پزشکی, متخصصین

دکتر اعرابی جراح فک و صورت شیراز

دکتر اعرابی جراح فک و صورت شیراز

دکتر اعرابی جراح فک وصورت شیراز

دکتر اعرابی جراح فک و صورت شیراز:درود برشما ممنون از حسن انتخاب شما وامیدوارم مطالب این پست مفید واقع شود.دراین پست می خواهم آدرس, شماره تلفن ,ساعات کاری و… را انتشار دهم.

سپاس از اینکه تا آخر پست با شیرازیاب همراه خواهید بود.

 

مطب دکتر علی محمد اعرابی متخصص جراحی صورت با تاییدیه وزارت بهداشت، با کادری متعهد و مجرب و متخصص در درمان بیماریهای دهان و دندان و خدمات دندانپزشکی مشغول به فعالیت می‌باشد.

خدمات:

دکتر علی محمد اعرابی انجام انواع خدمات تشخیص و درمان ناهنجاریهای دندانی و فکی، درمان ریشه انواع دندان، ردیف کردن دندانها بدون محدودیت سنی و بدون کشیدن دندان با روش ارتودنسی نامرئی، خدمات ارتودنسی اطفال برای پیشگیری، جرم گیری دندان، کشیدن و پر کردن دندان با بهترین متریال کلیه خدمات ترمیم و پر کردن دندانها، جایگذاری ایمپلنت دندانی و لمینیت، خدمات دندانپزشکی زیبایی، آموزش بهداشت دهان و دندان، اصلاح طرح لبخند و بستن فضاهای بین دندانی، پروتز ثابت و متحرک، دندانپزشکی اطفال و کودکان، درمان ریشه ( اندو)، ارتودنسی ثابت و متحرک،اصلاح خطوط لثه با دندانپزشکی زیبایی،ترمیم دندان با اشعه، جرمگیری دندان ها و سفید کردن دندانها، جراحی دندان های نهفته، عقل، جراحی لثه در مطب دندانپزشکی دکتر علی محمد اعرابی متخصص جراحی صورت با حرفه‌ای ترین تجهیزات دندانپزشکی روز دنیا و پیشرفته ترین استریلیزاسیون انجام میگردد.

جراحی دهان و فک و صورت جراحی‌ ای است که طیف وسیعی از بیماری‌ها، صدمات و نقوص سر و صورت و فک و گردن و طاق جمجمه، چه بافت نرم و چه بافت سخت ناحیهٔ دهان و فک و صورت را اصلاح می‌کند.

مطب دکتر اعرابی جراح فک و صورت شیراز

آدرس مطب:شیراز – خیابان قصرالدشت، رحمت اباد، کوچه 32، طبقه فوقانی بانک انصار

موقعیت روی نقشه:

[mappress mapid=”61″]

شماره تلفن: 07136276623

 

 



https://citybin.ir/shiz/wp-content/uploads/2020/03/1.gifاگر دوست دارید شما یا کسب و کارتان، مثل: دکتر اعرابی جراح فک وصورت شیراز در گوگل و اینترنت دیده شود.

اینجا کلیک کنید.گل



ساعت مراجعه:شنبه و یکشنبه و سه شنبه و چهارشنبه از ساعت 16:00

برای نوبت دهی به سایت نوبت دات آی آر مراجعه فرمایید.

 آدرس کلینیک : کلینیک دندانپزشکی بیمارستان شهید چمران شیراز

شماره تلفن:07136240101

 

سپاس ازهمراهی شما با شیرازیاب.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *