آسانسور

شرکت آسانسوری در اراک

شرکت آسانسوری در اراک

شرکت آسانسوری در اراک

سلام و درود به دوستان عزيز شيرازبين، با تشکر از همراهي شما. در اين پست مطالبي در رابطه با “شرکت آسانسوری در اراک” به همراه آدرس و شماره تماس آن ها گردآوري شده است. ضمن سپاس گزاري از شما اميدوارم که نهايت استفاده را از اين مطالب ببريد.

خدمات شرکت های آسانسور در اراک

سایر خدمات شرکت های آسانسور ارائه دهنده خدمت در اراک (مرکزی) شامل نصب آسانسور بیمارستان ، نصب آسانسور هیدرولیک یا هیدرولیکی ، نصب آسانسور مسافربر ، نصب آسانسور کششی ، نصب آسانسور روم‌ لس ، نصب آسانسور شیشه ای پانورامیک ، نصب آسانسور اتومبیل ، نصب آسانسور حمل بار ، نصب آسانسور کارگاهی ، نصب آسانسور صنعتی ، نصب آسانسور خورشیدی ، نصب آسانسور شیب دار ، نصب پله برقی ، نصب رمپ برقی ، نصب بالابر ، نصب بالابر خانگی ، نصب پیاده رو متحرک ، نصب بالابر کارگاهی ، نصب بالابر صنعتی ، نصب ویلچر بر ، نصب بالابر رستورانی ، نصب بالابر مغازه‌ ، نصب بالابر شهری ، نفر بر دستی ، کتاب بر و نصب برج پیما می باشد.

شرکت های نصب آسانسور در اراک

شرکت ایده آل پارک ایمن فراز (طراحی و ساخت پارکینگ های مکانیزه)

توضیحات:
شرکت ایده آل پارک (شماره ثبت: 12172) طراح و تولید کننده پارکینگ های فول مکانیزه، پارکینگ پازلی، مولتی پارکینگ و نماینده انحصاری شرکت SIMMATEC کره در ایران شرکت SIMMATEC به عنوان بزرگترین تولید کننده پارکینگ مکانیزه در آسیا شناخته شده و شرکت ایده آل پارک مفتخر است تمامی محصولات خود را تحت لیسانس این شرکت در ایران تولید نماید

 شرکت آباد آسانبر آسمان

دارای پروانه طراحی و مونتاژ آسانسور جهت ارائه خدمات فروش ، نصب و راه اندازی اسانسور در اراک (مرکزی) می باشد. برای دریافت خدمات نصب و اجرای آسانسور در ساختمان های قدیمی و نوساز ، آدرس شرکت آباد آسانبر آسمان به شرح ذیل می باشد.

آدرس : اراک- بلوار فردوسی

 شرکت آرارات آسانبر قم

دارای پروانه طراحی و مونتاژ آسانسور جهت ارائه خدمات فروش ، نصب و راه اندازی اسانسور در اراک (مرکزی) می باشد. برای دریافت خدمات نصب و اجرای آسانسور در ساختمان های قدیمی و نوساز ، آدرس شرکت آرارات آسانبر قم به شرح ذیل می باشد.

آدرس : قم بلوار فردوسی بین کوچه۳و۵طبقه فوقانی بیمه نوین

 شرکت آراز صنم نیرو

دارای پروانه طراحی و مونتاژ آسانسور جهت ارائه خدمات فروش ، نصب و راه اندازی اسانسور در اراک (مرکزی) می باشد. برای دریافت خدمات نصب و اجرای آسانسور در ساختمان های قدیمی و نوساز ، آدرس شرکت آراز صنم نیرو به شرح ذیل می باشد.

آدرس : ماکو- خیابان طالقانی- روبروی بانک صادرات -طبقه دوم پلاک ۵

شرکت آرمان فراز عصر(تعاونی)

دارای پروانه طراحی و مونتاژ آسانسور جهت ارائه خدمات فروش ، نصب و راه اندازی اسانسور در اراک (مرکزی) می باشد. برای دریافت خدمات نصب و اجرای آسانسور در ساختمان های قدیمی و نوساز ، آدرس شرکت آرمان فراز عصر(تعاونی) به شرح ذیل می باشد.

آدرس : ساوه – بلوار طالقانی – نبش طالقانی ۳۸ جنب املاک آذری

شرکت آرمیتا دژ شرق

دارای پروانه طراحی و مونتاژ آسانسور جهت ارائه خدمات فروش ، نصب و راه اندازی اسانسور در اراک (مرکزی) می باشد. برای دریافت خدمات نصب و اجرای آسانسور در ساختمان های قدیمی و نوساز ، آدرس شرکت آرمیتا دژ شرق به شرح ذیل می باشد.

آدرس : اراک – میدان دارایی خ ۲۲بهمن نبش بهشت۱ طبقه ۳

شرکت آسان اوج پیشرو کوروش

دارای پروانه طراحی و مونتاژ آسانسور جهت ارائه خدمات فروش ، نصب و راه اندازی اسانسور در اراک (مرکزی) می باشد. برای دریافت خدمات نصب و اجرای آسانسور در ساختمان های قدیمی و نوساز ، آدرس شرکت آسان اوج پیشرو کوروش به شرح ذیل می باشد.

آدرس : اراک.خ شریعتی.نرسیده به چهار راه گردو .نبش کوچه شعاع .کد پستی۳۸۱۳۱۳۸۴۱۹

بیشتر بخوانید:

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *