جراحی پلاستیک و زیبایی

دکتر محمد ضیایی

دکتر محمد ضیایی

دکتر محمد ضیایی

شیرازیاب بهترین پزشک ها را در شهر های مختلف به شما معرفی میکند.برای اطلاع از پزشکان مجرب با شیرازیاب همراه باشید.دکتر محمد ضیایی پزشکی متعهد،با دانش کافی و آشنایی با تکنیک های روز دنیا در حیطه تخصص خود.

دکتر محمد ضیایی شیراز

دكتر محمد ضيايي متخصص جراحی عمومی و زیبایی از دانشگاه علوم پزشکی شیراز، دارای 14 سال سابقه پزشکی و تجارب ارزشمند در انجام جراحی های زیبایی و درمانی در شیراز می باشند. برخی از خدمات درمانی و زیبایی که توسط دکتر محمد ضیایی در شیراز ارائه می گردد شامل، انجام انواع جراحی های زیبایی مانند جراحی پلاستیک بینی، جراحی زیبایی پلک، لیفت ابرو و پیشانی، لیفت صورت و لب، کاشت انواع پروتز، تزریق چربی، فیلر و تزریق بوتاکس، انجام لیپوساکشن و لیزر لیپولیز، جراحی زیبایی سینه، لیپوماتیک، انجام انواع جراحی های درمانی، جراحی های ترمیمی و غیره می باشد. دکتر محمد ضیایی متخصص جراحی عمومی و زیبایی در بیمارستان کوثر، بعثت و صنعت نفت در شیراز حضور دارند.
شیراز – فلکه دانشجو – ساختمان ارم 2

دکتر محمد صادق ضیایی

 درجه علمی : دانشیار

 تحصیلات : • دکترا‏ ,‎ ‏۱۳۸۲‏ ,‎ ‏مدیریت دولتی‏ ,‎ ‏دانشگاه تهران‏ ,‎ ‏ایران کارشناسی ارشد‏ ,‎ ‏۱۳۷۰‏ ,‎ ‏مدیریت دولتی‏ ,‎ ‏دانشگاه تهران‏ ,‎ ‏ایران کارشناسی‏ ,‎ ‏۱۳۶۶‏ ,‎ ‏مدیریت دولتی‏ ,‎ ‏شهید بهشتی‏ ,‎ ‏ایران

 سوابق شغلی / زمینه های تخصصی : • مدیر گروه مدیریت دولتی دانشکده مدیریت

 زمینه های تخصصی – تحقیقاتی : مدیریت منابع انسانی

تماس :

تلفن:  ۶۶۴۶۲۶۹۹-61117618
دور نگار:  ۶۶۴۰۵۰۴۷
آدرس پستی:  خ انقلاب‏ -‎ ‏دانشگاه تهران‏ -‎ ‏مدیریت کل روابط عمومی دانشگاه

دکتر محمد حسن ضیایی فر

دکتر محمدحسن ضیایی‌فر، رئیس کمیسیون حقوق بشر اسلامی که فعالیت خود را از سال ۱۳۷۳ آغاز کرده، در گفتگویی با روزنامه اعتماد ناگفته هایی از پرونده های جنجالی سیاسی دهه هفتاد بیان کرده که شنیدنی است. وی به روزنامه «اعتماد» گفته است: «بزرگترین انگیزه در آن زمان برای تشکیل این نهاد این بود که مجموعه‌ای در داخل ایران وجود داشته باشد که با لحاظ مبانی فرهنگی کشور خودمان بر مباحث حقوق بشر متمرکز باشد و فقط اینگونه نباشد که ترجمه نظرات خارجی منعکس شود.»
به گفته ضیایی‌فر، «آیت‌الله یزدی (رئیس وقت قوه قضائیه) برخلاف موضع‌گیری‌های سیاسی‌شان که ذهنیتی را به وجود می‌آورد که مخالف پیگیری‌های کمیسیون حقوق بشر هستند در خیلی از پرونده‌ها و موارد سیاسی آن روز‌ها که جنجالی هم بودند اغلب نظر کمیسیون را می‌پذیرفتند.»

منبع:https://mehrdadmatinfar.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *