رستوران, قهوه خانه, کافه

سفره خانه و کافی شاپ آفتاب

سفره خانه و کافی شاپ آفتاب

سفره خانه و کافی شاپ آفتاب

با سلام خدمت شیرازیاب های عزیز. همه ی ما برامون جذاب هست که یه جای دنج و به دور از هیاهو در کنار دوستانمان وقتی را بگذرونیم. ما به شما سفره خانه و کافی شاپ آفتاب پیشنهاد میکنیم. در ادامه با ما همراه باشید.

رستوران و کافی شاپ شهرآفتاب

آدرس:

شریعتی – بالاتر از حسینیه ارشاد – نرسیده به میرداماد – روبروی بیمارستان مفید – کوچه ساحل – پلاک ۴ – رستوران و کافی شاپ شهرآفتاب
تلفن تماس : ۲۲۸۴۸۶۰۳
۱۶:۳۰ الی ۲۱:۳۰

به این کافی شاپ های چیانگ مای بروید!

خیابان شریعتی کافی شاپ های بسیاری دارد . اما خب پیدا کردن کافی شاپی که  بعد از امتحان آن از رفتن به آنجا پشیمان نشوید و به دفعات این کار را تکرار کنید، دشوار است .
اما رستوران و کافی شاپ شهر آفتاب از آن دست کافی شاپ هایی است که می توانید بارها امتحان کنید . شما می توانید این کافی شاپ را برای دورهمی های خود و یا حتی برای تنهایی خود امتحان کنید و ساعاتی را در آنجا سری کنید

شهرآفتاب هم کافی شاپ است و هم رستوران . شما می توانید از منوی متنوع شهر آفتاب سفارش دهید .
اگر هوس منوی کافه ای دارید از ان سفارش دهید و اگر هوس خوردن غذا کرده اید  از منوی غذایی این رستوران سفارش دهید. شهرآفتاب دارای میزهای وی ای پی خاصی هست که جهت برگزاری جشن ها و مراسم های شما با ظرفیت 16 نفر تدارک دیده است .
پس محلی مناسب برای جشن تولد نیز می باشد .  اما ظرفیت واقعی شهر آفتاب 180 نفر است . کارکنان شهرآفتاب در محیطی زیبا و دنج می توانند بهترین سرویس را به شما ارائه دهند .

رستوران و کافی شاپ شهر آفتاب 9 درصد مالیات برارزش افزوده را بروی صورتحساب شما حساب می کند .

فضای زیبا و دنج شهرآفتاب محلی مناسب است برای یک دورهمی فوق العاده و یا حتی کتاب خوانی . پس برای رفتن به این کافی شاپ تردید نکنید

برای رفتن به کافی شاپ شهرآفتاب در خیابان شریعتی بیمارستان مفید را بیابید و وارد کوچه ساحل شوید و رستوران و کافی شاپ شهر آفتاب با پلاک 4 درست روبه روی شما است.

مقالات بیشتر:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *