پوست

بهترین مراکز رفع چین و چروک شیراز(طبق نظر سنجی مردمی)

رفع چین و چروک شیراز

رفع چین و چروک شیراز

سلامی دوباره به شما همراهان خوب و دوستداران همیشگی سیتی بین. یکی از دلایل عمده ی پیر دیده شدن و عدم اعتماد به نفس ظاهر شدن و دیده شدن چین و چروک های پوستی می باشد. این چین و چروک ها که انواع متعددی دارند و به دلایل متفاوتی به وجود می آیند ممکن است چنان عمیق باشد یا ممکن است سطحی و در حد خطوط ریزی روی پوست شما باشد. اما این چین و چروک ها در هر سطحی که باشد و به هر علتی که به وجود امده باشد با توجه به تکنیک های پیشرفته پزشکی قابل درمان است و همچنین با رعایت نکات مهم پوستی و تکنیک های پیشگیری و جوان سازی به خوبی می توان از آن ها جلوگیری کرد و به جوان ماندن پوست خود کمک کرد. در ادامه به معرفی تکنیک ها ، راه درمان، علل متعدد و تکنیک های اشتباهی که سبب به وجود آمدن چین و چروک ها می شود اشاره خواهیم کرد و ضمن آن مراکز درمانی برای رفع چین و چروک شیراز  را به شما معرفی خواهیم کرد پس با ما همراه باشبد.

معرفی بهترین مرکز رفع چین و چروک بر اساس امتیاز مردم

آدرس: سفیر شمالی

شماره تماس: 09397185775

مدیریت: خانم حسن پور

پیج اینستاگرام : HP_niloo

 

علایم چین و چروک پوست

چین و چروک عمقی و ناهنجار : چین و چروک خطوط و شکن‌هایی که در پوست شکل می‌گیرند. برخی چین و چروک می‌توانند به خطوط و حفره‌های عمقی تبدیل شوند و به ویژه در اطراف چشم‌ها، دهان و گردن قابل رویتند.

چه هنگامی به دکتر مراجعه کنیم : اگر کسی در مورد نمای ظاهری پوست خود دچار نگرانی باشد باید به متخصص پوست مراجعه کند. درماتولوژیست پوست فرد را ارزیابی کرده و یک برنامۀ مراقبت از پوست شخصی شده یا فردمحور برای وی ایجاد خواهد کرد. درماتولوژیست همچنین می‏تواند درمان‌های پزشکی را برای چین و چروک توصیه کند.

علل چین و چروک پوست

چین و چروک بر اثر مجموعه‌ای از عوامل ایجاد می‌شوند که برخی از آنها قابل کنترل بوده و مابقی غیر قابل اجتناب محسوب می‌شوند:

سن :

وقتی مردم پا به سن می‌گذارند پوست به شکل طبیعی انعطاف‌پذیری خود را از دست می‌دهد و شکننده‌تر می‌شود. کاهش میزان تولید روغن‌های طبیعی باعث خشکی پوست می‌شود و چین و چروک را در آن افزایش می‌دهد. چربی لایۀ زیرین پوست از بین می‌رود. این کمبود چربی باعث شل و آویزان شدن پوست شده و در نتیجۀ نمای ظاهری شیارها و حفره‌های ایجاد شده افزایش می‌یابد.

قرار گرفتن در معرض نور ماورای بنفش

اشعه ماورای بنفش که باعث تسریع روند طبیعی پیری می‌شود، علت اولیه چین و چروک زودرس است. قرار گرفتن در معرض نور ماورای بنفش باعث درهم شکستن بافت متصل پوست یا کلاژن و فیبرهای الاستین می‌شود که در لایۀ عمقی پوست (درمیس) قرار دارند.

بدون حمایت بافت متصل پوست قدرت و انعطاف‌پذیری خود را از دست می‌دهد. آنگاه پوست حالت شل و ول پیدا کرده به صورت زودهنگام دچار چین و چروک می‌شود.

مصرف دخانیات

مصرف دخانیات می‌تواند روند سالخوردگی نرمال پوست را شتاب بخشیده عامل تقویت چین و چروک باشد. این ممکن است به دلیل تغییراتی باشد که در روند جریان خونرسانی به پوست ایجاد می‌شود.

تکرار حالات صورت

حرکات و نماهای ظاهری شکل گرفته در صورت مثل لبخند زدن یا شکلک درآوردن باعث ایجاد خطوط و چین و چروک ظریف در پوست می‌شود. هر بار که فرد یکی از عضلات صورت را مورد استفاده قرار می‌دهد، یک شیار در زیر سطح پوست شکل می‌گیرد. و وقتی پوست پیر می‌شود، انعطاف ‌پذیری خود را از دست می‌دهد و دیگر نمی‌تواند سر جای اولش برگردد. شیارهای مورد اشاره آنگاه به ویژگی‌های دایمی چهره تبدیل می‌شوند.

پیشگیری از چین و چروک پوست

در زیر به بهترین راه‌های پیشگیری از چین و چروک پوست اشاره شده است:

پوست خود را از اشعه آفتاب محفوظ نگه دارید.

پوست خود را محافظت کرده و از بروز چین‌های بعدی از طریق محدود کردن زمان سپری شده زیر نور آفتاب پیشگیری کنید و همیشه لباس‌های محافظ پوست مثل کلاه‌های لبه پهن، پیراهن آستین بلند، و عینک آفتابی استفاده کنید. همچنین مردم نباید در فضای بیرون حتی در اوقات زمستان استفاده از ضد آفتاب را فراموش کنند.

انجمن پوست و مو امریکا” استفاده از ضد آفتاب طیف وسیع با SPF 30 یا بیشتر را توصیه می‌کند. مردم باید در استفاده از ضد آفتاب گشاده دست بوده و هر دو ساعت یک بار استفاده از آنها را تجدید و نیز پس از شنا یا تعریق از آنها استفاده کنند.

از محصولات حاوی ضد آفتاب استفاده کنید.

در هنگام انتخاب محصولات مخصوص پوست  باید آن گروه از این محصولات را انتخاب کنید که در ترکیب آنها ضد آفتاب به کار رفته است که به معنی بلوک شدن هر دو نوع اشعه UVA و UVB است.

از مرطوب کننده استفاده کنید.

پوست خشک باعث خشکیدن سلول‌های پوست می‌شود که این می‌تواند به‌بروز زودهنگام چین و چروک در پوست منجر شود. اگرچه مرطوب کننده قادر به از بین بردن چین و چروک نیست، می‌تواند باعث پوشانیدن موقتی شیارها و حفرات ایجاد شده در پوست شود.

سیگار نکشید

حتی اگر کسی سال‌ها دخانیات مصرف کرده یا سیگاری قهار باشد کماکان با ترک دخانیات می‌توان به بهبود حالت و بافت پوست کمک کرده و از ایجاد چین و چروک بیشتر پیشگیری نماید.

 

رژیم غذایی سالمی داشته باشید.

شواهدی در این مورد وجود دارد که برخی ویتامین‌ها در رژیم غذایی به حفاظت از پوست کمک می‌کنند. در مورد نقش رژیم غذایی به تحقیق بیشتری نیاز است اما خوردن میوه و سبزیجات فراوان نقش مؤثری در این مورد دارد.

درمان چین و چروک پوست

چند گزینه درمانی برای کمک به کاهش چین و چروک یا کمتر جلب توجه کردن آنها وجود دارد.

دارودرمانی

رتینوئیدهای موضعی

رتینوئیدها (مثل تریتینوئین (رینووا، رتین A) و تازاروتن (اویج، تازاروک) ) مشتقات ویتامین A هستند که استفاده از آنها بر روی پوست می‌تواند باعث کاهش چین و چروک، لکه‌ها و ناهمواری پوست شود.

از آنجا که رتینوئیدها می‌توانند سوختگی پوست را افزایش دهند، مردم باید در هنگام استفاده از آنها از ضد آفتاب دارای طیف وسیع استفاده کرده و لباس‌های محافظ در برابر نور آفتاب به تن کنند. رتینوئیدها می‌توانند باعث ایجاد سرخی، خشکی، خارش و سوزش یا احساس مور مور در پوست شوند.

کرم‌های ضد چین و چروک

اثربخشی کرم‌های ضد چین و چروک به جزء فعال این کرم‏ها بستگی دارد. رتینول، آنتی‌اکسیدان‌ها و برخی چربی‌ها می‌توانند باعث ایجاد بهبود جزئی تا خفیف در میزان چین و چروک شوند.

تأثیر کرم‏‌های ضد چین و چروک، اگر تأثیری داشته باشند، جزئی و به طور معمول کوتاه مدت است زیرا میزان مادۀ مؤثر این کرم‌ها کمتر از کرم‌های نسخه‌ای است.

رفع چین و چروک شیراز

اقدامات جراحی و سایر تکنیک‌ها

طیفی از تکنیک‌های بازسازی پوست، تزریق، فیلرها و اقدامات جراحی برای کاهش چین و چروک در دسترس است. هر یک از این درمان‌ها نتایج و عوارض جانبی بالقوه خود را دارد. برخی مطالعات خاطرنشان کرده‌اند که استفاده از درمان ترکیبی می‌تواند رضایت‌بخش‌ترین نتایج را به دنبال داشته باشد.

درمان‌های لیزر، منبع نوری و رادیوفرکانسی

در چین و چروک یک اشعه لیزر لایۀ خارجی پوست (اپیدرمیس) را از بین می‌برد و لایۀ زیرین پوست (درمیس) را گرم می‌کند که این باعث تحریک رشد فیبرهای کلاژن جدید می‌شود. وقتی زخم‌ها التیام پیدا می‌کنند، پوست هموارتر و محکم‌تری شکل می‌گیرد.

التیام کامل در این عمل ممکن است به چندین ماه وقت نیاز داشته باشد. خطرات عمل مزبور شامل بروز جای زخم و روشن یا تیره شدن رنگ پوست است. از مهمترین دستگاه های لیزر پوست برای جوانسازی صورت می توان به لیزر فرکشنال و اندولیفت اشاره کرد.

تکنیک‌های دیگر لیزر زمان التیام پوست و خطرات مرتبط به آن را کاهش داده‌اند. این نوع عمل لیزر برای مردم دچار چین و چروک متوسط بهتر است زیر نتایج حاصل از عمل چندان محسوس نیست.

همچنین دستگاهی در دسترس است که برای درمان چین و چروک به جای نور از امواج رادیویی استفاده می‌کند که این باعث ایجاد سفتی خفیف تا متوسط در مورد پوست می‌شود. از جمله این دستگاه ها می توان به دستگاه هایفو اشاره کرد. هایفوتراپی صورت از جدیدترین تکنیک های جوانسازی پوست است که اخیرا طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است.

رفع چین و چروک شیراز

لایه‌برداری با مواد شیمیایی

پزشک از یک اسید برای نواحی آسیب دیده پوست استفاده می‏کند که لایه بردای پوست را سوزانده و لکه‌ها و حفرات مربوط به بالا رفتن سن و همچنین چین‌ و چروک‌ها را برطرف می‌کند. بسته به عمق لایه‌برداری پوست فرد ممکن است پیش از مشاهدۀ تفاوت به چند بار انجام عمل مزبور نیاز داشته باشد. سرخی پوست ممکن اس تا چند هفته ادامه پیدا می‌کند.

درم ابریژن

این عمل که درماپلانینگ نیز نامیده می‌شود شامل سمباده‌کاری لایه سطحی پوست با استفاده از یک فرچه گردان است. عمل مزبور باعث جدا شدن سطح پوست شده و به جای آن یک لایه جدید پوست رشد می‌کند.

سرخی، خراشیدگی و ورم به طور معمول تا چند هفته ادامه پیدا می‌کنند. ممکن است مشاهده نتایج کامل این اقدام پزشکی به چند ماه وقت نیاز داشته باشد.

میکرودرم ابریژن

همانند درمابراسیون این تکنیک فقط به برداشتن یک لایه سطحی پوست اقدام می‌کند. برای رسیدن به نتیجه در مورد این تکنیک معمولاً به جلسات درمانی متعدد نیاز است.

فرد ممکن است پس از اقدام به میکرودرم ابریژن متحمل سرخی یا احساس سوزن سوزن شدن جزئی در نواحی مورد درمان شود. میکرودرم ابریژن با نتایج خفیف و موقتی همراه است.

سم بوتولینوم نوع A یا بوتاکس

وقتی بوتاکس در مقادیر اندک درون عضلاتی خاص تزریق شود، مانع از بروز انقباض در عضلات می‌شود. وقتی امکان سفت شدن برای عضلات وجود نداشته باشد سطح پوست هموارتر و با چین و چروک کمتر به نظر خواهد رسید.

رفع چین و چروک شیراز

تزریق فیلر

فیلرهای بافت نرم را که حامل چربی، کلاژن و اسید هیالورونیک هستند می‏توان در لایه‌های عمقی‌تر صورت تزریق کرد. این کار چین و چروک را پر و پوست را هموار می‌کنند. فرد ممکن است پس از این درمان دچار ورم موقت، سرخی پوست و کبودی در نواحی درمان شده گردد. این درمان ممکن است نیاز به تکرار به فاصله هر چند ماه یک بار داشته باشد. تزریق ژل و تزریق چربی طبیعی به پوست صورت نیز از جمله مواردی است که می تواند در بهبود بافت پوست و جوانسازی صورت موثر باشد.

سفت کردن پوست

چند دستگاه مختلف برای سفت کردن پوست به کار می‌روند. این درمان غیر تهاجمی نتایجی خفیف تا متوسط به همراه دارد که به تدریج در طول چهار تا شش ماه خود را نشان می‌دهند. مورد این درمان هیچ زمانی برای ریکاوری نیاز ندارد.

لیفت پوست

عمل فیس – لیفت شامل برداشتن پوست و چربی اضافی در قسمت تحتانی صورت و گردن و سفت کردن عضله و بافت متصل باقی مانده است. نتایج حاصل از این تکنیک به طور معمول تا ۱۰ سال دوام دارد. زمان التیام پس از فیس – لیفت ممکن است طولانی باشد. کبودی و ورم ناشی از عمل معمولاً تا چند هفته پس از جراحی قابل رویت است. لیفت صورت با نخ از این روش برای جوانسازی پوست صورت استفاده می کند.

باید به خاطر داشت که نتایج بسیار وابسته به محدوده و عمق چین و چروک است. هیچ چیز فرآیند پیری پوست را متوقف نمی‌کند بنابراین برای حفظ فواید به دست آمده از درمان ممکن است به تکرار آن نیاز باشد.

نکته مهم : اقدامات مورد اشاره معمولاً تحت پوشش بیمه نیستند. در عین حال هر اقدامی عوارض جانبی خاص خود را دارد، بنابراین پیش از اقدام به هر یک از آنها باید با پزشک مشورت شود.

رفع چین و چروک شیراز

آدرس کلینیک دی

آدرس دفتر شیراز: شيراز -معالي آباد -نبش خيابان پزشكان -مجتمع پزشكان – طبقه اول واحد ١٣-١٢-١١

شماره های تماس

خط1: 07136342020

خط2: 07136341414

خط3: 07136341313

10 تا از بهترین مرکز جوانسازی پوست در شیراز را بشناسید !

 

 

درمانگاه تخصصی پوست و مو پارسامهر

 

 

با حضور متخصصین و فوق تخصصین مجرب و به روز ترین دستگاه ها و تجهیزات پزشکی و پرسنل خبره آماده خدمات رسانی به همه عزیزان می باشد.  در این مرکز از بهترین و بروز ترین و پیشرفته ترین دستگاه های لیزر دنیا: دستگاه الکس امریکائی با بهترین جوابدهی و بصورت کاملا بهداشتی بدون برخورد مستقیم با پوست بدن استفاده می شود.

همچنین کلیه جراحی هایی که نیاز به بیهوشی و اتاق عمل بیمارستانی دارند نیز توسط متخصصین و فوق تخصصین در مجموعه پارسامهر مشاوره شده و جهت انجام عمل ها نوبت دهی می شوند.

خدمات:

لازم به ذکر است کلیه مشاوره ها در مجموعه پارسا مهر بصورت رایگاه و تخصصی انجام میگیرد.
جهت رزرو نوبت و دریافت مشاوره رایگان با شماره های زیر تماس حاصل فرمائید.

شماره تماس:

07136484042 – 09391400104

آدرس: شیراز، عفیف آباد، روبری کوچه 18، ساختمان ال سید، طبقه 4

 وبسایت: www.parsamehrclinic.com

اینستاگرام: parsa.kasht

کلینیک دی

 

کلینیک تخصصی کاشت مو، زیبایی و لاغری دی مجموعه ای است دارای مجوز رسمی از وزارت بهداشت و درمان ایران که توانسته است با بهره مندی از آخرین تکنولوژي و پیشرفته ترین تجهیزات زیبایی و لاغری کلیه خدمات مربوطه را به هم وطنان ارائه دهد؛ تمامی خدمات این کلینیک زیر نظر پزشکان و متخصصین محترم و همگام با جدیدترین متدها و آمیخته با دقت و ظرافت ارائه می شود؛ این کلینیک یکی از بهترین مرکز جوانسازی پوست در شیراز می باشد.

خدمات کلینیک دی :

آدرس : معالی آباد، نبش خیابان پزشکان، مجتمع پزشکان، طبقه اول واحد

تلفن تماس :  07136342020

مرکز زیبایی دنا

 

درمانگاه تخصصی زیبایی دنا از ابتدای سال 1395 با به کار گیری متخصصین و جراحان حاذق و توانا ر زمینه جراحی های زیبایی،کاشت مو و ابرو و سایر اعمال زیبایی و تزریق های صورت در شهر شیراز شروع به کار نموده است و در طی سال های گذشته به برنامه ریزی های انجام شده به بالاترین سطح کیفی در این زمینه دست یافته است که رضایت مراجعین طی پایش های مستمر گواه بر این موضوع می باشد.

این درمانگاه همواره با برگزاری دوره های آموزشی و بهره گیری از اساتید بین المللی جهت ارتقاء سطح دانش پرسنل و به کارگیری و تجهیز مدرنترین دستگاه ها در زمینه این فعالیت سعی بر این داشته تا در زمینه کاری خود یکی از مدرنترین درمانگاههای کشور باشد. این مرکز زیبایی یکی از بهترین مرکز جوانسازی پوست در شیراز می باشد.

خدمات مرکز زیبایی دنا :

  • لیزر
  • ابدومینوپلاستی
  • براکیوپلاستی
  • پروتز سینه
  • تزریق چربی به باسن و سینه
  • لیپوساکشن بازو و ران، شکم و پهلوها
  • ماموپلاستی
  • تزریق Prp، بوتاکس، پلاسما ژل، تزریق چربی به صورت، نانوفت
  • کربوکسی تراپی
  • مزوتراپی
  • میکرونیدلینگ
  • هایفوتراپی صورت
  • بلفاروپلاستی
  • تزریق چربی به بیکینی، پشت دست
  • لیفت شقیقه و نقاط مختلف صورت با نخ

آدرس : شیراز، معالی آباد، نبش کوچه 1، ساختمان پارسا، طبقه 6

تلفن تماس : 36351127- 071

کلینیک زیبایی سمر

 

دکتر سارا بردبار در کلینیکی زیبا و مجهز به همراه یک تیم مجرب و حرفه ای در کنار شما خواهد بود. کلینیک سمر در پاییز سال ۱۳۹۸ شروع به کار کرد و ماموریت خود را، گردآوری مجموعه ای از پزشکان و کادر درمانی متبحر و اخلاقمند و تشکیلات منظم و حرفه ای برای پاسخگویی به نیاز روزافزون اقشار مختلف جامعه در زمینه اعمال زیبایی و سلامتی می داند

اهداف این مجموعه شامل ارائه خدمات پزشکی حرفه ای و با کیفیت؛نوآوری و گسترش خدمات پزشکی بروز؛افزایش رضایتمندی مراجعه کنندگان؛توجه همیشگی به ارزشهای والای اخلاقی و انسانی می باشد؛ این کلینیک یکی از بهترین مرکز جوانسازی پوست در شیراز می باشد.

خدمات کلینیک سمر :

  • کاشت مو
  • لیزر موهای زائد
  • پاکسازی پوست
  • تزریق ژل و بوتاکس
  • بلفاروپلاستی
  • اصلاح بینی گوشتی و استخوانی

آدرس : شیراز، خیابان قدوسی غربی، نرسیده به همت، ساختمان ملک، طبقه ۴

تلفن تماس : 91009092 -0713

کلینیک یاقوت بنفش

 

مرکز یاقوت بنفش مرکز مراقبت از پوست و مو، جراحی، زنان، مشاور تغذیه و رژیم درمانی و بهترین مرکز جوانسازی پوست در شیراز در شیراز می باشد که این مرکز مرکز در شهر شیراز برای زیبایی و تناسب اندام می باشد که مدیریت آن به عهده دکتر سیامک رضایی ( دکترای تربیت بدنی و علوم ورزشی ) می باشد و پزشکان دکتر نگار فخرایی ( پوست و مو، جراحی، زنان ) و دکتر فرشته رضایی ( متخصص تغذیه و رژیم درمانی ) در این مرکز فعالیت می کنند.

خدمات کلینیک یاقوت بنفش :

  • تزریق تخصصی ژل و بوتاکس
  • مزوتراپی
  • لیزر موهای زائد صورت و بدن با دستگاه الکساندرایت دایود 2019
  • درمان افتادگی پلک با پلکسر
  • لیفتینگ صورت و ابرو با نخ
  • کلاژن و هایفو تراپی
  • میکرو نیدلینگ (از بین برنده جای جوش و لکه های پوستی)
  • مشاوره کاشت مو FUT و FIT ترکیبی
  • پاک کردن تاتو وخالکوبی با دستگاه
  • لاغری موضعی با دستگاه کرایو لیپولیز و دستگاه G5
  • تغذیه و رژیم درمانی و تندرستی
  • تندرستی و مشاوره ورزشی برای تمام سنین
  • پیکر تراشی و لیپوماتیک

آدرس : شیراز، معالی آباد، نبش کوچه 23، ساختمان پزشکی اهورا، طبقه 3، واحد 32

تلفن تماس : 07136340371

کلینیک آریان

 

کلینیک تخصصی پوست و موی آریان با بیش از یک دهه تجربه در زمینه جراحی های زیبایی و کاشت مو، به همراه تیم حرفه ای و پـزشکــان و با کادر حرفه ای و بهره مندی از آخرین تکنولوژی و پیشرفته ترین تجهیزات مربوطه می باشد و این کلینیک خود میزبان هزاران متقاضی از کشورهای مختلف و سراسر ایران است و این کلینیک یکی از بهترین مرکز جوانسازی پوست در شیراز است.

خدمات کلینیک آریان : 

  • کاشت ریش و سبیل
  • کاشت مو
  • بلفاروپلاستی
  • لیبوساکشن
  • رفع تیرگی دور چشم
  • میکرواسکالپ و میکروپیگمنتیشن
  • تزریق ژل لب
  • خدمات لیزر
  • مزوتراپی بینی

آدرس : شیراز، ستارخان، نبش کوچه 9، ساختمان آریان

تلفن تماس : 07136491604

کلینیک ماه

 

کلینیک تخصصی زیبایی و لاغری ماه ، با هدف ارتقای سطح کیفی خدمات پوست، مو و زیبایی در خدمت مراجعین گرامی خواهد بود کلینیک پوست و مو ماه محیطی ایمن و بهداشتی مجموعه ای است دارای مجوز رسمی از وزارت بهداشت و مجهز به آخرین تکنولوژی های روز دنیا ، در این مرکز از پیشرفته ترین تجهیزات که دارای بالاترین استانداردهای مورد تایید وزارت بهداشت و درمان ایران و نیز استانداردهای FDA می باشد استفاده شده و خدمات ویژه ای به مراجعین گرامی ارائه خواهد شد.

اهدای جوانی و شادابی پوست و زیبایی و تناسب اندام ارمغانی است که در این کلینیک به شما اهدا خواهد شد ارائه کلیه خدمات پوست و زیبایی و مشاوره در کلینیک ماه انجام می گردد؛ این کلینیک یکی از بهترین مرکز جوانسازی پوست در شیراز می باشد.

خدمات کلینیک ماه :

  • رفع موی زائد
  • لیزر الکساندریت کندلا
  • لیزر SHR – E LIGHT
  • کاشت مو
  • PRP
  • کاشت ابرو
  • جوانسازی
  • لیزر اربیوم
  • RF سوزنی (INFINI)
  • لیزر CO2
  • پاکسازی
  • از بین بردن خال
  • کاهش تیرگی بدن
  • تزریق بوتاکس
  • جراحی خال
  • مزوتراپی

آدرس : شیراز، معالی آباد، بین خلبانان و دوستان، نبش کوچهء بیست و سوم، مجتمع تجاری اهورا، طبقه چهارم، واحد44 و45

تلفن تماس : 79-36341677-071

کلینیک بوژان

 

کلینیک تخصصی بوژان با تاییدیه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با تدارک دیدن محیطی زیبا، لوکس، خاص و منحصر به فرد به عنوان بهترین مرکز جوانسازی پوست در شیراز و با همراهی کادری مجرب و متخصص در زمینه درمان بیماری های پوستی و انواع درمان های زیبایی ، مشغول به فعالیت می باشد.

خدمات کلینیک بوژان :

  • کاشت مو طبیعی
  • جوان سازی پوست
  • بوتاکس
  • تزریق ژل و بوتاکس
  • مدت زمان تاثیر ژل بوتاکس
  • عوارض بوتاکس
  • لیپوماتیک یا لاغری
  • لیزر رفع موهای زائد
  • لیفت صورت
  • هایفوتراپی (دابلو)
  • لیزر

آدرس : شیراز، خیابان خاکشناسی، نبش کوچه 4، کلینیک زیبایی بوژان

تلفن تماس : 07132275937

مرکز پوست و مو سلین

 

دارای مجوز رسمی از وزارت بهداشت است، این مرکز با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات که همگی مورد تایید وزارت بهداشت و درمان ایران و استاندارد های FDA می باشد، خدمات خود را ارائه می دهد؛ این کلینیک یکی از بهترین مرکز جوانسازی پوست در شیراز می باشد.

خدمات زیبایی و درمانی خود را با تیمی از متخصصان باتجربه و حرفه ای، همگام با جدیدترین روش های علم پزشکی به عموم عرضه می کنند؛ این مرکز کاملاً به اخلاق و استانداردهای پزشکی پایبند است و از دانش پزشکی خود در زمینه ارائه خدمات مقرون به صرفه ، به موقع ، ایمن و با کیفیت استفاده می کند.

خدمات  :

  • لیزر موهای زائد
  • لایه بردار
  • جوانسازی
  • رفع جای جوش و زخم
  • تزریق فیلر و ژل
  • بوتاکس
  • کاشت مو
  • رفع تیزگی و گودی زیر چشم
  • میکرونیدلینگ
  • مزوتراپی
  • کربوکسی تراپی
  • هایفوتراپی
  • میکرونیدلینگ

آدرس : شیراز، میدان مطهری، قدوسی غربی، حدفاصل کوچه 4 و 6، روبروی بانک تجارت، طبقه فوقانی فروشگاه 361

تلفن تماس : 07138431599

مرکز پوست و زیبایی لطیفی

این کلینیک با بهره مندی از کادری مجرب و کارآزموده و همچنین با استفاده از بهترین و بروزترین تجهیزات و مواد مصرفی، خدماتی با بالاترین کیفیت و استانداردها را در فضایی مناسب و آرام به مهمانان خود ارائه می دهد. خوشبختانه به دلیل کیفیت بالای خدمات، کادر مجرب، فضای مناسب و موقعیت مکانی خوب، این مرکز به عنوان یکی از بهترین مرکز جوانسازی پوست در شیراز شناخته شده است.

خدمات مرکز پوست و زیبایی لطیفی :

  • پاک سازی پوست صورت
  • مزوتراپی
  • اندرمولوژي و ماساژ صورت
  • مزوتراپي صورت
  • تزريق ژل
  • درمان و رفع چروک دور چشم
  • پیوند موی طبیعی Hair Transplantation
  • کاشت ریش و سبیل
  • کاشت ابرو
  • روش درمان ریزش مو
  • رفع موهای زائد
  • جوانسازی

آدرس : شیراز، خیابان قدوسی غربی، بین خیابان محلاتی و کوچه ۶، ساختمان پرسیس، طبقه دوم، واحد ۴

تلفن تماس : 38440093

 

بهترین مرکز جوانسازی پوست در شیراز چه خصوصیاتی دارد ؟

در صورتی که شما به دنبال بهترین مرکز جوانسازی پوست در شیراز هستید، باید مطمئن شوید که این کلینیک از خصوصیات و ویژگی هایی منحصر به فرد برخوردار است که این ویژگی ها به شرح زیر می باشند :

  • باید در کلینیک مورد نظرتان، نکات بهداشتی به خوبی رعایت شود تا هیچ گونه مشکلی برای افراد رخ ندهد و سلامت افراد به خطر نیفتد.
  • باید پرسنل فعال در مجموعه تجربه کافی در زمینه انجام جوانسازی داشته باشند تا نتایج حاصل شده با بالاترین کیفیت به وجود آید.
  • کلینیک در موقعیت مناسبی باید باشد تا هر فردی با هر وسیله نقلیه ای بتواند به راحتی به آن دسترسی داشته باشد.
  • هزینه انجام جوانسازی پوست در کلینیک مورد نظرتان باید منصفانه باشد و به گونه ای باشد که افراد با هر بودجه ای که دارند از خدمات استفاده نمایند.
  • باید جوانسازی پوست در کلینیک به گونه ای انجام شود که مشکلات پوست به خوبی برطرف شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *