بانک

سرپرستی قوامین سمنان

سرپرستی قوامین سمنان

با سلام خدمت دوستان عزیز. خوشحالیم که شما را در شیرازیاب می‌بینیم. ما در این پست لیست سرپرستی های بانک قوامین در سمنان را برای شما تهیه کردیم تا به راحتی به آدرس و شماره تلفن هر شعبه دسترسی داشته باشید. از این که با شیرازیاب هستید، سپاسگزاریم. برای آگاهی از سرپرستی قوامین در سمنان با ما همراه باشید.

سرپرستی قوامین سمنان

سرپرستی قوامین سمنان

سرپرستی بانک قوامین سمنان

ردیف نام شعب نشانی شعب بانک قوامین در سمنان شماره تماس
1 بانک قوامین شعبه مرکزی امام خمینی سمنان، ميدان امام خمينی، ابتداي خیابان امام خمينی 023-33350033
2 بانک قوامین شعبه معلم سمنان، نبش شمال شرقی ميدان معلم 023-33439288
3 بانک قوامین شعبه 17 شهریور سمنان، بلوار 17 شهريور 023-33324709
4 بانک قوامین شعبه بلوار قدس سمنان، بلوار قدس، نرسيده به ميدان امام رضا (ع)، ساختمان حكمت 023-33334188

 

 

 



https://citybin.ir/shiz/wp-content/uploads/2020/03/1.gifاگر دوست دارید شما یا کسب و کارتان، مثل: سرپرستی قوامین سمنان در گوگل و اینترنت دیده شود.

اینجا کلیک کنید.گل



تاریخچه بانک قوامین

بانک قوامین در ابتدای دهه 70 حضور در نظام پولی و بانکی کشور را با نام صندوق قرض الحسنه ناجا ودر راستای ارتقای توان معیشتی ومالی کارکنان نیروی انتظامی تجربه کرد و پس از آن درسال 79 با تغییر نام به موسسه پس انداز وقرض الحسنه قوامین برگی نو در دفتر خدمات بانکی باز نمود و رسالت خود را از خدمت رسانی به کارکنان ناجا به عموم مردم تسری داد.

نهال نوپای قوامین با تکیه بر تجربیات به دست آورده ، همت و پشتکار نیروی انسانی متخصص در کمتر از 5سال توانست در سال 83 شرایط ورود به شبکه بانکی کشور را با عنوان موسسه مالی واعتباری به دست آورد و پس ازآن در سال 91براساس مجوز بانک مرکزی به طور رسمی به بانک قوامین تغییر نام داد.

بانک قوامین با شعار امین مردم ایران زمین ، بیست وسومین بانک خصوصی کشور با بهره مندی از 30 واحد سرپرستی وبیش از 620 شعبه در سراسر کشور افق روشنی را برای خود تصویر کرده است . این بانک با اتکا بر اصول بانکداری اسلامی ومنطبق بر قوانین ومقررات بانکی کشور با بهره مندی از نیروی انسانی متخصص، اعتماد مشتریان و با استفاده از آخرین فناوری ونوآوری های صنعت بانکداری به دنبال ایجاد سازمانی ارزش آفرین، یاد گیرنده وکارآمد است ؛ قوامین با توسعه بازار، تجهیز و تخصیص منابع، مدیریت ریسک های صنعت بانکداری وشناسایی نیازهای مشتریان تلاش دارد ضمن ایجاد رشد وتعالی، خدمات بانکی خود را در بازارهای داخل وخارج کشور با کیفیت مطلوب ارائه کند.

همچنین ببینید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *