اطلاعات عمومی, مدل لباس

شلوار جین مام استایل

شلوار جین مام استایل

شلوار جین مام استایل

با شیرازیاب با تمام استایل مد روز آشنا شید.با شیرازیاب به روز شوید.شلوار جین مام استایل مدتی است که مجددا به دنیای مد بازگشته و فضای استایل روزمره را تسخیر کرده است. این شلوارها زمانی سوژه خیلی از جوک ها و شوخی ها بودند، اما امروزه به یکی از استایل های جذاب جین در بین جوانان تبدیل شده اند که گویا همه باید حداقل یکی از آن ها را در کمد لباس خود داشته باشند.

شلوار مام استایل چیست؟

همانطور که در ابتدا اشاره کردیم شلوارهای مام استایل شلوارهایی که هستند که چندین دهه پیش به اوج محبوبیت خود رسیده بودند. شلوار های جین مام استایل دارای چندین مشخصه از جمله جیب های بزرگ، فاق های بلند، قسمت بالا تنه گشاد و قسمت پایین تنه تنگ و همچنین استفاده از پارچه های ضخیم برای دوخت، می باشد.

این استایل از شلوار های جین در آن زمان آقدر محبوب نشده بود که امروزه در بین افراد عادی و سلبریتی ها به شهرت رسیده است. اخیرا کیم کارداشیان به عنوان یکی از مدلینگ های گرانقیمت به این استایل دهه هشتادی رجوع کرده بود. اخیرا در دنیای مد و دکوراسیون گاهی دیده می شود که ترند های قدیمی دوباره به اوج می رسند و محبوبیت پیدا می کنند اما اتفاق این مورد برای شلوار های مام استایل را کمتر کسی پیش بینی می کرد. زیرا شلوار های مام استایل در زمان خودش نیز به یک استایل فان و مسخره معروف بود و به نوعی یک دهن کجی به ترند های آن زمان، به حساب می آمد.

شلوار مام استایل

شلوار مام استایل

شلوار مام استایل برای افراد چاق

برخلاف نظر عمومی که شلوار جین فاق بلند را برای افراد چاق مناسب نمی‌دانند، این مدل شلوار در چنین شرایطی بسیار مناسب و کاربردی است. بسیاری از افراد فکر می‌کنند که شلوار جین فاق بلند به شکم و پهلو‌های تپل و چاق فشار وارد می‌کند و این باعث می‌شود که افراد چاق راحت نباشند و بدنشان اذیت شود، اما این نکته‌ی مهم را در نظر نمی‌گیرند که فاق بلند شلوار‌های جین می‌تواند حکم یک گن لاغری سرخود را داشته باشند! شلوار‌های جین جنس محکمی دارند که باعث می‌شود شکم و پهلو‌ها جمع شود و به همین این دلیل است که معتقدیم این نوع شلوارها از انواع فاق کوتاه بهتر هستند. پس بهتر است از این به بعد به شلوار‌های جین فاق بلند مانند مام استایل به چشم دیگری نگاه کنید.

 

شلوار مام استایل مردانه

شلوار مام استایل

 

چند استایل مختلف با شلوار جین مام استایل :

یکی از مزیت های این شلوارها این است که می‌توان آنها را در مراسم‌ها و موقعیت‌های مختلفی استفاده کرد مثلا: استفاده‌های روزانه و اسپرت، مهمانی و دورهمی های دوستانه و یا حتی در مراسم های رسمی تر، که البته همه این‌ها بستگی به این دارد که آنها را با چه لباسی و به چه صورت بپوشید.

1-شلوار مام استایل با شومیز

این نوع شلوار ساده روشن را می‌توانید با یک شومیز سفید خوش فرم نخی ست کنید.

برای این کار توصیه می‌کنم که آستین‌های بلوز را تا آرنج تا زده و پایین پیراهن را دور کمر گره بزنید تا زیباتر به نظر بیاید.

بعد از یک گردنبند طلایی براق چند ردیفه و y شکل استفاده کنید و در نهایت استایل‌تان را با یک نیم بوت جورابی سفید رنگ که بلندی آن تا قوزک پا است، کامل کنید.

اگر می‌خواهید استایلی خاص داشته باشید بهتر است که از نیم بوت های نوک تیز و پاشنه گربه ای استفاده کنید تا فوق العاده به نظر بیایید. ( اگر دوست دارید تیپ‌تان رسمی‌تر به نظر برسد از کفش پاشنه دار استفاده کنید). با اینکه این استایل به نظر ساده میاید ولی در عین حال جدید و امروزی است.

به عنوان آخرین نکته، فراموش نکنید برای اینکه شلوار جین‌ با هر لباسی که می‌پوشید زیبا به نظر برسد، نباید رنگ لباس‌های‌تان از سه رنگ متنوع‌تر بشه مگر اینکه رنگ های مکمل و هم خانواده باشند که بالاتر توضیح دادیم.

 2-شلوار مام استایل با تی‌شرت

دراین روش می‌خواهیم شلوار را با یک تی‌شرت ساده ست کنیم.

برای این‌که شیک به نظر برسد می‌توانید فقط جلوی تی‌شرت و یا کل آن را داخل شلوار بگذارید و پایین شلوار را تا بزنید تا کفش های‌تان جلوه بیشتری داشته باشند.

اگر به دنبال استایلی راحت هستید پس به کفش کتانی راحت نیاز دارید، بهترین کتانی‌هایی که با همه رنگ شلوارهای مام استایل ست می‌شوند کتانی های سفید رنگ هستند.

3-استایل زمستانی با شلوار جین مام استایل

اگر می‌خواهید این شلوارها را درفصل‌های سردتر مثل پاییز و زمستون بپوشید این استایل بی نظیر است.

دراین استایل باید بافت و کفش‌تان هم رنگ هم باشند. می‌توانید یک بافت قرمز رنگ کوتاه و گشاد را با  شلوار مام استایل پاره و زاپ دار بپوشید و یک گردنبند خیلی ساده و شیک طلایی رنگ با آن بیندازید و سپس از نیم بوت های قرمز رنگ نوک تیز و پاشنه گربه‌ای برای جلوه بخشیدن به تیپ خود استفاده کنید.٫ شلوار مام استایل را با کتانی بپوشید.

4- شلوار مام استایل را با کتانی بپوشید

اگر به دنبال استایلی راحت و مناسب هستید، پس یک جفت کفش کتانی راحت بهترین انتخاب شما هستند. بهترین کتانی‌ هایی که با همه رنگ شلوار مام استایل می توانید ست کنید، کتانی های سفید و سورمه ای رنگ هستند.

شلوار کوتاه یا شلوار کاپری مانند مام استایل نوعی شلوار است که از شلوارک بلندتر ولی از شلوار معمولی کوتاهتر است. انتهای آن بین زانو و ساق پا یا مچ پا است. در بسیاری از کشورها به خصوص در ایالات متحده و اروپا و آمریکای لاتین و آسیا این نوع شلوار محبوب است.

منبع:https://fa.wikipedia.org

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *