آدرس و شماره تماس, اماکن, رستوران

رستوران های کرمان

رستوران های کرمان

رستوران های کرمان

سلام و درود خدمت همراهان شیرازیاب ! ضمن تشکر از انتخاب شما در خدمت شما هستیم با معرفی رستوران های کرمان، امیدواریم برای شما مفید واقع شود.

 

 

رستوران اسپاخو

دکوراسیون داخلی بسیار زیبا، غذاهای با کیفیت و خوشمزه، کارکنان مودب و مجرب از ویژگی‌های رستوران اسپاخو است. منوی این رستوران شامل انواع غذاهای ایرانی، فرنگی، کباب‌ها، غذاهای دریایی و نوشیدنی است. از خدمات بوفه اسپاخو نیز می‌توانید بهره‌مند شوید.

رستوران اسپاخو صبحانه را به‌صورت بوفه‌ی آزاد برای مشتریان سرو می‌کند و هزینه‌ی صرف صبحانه برای افراد زیر ۱۲ سال نیم‌بها و برای افراد زیر ۶ سال رایگان است. همچنین پیش غذای این رستوران که در کنار وعده‌ی نهار و شام ارائه می‌شود، به‌صورت بوفه آزاد است و شامل انواع سالاد و غذاهای سرد و گرم می‌شود. جالب است بدانید که در بدو ورود از شما با شربت‌های خوش طعم پذیرایی کرده و سفارش شما را در زمان کوتاهی آماده می‌کنند. ظرفیت رستوران اسپاخو در حدود ۱۶۰ نفر است و از انواع غذاهای محبوب این رستوران می‌توان به سینی کباب، خوراک کباب مخصوص اسپاخو، جوجه کباب مراکشی، خوراک شیشلیک و… اشاره کرد.

ساعت کاری: ۷:۳۰ تا ۱۰:۳۰ صبح و ساعت ۱۲ ظهر تا ۱۱ شب

تلفن: 03432444155

آدرس: کرمان، بلوار جمهوری، نرسیده به خیابان هزار و یک شب

رستوران وکیل کرمان

اگر به حمام قدیمی بازار وکیل بروید، حتماً این رستوران سنتی زیبا را می‌بینید. طراحی بی‌نظیر و سنتی رستوران وکیل توجه بیش‌تر گردشگران داخلی و خارجی را به خود جلب می‌کند. در این رستوران غذاهای سنتی از جمله دیزی سرو می‌شود. علاوه بر ظاهر زیبا کیفیت و طعم غذاها نیز قابل قبول و دلپذیر بوده و برخورد کارکنان مؤدبانه است.

آدرس: بازار سنتی کرمان

رستوران سنتی مکث

رستوران سنتی مکث یکی از رستوران‌های خوب کرمان است که منوی آن شامل غذاهای سنتی کرمانی است. فضای دلنشین، کیفیت خوب و طعم لذیذ غذاها از ویژگی‌هایی است که مشتریان بسیاری را به این رستوران می‌کشاند. علاوه بر چلو مرغ، چلو گوشت، کشک بادمجان و دیگر غذاهای سنتی، از جمله غذاهای محلی که در رستوران مکث سرو می‌شود «بزقرمه» است که می‌توان گفت با بیش‌تر ذائقه‌ها سازگاری دارد. مواد تشکیل دهنده بزقرمه کشک، گوشت (بز)، سیر، پیاز، زعفران، روغن و ادویه است.

ساعت کار: شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب، پنج‌شنبه و جمعه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب. در روزهای تعطیل این ساعات ممکن است تغییر کند.

تلفن: 03432458004

آدرس: کرمان، بلوار جمهوری، چهارراه امام جمعه، جنب پاساژ گلستان

آسیاب بادی کرمان

این آسیاب بادی زیبا بزرگ‌ترین سازه آسیاب بادی در خاورمیانه است که در سال ۱۳۹۴ فعالیت خود را آغاز کرد و کاربری تشریفاتی دارد. این مجموعه گردشگری تفریحی واقع در کیلومتر ۲۰ محور گردشگری هفت باغ علوی، سازه‌ای بسیار زیبا بوده که در تمام فصول نمایی چشم‌نواز دارد

ساختمان این بنا یکی از منحصر‌به‌فردترین سازه‌های طراحی و اجرا شده در ایران است که سازه‌ی بیرونی‌اش با ارتفاع ۲۶ متر و قطر ۱۲ متر به سبک آسیاب بادی‌های هلندی ساخته شده است و داخل آن شامل دو طبقه سالن پذیرایی (رستوران و کافی شاپ) و یک طبقه آشپزخانه و تأسیسات می‌شود. منوی این رستوران شامل انواع غذاهای ایرانی و فرنگی است.

پارکینگ رایگان، کارت‌خوان، رزرو تلفنی، امکان برگزاری مهمانی‌های کوچک و خودمانی، مهمانی‌های رسمی و کاری و… از مزایای این مجموعه به‌شمار می‌رود.

ساعت کار: هر روز بجز شنبه‌ها از ساعت ۸ صبح تا ۱۱:۳۰ شب. این ساعات ممکن است در روزهای تعطیل تغییر کنند.

تلفن: 09132430960

آدرس: کرمان، کیلومتر ۲۰ محور گردشگری هفت باغ علوی (کرمان به سمت ماهان)

 

رستوران پالیز

رستوران پالیز یکی از رستوران‌های بزرگ و مورد توجه در کرمان است. این رستوران شامل تالار پذیرایی نیلوفر آبی، تالار پذیرایی یاس کبود، سالن تشریفات، سفره خانه سنتی، کافی‌شاپ، و سرای عارف است. منوی این رستوران شامل انواع غذاهای ایرانی است. سفره خانه سنتی شامل فضایی دلنشین و طراحی بسیار زیبا، چشم‌نواز و سنتی است که بسیاری را شیفته خود می‌کند. سرای عارف دارای طراحی مدرن، شیک و زیبا است.

تلفن: 03432121072

آدرس: کرمان، جاده تهران، ابتدای بلوار راه‌آهن، کوچه سوم

رستوران سیاح

رستوران سیاح یکی دیگر از بهترین رستوران‌های کرمان بوده که دارای ۲ شعبه در سطح شهر است. از ویژگی‌های این رستوران فضای دلشین، طراحی مدرن و زیبا، غذاهایی خوشمزه و باکیفیت و همچنین کارکنانی خوش‌برخورد است. منوی رستوران سیاح شامل انواع غذاهای ایرانی از جمله انواع کباب‌ها است و می‌توانید غذاهایی نظیر چلوکباب سلطانی سیاح، چلو میکس مخصوص سیاح،‌ چلو ماهی کباب شیر مخصوص،‌ چلو شنیسل مرغ مخصوص و… را سفارش دهید. این رستوران با قیمتی مناسب و ظرفیت ۳۵۰ نفر پذیرای مهمانان برای نهار و شام است.

تلفن: 03432110126

آدرس: کرمان، بلوار جمهوری، نرسیده به چهارراه کشاورز، روبروی دانشکده فنی و مهندسی

رستوران ایتالیایی پارما

اگر در کرمان هوس خوردن یک پیتزای خوشمزه کردید به رستوران ایتالیایی پارما بروید. فضای این رستوران جالب و برخورد کارکنان مناسب است. غذاهای ایتالیایی که در این رستوران کرمان سرو می‌شوند باکیفیت و خوشمزه هستند.

تلفن: 03432459499

آدرس: بلوار فارابی، فارابی 5

 

 

 


منبع: گوگل

سایر مطالب سایت را نیز ملاحظه فرمایید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *