دسته‌بندی نشده

دستگاه ار اف

دستگاه ار اف

دستگاه ار اف

سلام داشتن پوستی سالم و زیبا نیاز به رسیدگی و مراقبت دارد با ما در شیرازیاب همراه باشید می خواهیم شما را با انواع”دستگاه ار اف“و کارایی آن در این پست آشنا کینم.ممنون

دستگاه آر اف چیست

فرکانس رادیویی نوعی انرژی است که به صورت “فرکانس” یا طول موج در ثانیه اندازه گیری می شود. همه انواع انرژی ها، از امواج صوتی تا امواج رادیواکتیو گاما بر اساس فرکانس آنها در “طیف الکترومغناطیسی” طبقه بندی می شوند.

فرکانس رادیویی یک دسته در این طیف است و شامل بسیاری از انواع انرژی معمولی است که ما هر روز از آن ها استفاده می کنیم: سیگنال های واى فاى، امواج رادیو و تلویزیون و اجاق های مایکروویو. انرژی فرکانس رادیویی استفاده شده در سفت کردن پوست در محدوده ۴۵۰ کیلوهرتز است که در انتهای محدوده رادیویی قرار دارد. طول موج مورد استفاده در سفت کردن پوست حدود ۱۰۰ میلیون بار از نور مرئی آهسته تر است و بیش از ۱ میلیارد برابر کندتر از اشعه ایکس است.

دستگاه آر اف فرکشنال

یکی از راههای جوانسازی پوست استفاده از آر اف فرکشنال می باشد که در این تکنیک دیگر از امواج مضر نوری استفاده نشده و امواج آر اف  جایگزین آن خواهد شد در انجام آر اف فرکشنال اپیدرم پوست آسیبی نخواهد دید و حرارت دستگاه فقط در قسمت عمقی پوست اثر می گذارد . دستگاه آر اف فرکشنال یا میکرونیدلینگ یکی از بهترین و بی خطر ترین راهها برای جوانسازی پوست می باشد که تاثیر گذاری آن نسبت به دستگاهها و روش های دیگر 3 برابر می باشد  آر اف ها با تحریک کلاژن سازها و ترمیم کلاژن ها باعث سفت شدن پوست می شود و به نوع دیگری فرآیند بازسازی پوست را در جریان می سازند.

دستگاه آر اف صورت

مانند هر نوع انرژی دیگرى، آر اف نیز دارای ظرفیت تولید حرارت است و با گرم کردن لایه های عمیق پوست به تولید کلاژن و الاستین جدید و جذب سلول ها کمک می کند تا پوست قوی تر، ضخیم تر و جوان تر به نظر برسد.

مزیت استفاده از فرکانس رادیویی برای گرم کردن بافت ها، در مقایسه با لیزرها (که از امواج نور با فرکانس بالا استفاده می کنند)، این است که فرکانس پایین فرکانس رادیویی می تواند به راحتی به سطح عمیق پوست نفوذ کند، و به بهبود ساختار پوست کمک کند، اما لیزر به بهبود سطح پوست کمک می کند. علاوه بر این، فرکانس رادیویی می تواند به راحتی بیشتر بیماران با رنگ پوست های مختلف را بدون خطر تغییر رنگ دائمی درمان کند.

البته، ایمنی و کارآیی فرکانس رادیویی و یا هر نوع درمان دیگر بستگی به تجربه و مهارت فرد ارائه دهنده این درمان دارد.

دستگاه آر اف لاغری

لاغری با آراف یا  درمان رادیوفرکوئنسی یک روش درمان غیر تهاجمی است که برای تغییر شکل لایه‌های زیرین پوست مورد استفاده قرار می‌گیرد.
در این روش با استفاده از دستگاهی پیشرفته چربی ها را به صورت عمیق و موضعی از بین می بریم علاوه بر آن از RF می‌توان در درمان سلولیت نیز استفاده کرد.
روش‌های تهاجمی که عمدتاً بر لایه‌های سطحی پوست تاثیر دارد، امواج رادیوفرکوئنسی RF عمدتاً بر لایه‌های عمیق‌تر پوست همچون درم تاثیر گذاشته و بر لایه‌های بالای پوست(اپیدرم) تاثیر خاصی ندارند.

دستگاه آر اف کویتیشن

دستگاه لاغری موضعی آر اف کویتیشن هم‌زمان از مکانیسم کاویتاسیون (Cavitation) و رادیو فرکانسی (RF) و ماساژ (LPG) بهره می‌برد، به‌طوری‌که علاوه بر لاغری موضعی چشم‌گیر در محل انجام، شاهد درمان افتادگی پوست (Tightening) بوده و حذف چروک‌های پوستی را برای بیماران به ارمغان می‌آورد.

دستگاه ار اف میداس

یکی از جدیدترین سیستم هایی که با استفاده از تکنولوژی RF تناسب اندام کاربرد دارد تکنولوزی ار اف میداس است.ICE RF به سرعت و با نفوذ در عمق،چربی ها را می سوزاند.دستگاه ار اف میداس سیستم خنک کننده نیمه رسانای قوی تری نسبت به سیستم های رقیب مشابه دارد و موجب احساس راحتی بیشتری در بیمار می شود.سر عریض ۴۵ میلی متری دستگاه زمان درمان را کوتاه می کند و باعث می شود انرژی RF درون لایه های عمیق تر چربی نفوذ کند،بنابراین سلولیت و چربی بطور موثرتری کاهش می یابد.قیمت دستگاه میداس در مقابل کارآیی آن دیده نمی شود.

دستگاه ار اف خانگی لاغری

امروزه با پیشرفت روز به روز علم همه بدنبال بهترین روش درمانی با حداقل عوارض، درد کمتر و راحت تر هستند. لیزرهای co2 و اریبوم  و co2 فرکشنال ایجاد درد و زمان بهبود نسبتا طولانی و همچنین ایجاد سوختگی در سطح پوست (اپی درم) دارند.

این لیزرها به دلیل دوره نقاهتشان که حدود یک هفته بود، برای عده ای از بیماران که فرصت استراحت نداشتند، دشوار بود. و در مواردی که بیماران دچار تیرگی و لک صورت بودند احتمال تیره تر شدن لک در آنها وجود داشت.

آر اف فرکشنال روشی با اثر بخشی بالا، درمان سریع و بدون عوارض در مقایسه با اغلب روش های جوانسازی است.

دستگاه ار اف برای لاغری شکم

شکم و پهلو پرکاربرد ترین ناحیه برای لاغری موضعی با دستگاه RF است. آب کردن چربی های شکم و پهلو و کوچک کردن این نواحی سخت تر از سایر نقاط بدن می باشد و بیشترین تاثیر را در زیبایی اندام دارد تا زمانی که چربی های شکم و پهلو از بین نرود زیبایی اندام معنی نمی دهد و اولین مرحله تناسب اندام داشتن شکم و پهلو صاف است. اولین قسمت از بدن که چربی در آن جمع می شود شکم و پهلو است و در عین حال دیرترین ناحیه از بدن  است که لاغر می شود. برای آب کردن چربی های شکم و پهلو به روش های طبیعی وقت و انرژی زیادی لازم است اما با استفاده از دستگاه RF لاغری شکم سریع تر و بدون دردسر انجام می شود. مزایای استفاده از روش RF  موارد زیر است.

منبع:نت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *