید مبلمان راحتی و مبل ال.

تولید سرویس خواب و مصنوعات چوبی.

تعویض مبل در این شرکت برای مشتریانی که از مبل خوشنشین خرید کنند انجام میشود.

مبل خوش نشین خمینی شهر

تولید کننده جدیدترین مدل های مبلمان استیل راحتی میز و صندلی ناهار خوری دراصفهان. محصولات ,مبل خوش نشین, تولید شده با بهترین پارچه های ترک و با کیفیت ترین فوم ابر و اسفنج و یراق الات توانسته رضایت مشتریان  خود را جلب کرده. و در این راستا تبدیل به یکی از برندهای شناخته شده در صنعت مبلمان کشور گردد.شرکت مبل خوش نشین ارائه دهنده سرویس کامل جهیزیه مبلمان استیل راحتی سرویس خواب و مصنوعات چوبی دراصفهان.

مبل خوش نشین اصفهان اینستاگرام

نکته ای که باید در انتخاب مبلمان‌های چوبی به آن توجه کرد این است که جنس چوب بکار رفته در تهیه مبل باید بسیار باکیفیت باشد. این گونه مبلمان را می توانید از مراکزی همچون مبل ملایر و دیگر مراکز فروش معتبر در سراسر کشور خریداری نمایید. در نظر داشته باشید که چوب های باکیفیت برای ساخت مبل را می توان از درخت‌هایی مانند گردو، بلوط، توسکا و چنار در نظر گرفت.

مبل خوش نشین دلاوران

در بدنه ی این مبلمان اغلب اثری از چوب نیست. پایه‌ها کوتاه و دسته‌ها پهن می‌باشند و قیمت و مرغوبیت آن نسبت به مبل استیل نازل تر می‌باشد. همچنین ابعاد این مبلمان نسبت به مبلمان استیل کوچکتر می‌باشد. مبل راحتی خود به چند دسته تقسیم می‌شود که معروف‌ترین آن‌ها «ال»، «ال‌یو»، «شانو» و… است.[۶] اخیرا در تولیدات بیشتر مبلمان راحتی مقداری از چوب در نمای مبل نیز دیده می‌شود.

مبل خوش نشین شاهین شهر

امروزه در ساخت انواع مبل و به خصوص مبل راحتی، چوب و یا فرآورده‌های چوبی نظیر ام دی اف و نئوپان و… به کار برده می‌شود. معمولاً در طراحی چنین مبل‌هایی از مواردی چون چرم، پارچه و چوب با نسبت‌های مختلف استفاده می‌شود. از آنجایی که چوب در طراحی مبلمان نقشی اساس دارد و اساس و پایه کار را تشکیل می‌دهد، کیفیت مبل با نوع چوب و اسکلت کار (کلاف) ارتباط کامل دارد.

مبل خوش نشین isfahan povince isfahan

مطالب بیشتر:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *