محصولات ارایشی

طرز استفاده از صابون زردچوبه نی نی سایت


***09179681618***

09179681618

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

خرید عمده و تکی

قیمت ارزان و جنس اصلی

📱09179681618📱

جهت ارتباط با ما و درخواست لیست موجودی و قیمت با این شماره در تماس باشید


وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

سرکار خـــــــــانم جمشیدی:09179681618


 

طرز استفاده از صابون زردچوبه نی نی سایت

با سلام و درود به همه شما همراهان همیشگی سیتی بین. طرز استفاده از صابون زردچوبه نی نی سایت عنوانی است که قصد بررسی ان را در این پست داریم. همه شما عزیزان از خواص جادویی زردچوبه برای پوست باخبرید. امروزه صابون های زردچوبه طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است. در ادامه به بررسی این محصول و بیان طرز استفاده از ان خواهیم پرداخت.

 

روش استفاده از صابون زردچوبه:

خیلی ها می پرسند چگونه از صابون زردچوبه استفاده کنیم. ما در اینجا چند روش رو بهتون آموزش میدیم.به ۳ صورت میباشد که در ادامه به آن می پردازیم. اما بهتر است بدانید  که این صابون یکی از بهترین شوینده ها برای پوست می باشد. کورکومین موجود در زردچوبه یکی از دلایلی است که این صابون را منحصر بفرد کرده است.

بهترین صابون زردچوبه صابونی است که پایه آن از روغن های گیاهی درست شده باشد و علامت سیب سلامت و استاندارد روی بسته بندی آن نشان دهنده این است که این صابون از پایه با روغن های گیاهی تولید شده و برای پوست مضر نیست.

متاسفانه امروزه برخی به نام صابون زردچوبه سودجویی میکنند و آن را از مواد شیمیایی یا صابون های رختشوی که رنده کرده و گرم میکنند و یک مشت زردچوبه درآن میریزند و سپس قالب ریزی کرده و بعد از خشک شدن در بازار پخش می کنند.

روش اول چگونه از صابون زردچوبه استفاده کنیم:

روش اول به این صورت است که صابون را در دستان تان بمالید تا خوب کف کند سپس صورتتان را که از قبل خیس نموده اید را با کف صابون ماساژ دهید.

مدت زمان شستشو برای پوست های چرب و معمولی جهت استفاده از صابون زردچوبه:

کسانی که نوع پوستشان چرب یا معمولی است میتوانند در این روش حدود ۱۰ ثانیه ماساژ بدهند و بگذارند ۱۰ ثانیه بر روی پوست بماند و سپس آبکشی نمایند.

مدت زمان شستشو برای پوست های مختلط و خشک و حساس جهت استفاده از صابون زردچوبه:

کسانی که نوع پوستشان مختلط ویا خشک و حساس است میتوانند در این روش حدود ۱۰ ثانیه ماساژ بدهند و سپس آبکشی نمایند.

روش دوم استفاده از صابون زردچوبه :

برای دومین روش استفاده از صابون زردچوبه، ابتدا صورت و صابون را خیس کرده و سپس خود صابون را حدوداً به مدت ۱۰ ثانیه الی ۲۰ ثانیه بر روی پوست میکشد و میمالید. این روش تقریباً حالت لایه برداری را ایجاد میکند و میتوانید به قسمت های تیره پوست بیشتر بمالید و بعدا کمی ماساژ دهید و آبکشی نمایید.

کل شستشو در این حالت از ۳۰ ثانیه بیشتر نشود. این حالت در هفته ۲ یا ۳ بار بیشتر توصیه نمی گردد. زیرا لایه برداری زیاد به پوست آسیب میرساند و باعث نازک شدن و تیره شدن پوست میگردد. روش دوم استفاده از صابون زردچوبه را به کسانی که پوست چرب و معمولی دارند پیشنهاد میکنیم.

روش سوم برای استفاده از صابون :

برای سومین روش استفاده از صابون زردچوبه به وسیله ای به نام فیس براش نیازمندیم. فیس براش نوعی فرچه ی مویی یا سیلیکونی است که جهت شستشو از آن استفاده می شود.

فیس براش را خیس کند و به صابون بمالید تا کاملا کف کند. سپس با همین فیس براش به آرامی کل پوستتان را ماساژ داده و بمالید تا کامل پوستتان آغشته به کف و مواد صابون گردد.

کسانی که پوست خشک یا مختلط دارند در این روش حدوداً ۱۵ ثانیه بشورند و کسانی که پوست چرب یا معمولی دارند از ۲۰ تا ۳۰ ثانیه میتوانند بشورند و سپس آبکشی نمایند.

 

چند بار در روز از صابون زردچوبه استفاده کنیم

خیلی ها می پرسند چند بار در روز از صابون زردچوبه استفاده کنیم . توصیه ما این است سعی کنید تعادل استفاده از شوینده ها را رعایت کنید. چون استفاده زیاد از هر نوع شوینده ای باعث نازک شدن پوست و از بین رفتن چربی طبیعی پوست می شود.

بهتر است در روز ۱ یا نهایتاً ۲ بار از صابون زردچوبه استفاده کنید. برای پوست های خشک و مختلط روزی ۱ بار کافیست. اما برای پوست های معمولی و چرب ۲ بار هم استفاده از صابون زردچوبه مشکلی ندارد.

بعد شستشو با صابون زردچوبه چی به پوستمان بزنیم؟

شما میتوانید بعد از شستشو با صابون زردچوبه برای زیبایی و تغذیه پوستتان از چندین راهکار مناسب استفاده کنید. البته اگه قرار باشه از چیزی استفاده کنید بهتره ۲ ساعت بعد شستشو استفاده کنید.

در ادامه چندین محصول رو برای تغذیه و زیبایی پوست بهتون معرفی می کنیم.

استفاده از آبرسان بدون چربی

ابرسانی برای پوست بسیار مفید می باشد سعی کنید حداقل در روز ۱بار از آبرسان خوب استفاده کنید. آبرسان استیوز که همان آبرسان سینت اویز هم شناخته می شود محصول آمریکا بوده و کاملا بدون چربی می باشد. این آبرسان سریع جذب پوست می شود و اصلا پوست را چرب نمی کند. کاملا گیاهی بوده و برای پوست فواید زیادی دارد که در مشخصات این محصول ذکر شده است.

استفاده از سرم ها

سرم ها هم یکی از راه کار های عالی برای زیبایی و تغذیه پوست هستند. شما میتواند بعد از شستشو و قبل از استفاده از آبرسان از سرم های خوب و سالم برای ماساژ پوستتون استفاده کنید.

چند بار در روز از صابون زردچوبه استفاده کنیم

صدها سال است که مردم سراسر جهان، زردچوبه را با خواص درمانی و فواید آرایشی همراه می‌دانند. این ادویه‌ی رنگ دار روشن، از خانوادهی زنجبیل است و علاوه بر پخت و پز در بسیاری از محصولات زیبایی و بهداشتی برای پوست به کار می‌رود. زردچوبه به دلیل داشتن یک ماده‌ی زیست فعال به نام«کورکومین» خواص ضد التهابی و آنتی‌اکسیدانی ارائه می‌دهد. تحقیقات علمی اخیر نیز شروع به بررسی خواص زردچوبه برای پوست کرده است. یکی از راه‌های بهره‌مندی از خواص زردچوبه، استفاده از آن در صابون‌ها است. اگر می‌خواهید بدانید که چگونه از صابون زردچوبه استفاده کنیم، مطلب زیر را بخوانید.

 

استفاده از پودر زردچوبه در ساخت صابون‌های خانگی هم به رنگ‌دهی صابون بسیار کمک می‌کند. گذشته از اینکه یک رنگ طبیعی است، زردچوبه همچنین از سلامت پوست شما پشتیبانی می کند. «کورکومین» موجود در زردچوبه که رنگ آن را نیز تامین می‌کند،‌ به التیام سریع‌تر زخم‌ها و عفونت‌های پوستی کمک می‌کند و همچنین درخشندگی خاصی به پوست می‌بخشد.

 

برای بهره‌مندی بیشتر از خواص زردچوبه برای پوست می‌توانید از آن در ساخت صابون‌های خانگی استفاده کنید یا به ماسک صورتتان آن را بیافزایید. برای اینکار کافیست یک قاشق چایخوری زردچوبه را به ماست و عسل اضافه کنید و به مدت 10 تا 15 دقیقه روی پوست خود قرار دهید. سپس پوست را با آب گرم بشویید و خشک کنید.


***09179681618***

09179681618

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

خرید عمده و تکی

قیمت ارزان و جنس اصلی

📱09179681618📱

جهت ارتباط با ما و درخواست لیست موجودی و قیمت با این شماره در تماس باشید


وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

سرکار خـــــــــانم جمشیدی:09179681618


 

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *