آدرس و شماره تماس, فروشگاه

فروش آبگرمکن در آمل

فروش آبگرمکن در آمل

فروش آبگرمکن در آمل

سلام بر شما همراهان گرامی سایت سیتی بین. قصد داریم اطلاعات مفیدی در خصوص  فروش آبگرمکن در آمل را در اختیار شما قرار دهیم.

فروش آبگرمکن در آمل

آب‌گرم‌کن وسیله‌ای است که معمولاً برای گرم‌کردن آب بکار گرفته می‌شود. در مصارف خانگی از آب گرم شده اغلب برای شستن ظروف و پوشاک، استحمام، غذاپزی و گرم کردن محیط منزل استفاده می‌شود.[۱] در مصارف صنعتی اغلب از آب‌گرم‌کن‌هایی استفاده می‌شود که توان تولید بخار فوق داغ را داشته باشد.[نیازمند منبع]

 

نمایندگی خدمات پس از فروش آبگرمکن و شوفاژ پکیج – آمل

Ali:۰۹۱۹۳۲۴۴۵۴۹ – ۰۹۱۹۳۲۴۴۵۴۴۹ – ۰۹۳۳۳۲۴۴۵۴۹ – ۰۱۱۴۳۲۷۴۷۹۰ – ۰

نمایندگی خدمات پس از فروش آبگرمکن و شوفاژ پکیج دیواری بوتان ، اماتیس ، روکا و بخاری های گازی نیک کالا در شهر آمل کد سرویسکاری 5001120 به مدیریت : علی سوادکوهی

Ali

مازندران > آمل

۰۹۱۹۳۲۴۴۵۴۹۰۹۱۹۳۲۴۴۵۴۴۹۰۹۳۳۳۲۴۴۵۴۹۰۱۱۴۳۲۷۴۷۹۰۰

آدرس: آمل خ امامرضا ع رضوان 21 انتها جنب ایستگاه ولیک وواسکس نمایندگی مجاز بوتان

 



https://citybin.ir/shiz/wp-content/uploads/2020/03/1.gifاگر دوست دارید شما یا کسب و کارتان، مثل: فروش آبگرمکن در آمل در گوگل و اینترنت دیده شود.

اینجا کلیک کنید.گل



نمایندگی فروش آبگرمکن بوتان در آمل

فروشگاه لوازم خانگی پارسا ارائه دهنده انواع آبگرمکن های داوودی فروش آبگرمکن برقی در اصفهان آبگرمکن گازی آبگرمکن دوگانه سوز برقی گازی خدمت رسانی و ارسال محصولات به سراسر کشور 7 روز ضمانت بازگشت تحویل اکسپرس پرداخت در محل پشتیبانی 24 ساعته ضمانت اصل بودن کالا پارسا شاپ در زمینه فروش انواع لوازم خانگی به صورت جزئی و کلی آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد. جهت اطلاع از قیمت و خرید محصول مورد نظر با ما در ارتباط باشید.

مازندران > آمل

۰۹۱۳۲۰۶۸۱۲۰ – ۰۳۱۳۲۱۰۰۲۴۶

آدرس: اصفهان، خیابان هاتف، خیابان مشیر(یخچال)، سرای بازرگان، کالای پخش پارسا – فشارکی

امروزه ابگرمکن‌ها با گاز کار می‌کنند که به صورت منبعی و دیواری وجود دارند ابگرمکن‌های منبعی یک منبع دارند که اب وارد آنها می‌شود و با شعله ای که در زیر ان وجود دارد گرم می‌شود این ابگرمکن‌ها روی زمین قرار دارند و فضای نسبتاً زیادی را اشغال می‌کنند و مناسب خانه‌های ویلایی و بزرگ اند و قیمت چندان زیادی ندارند ابگرمکن‌های دیواری روی دیوار نصب می‌شوند و فضایی را روی زمین اشغال نمی‌کنند و مناسب خانه‌های کوچک و آپارتمانی است این ابگرمکن‌ها دارایی شبکه ای از لوله‌ها هستند که معمولاً از جنس مس است این لوله‌ها با مشعلی که در زیر آنها قرار دارد گرم می‌شوند و با عبور آنها اب گرم می‌شود این ابگرمکن‌ها گران ترند. ابگرمکن‌های خورشیدی گونه دیگری از ابگرمکن‌ها است با تابش خورشید به لوله‌های ان اب درون آنها گرم می‌شود بدی این ابگرمکن‌ها این است که در روزهای ابری و مکان‌های سرد و کم آفتاب کارکرد خوبی ندارد.

مطالب بیشتر:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *