محصولات ارایشی

طریقه مصرف صابون تریاک کلاژن طلا


***09179681618***

09179681618

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

خرید عمده و تکی

قیمت ارزان و جنس اصلی

📱09179681618📱

جهت ارتباط با ما و درخواست لیست موجودی و قیمت با این شماره در تماس باشید


وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

سرکار خـــــــــانم جمشیدی:09179681618


 

طریقه مصرف صابون تریاک کلاژن طلا

با سلام و درود به همه شما همراهان همیشگی سیتی بین. طریقه مصرف صابون تریاک کلاژن طلا عنوانی است که در این پست به بیان ان ها خواهیم پرداخت. اگر قصد خرید این محصول را دارید و یا حتی این محصول را تهیه کرده اید ادامه این مطالب را از دست ندهید و ازمطالب مفیدی که فراهم امده نهایت ا ستفاده را ببرید.

 

طریقه استفاده صابون تریاک برای  پوست خشک 

نحوه استفاده از صابون تریاک به همان شکل است که قبلا برایتان ذکر کردیم اما افراد با پوست خشک باید به این نکته نیز توجه داشته باشید که بعد از استفاده از صابون تریاک حتما از آبرسان استفاده کنند.

صابون تریاک چند بار در روز باید استفاده شود؟

صابون تریاک حداکثر باید دو بار در روز قبل و بعد از خواب استفاده شود به این نکته توجه کنید که این محصول هم مانند هر محصول دیگری اگر به مقدار زیاد از آن استفاده شود یا اگر نحوه استفاده از صابون تریاک ناصحیح باشد ممکن است عوارضی داشته باشد به همین دلیل به شما توصیه میکنیم صابون تریاک را به همان نحو که ذکر شده مصرف کنید.

یکی از مواردی که در خصوص مصرف صابون‌ تریاک بسیار مهم است این است که صابون تریاک چند دقیقه باید روی پوست بماند ؟ در این پست قصد داریم تا نحوه اصولی استفاده از صابون تریاک را مورد بررسی قرار دهیم و به این پاسخ به این که چنانچه از این محصول استفاده می کنید بدانید که صابون تریاک تا چند دقیقه باید روی پوست شما بماند.در ادامه با کالامال همراه باشید.


استفاده اصولی از حق محصول می‌تواند اثربخشی آن را چندین برابر افزایش دهد چنانچه شما صابون تریاک اصل را به روش اصولی استفاده نکنید ممکن است نتوانید اثربخشی و بهره‌برداری مناسب از آن صورت دهید و این تصور را داشته باشید که این محصول برای پوست شما هیچ خاصیتی به همراه ندارد. پس بسیار مهم است که یک محصول را به صورت اصولی استفاده کنید و صابون تریاک نیز از این قاعده مستثنا نیست. جهت استفاده اصولی از این محصول نیاز است تا صورت خود را با صابون تریاک شستشو داده و اجازه دهید تا کف آن به مدت ۱۵ الی ۲۰ دقیقه روی پوست شما بماند.

پس از آن می توانید پوست خود را با آب ولرم شستشو داده و چنانچه دارای پوست خشک و حساس هستید پس از استفاده از صابون تریاک نیاز است از یک کرم مرطوب کننده مناسب پوست خود استفاده کنید.
هنگامی که از این محصول استفاده میکنید پوست شما به شدت پاکسازی می‌شود و منافذ آن به صورت عمقی ز می شوند و این امر سبب می‌شود تا پوستشان بسیار روشن‌تر شود علاوه بر این ترکیبات روشن کننده مانند نشاسته در صابون تریاک وجود دارد و هنگامی که این محصول ۱۵ دقیقه روی پوست بماند می توانند به پوست شما نفوذ کرده و سبب روشن تر شدن پوستتان شوند.


کلیه موارد گفته شده در خصوص اینکه صابون تریاک چند دقیقه روی پوست بماند در صورتی امکان پذیر است که شما از محصول اصلی با کیفیت و دارای ضمانت اصالت کالا استفاده کنید. چنانچه از انواع صابون طبیعی که تقلبی استفاده کنید سلامت این هیچگونه خاصیتی برای پوست شما به همراه ندارد.
جهت خرید صابون تریاک اصل میتوانید از این قسمت ها اقدام کنید و دو نوع از محبوب ترین صابون های تریاک موجود در بازار به نام‌های صابون تریاک نگین بلوچستان و صابون تریاک کلاژن طلا را با ضمانت واقعی اصالت کالا سفارش دهید.

آشنایی با صابون تریاک

شاید برایتان سؤال باشد که “صابون تریاک برای چی خوبه؟”. بهتر است اول بدانیم در ساخت این صابون از چه موادی استفاده می‌شود تا خواص و کاربرد آن را بهتر درک کنیم.

۲ ماده اصلی و مهم در ساخت این صابون استفاده می‌شوند:

  • کلاژن
  •  عصاره گیاه خشخاش (تریاک)

وجود این ۲ ماده باعث می‌شود این صابون علاوه بر پاکسازی عمیق پوست، یک محصول مناسب برای جلوگیری از ایجاد چین و چروک صورت باشد. البته کلاژن در تمامی صابون‌های تریاک وجود ندارد و اگر وجود این ماده برایتان حائز اهمیت. است می‌توانید هنگام خرید صابون تریاک، نوع کلاژن‌دار آن را انتخاب کنید.

عصاره گیاه خشخاش خواص زیادی برای پوست دارد که در اثر استفاده از صابون تریاک می‌توانید از این خواص بهره‌مند شوید:

  • روشن کنندگی پوست
  • رفع جوش و جای جوش
  • پاکسازی عمیق پوست
  • لایه برداری پوست
  • رفع لک و آفتاب سوختگی
  • شفاف کننده پوست

باید توجه داشته باشید که این صابون برای از بین بردن خال‌های پوستی و قارچ و تبخال پوستی مؤثر نخواهد بود.

تشخیص صابون تریاک اصلی

همه خواصی که پیش‌تر به آن‌ها اشاره کردیم نتایج استفاده از صابون اصل است. اگر از نوع تقلبی استفاده کنید می‌تواند باعث خشکی پوست و در نتیجه بدتر شدن وضعیت. جوش و لک‌های پوستتان شود؛ بنابراین تشخیص صابون تریاک اصلی از نوع تقلبی اهمیت زیادی دارد.

یکی از مهم‌ترین موارد در تشخیص اصل یا تقلبی بودن صابون، بررسی فروشنده است. حتما از جایی خرید کنید که به آن اعتماد دارید. اگر قصد خرید آنلاین دارید، دقت کنید که سایت حتما نماد اعتماد الکترونیکی داشته باشد و با کلیک روی نماد سابقه و تاریخ انقضای آن را بررسی کنید. مورد دیگری که باید بررسی کنید وجود هولوگرام روی بسته بندی صابون است. وجود برچسب هولوگرام تا حد زیادی نگرانی از بابت تقلبی بودن محصول را کم می‌کند.

مورد مهم دیگر، بوی صابون است. این مورد هنگام خرید حضوری می‌تواند کمک زیادی به تشخیص صابون اصل از تقلبی کند. صابون تریاک اصل بوی شدیدی دارد و بدون اینکه بسته بندی آن را باز کنید می‌توانید بوی آن را حس کنید. پس در صورتی که صابون حتی در حالت پلمپ بوی خاصی ندارد بهتر است از خرید آن صرف نظر کنید.


***09179681618***

09179681618

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

خرید عمده و تکی

قیمت ارزان و جنس اصلی

📱09179681618📱

جهت ارتباط با ما و درخواست لیست موجودی و قیمت با این شماره در تماس باشید


وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

سرکار خـــــــــانم جمشیدی:09179681618


 

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *