پوست

فیشال پوست شیراز

فیشال پوست شیراز

با سلام به شما همراهان خوب سیتی بین

امروزه زیبایی پوست و جوان ماندن آن دغدغه بسیاری از زیبا جویان است. اما با پیشرفته شدن علم پزشکی این امر دیگر غیر قابل دسترس و چندان دور از ذهن نیست و تکنیک های فراوان و بسیاری به وجود آمده که هر کدام خاصیت های خاص خود را دارند و تقریبا تمامی اسیب های پوستی قابل درمان و پیشگیری شده اند. طبیعی است که رسیدگی به پوست قبل از ظهور این علائم باعث میشود تا پوستی شاداب تر و درخشنده تر داشته باشید. در ادامه ضمن بیان روش های فیشال صورت که یکی از تکنیک های پوستی جا افتاده در میان اقایان و خانم ها می باشد و مزایای فراوان آن بهترین مراکز فیشال پوست شیراز به شما معرفی خواهیم کرد

آدرس: سفیر شمالی

شماره تماس: 09397185775

مدیریت: خانم حسن پور

پیج اینستاگرام : HP_niloo

 

.

فیشیال صورت چیست؟

فیشال صورت نوعی روش درمانی و زیبایی برای پاکسازی عمیق پوست صورت است که پوست شما را شاداب و سرزنده می‌کند. شما می‌توانید این تکنیک را به صورت پاکسازی پوست در آرایشگاه یا پاکسازی صورت با دستگاه در کلینیک‌های زیبایی انجام دهید.

هدف نهایی فیشیال صورت، بازگشت شادابی و طراوت به پوست و درخشندگی آن است. این هدف با تخلیه و پاکسازی پوست از آلودگی‌ها یا اثرات به جا مانده از آن‌ها مانند جوش زیرپوستی امکان‌پذیر می‌شود.

فیشیال صورت

 

در نهایت توجه به این نکته ضروری است که فیشیال پوست یکی از ساده‌ ترین و در عین حال سریع‌ ترین روش‌ها برای شادابی بیشتر و جوان ماندن پوست صورت است. مدت زمانی که برای یک فیشال کامل باید بگذرانید چیزی حدود ۱ الی ۲ ساعت است و شما بلافاصله بعد از آن می‌توانید به کارهای روزانه خود ادامه دهید.

البته اگر مایل هستید طراوت و شادابی به دست آمده از این تکنیک را حفظ کنید، علاوه بر مراقبت از آن باید جلسات آن را تکرار کنید تا به نتیجه طولانی‌تر و کامل آن دست پیدا کنید.

روش‌های فیشال صورت

همان‌طور که گفتیم پاکسازی عمقی پوست باعث شادابی و سلامت آن می‌شود که این شادابی تاثیر مستقیم در اعتماد بنفس شما دارد.
اگر تصمیم به انجام این تکنیک گرفتید، می‌توانید در ادامه مراحل فیشال صورت را بخوانید.

روش‌های فیشیال صورت

مراحل فیشیال پوست را می‌توانیم به دو دسته با عنوان‌های فیشیال پایه و فیشیال کامل تقسیم کنیم. در ادامه هر دو این روش‌ها را توضیح می‌دهیم و بعد از آن به سراغ درمان‌های تکمیلی هر کدام می‌رویم.

برای تعیین نوع فیشال، ابتدا از متخصص مشاوره دریافت می‌کنید. سپس مطابق نیازهای پوستی شما، موارد لازم برای شما تجویز می‌شود و برای فیشال آماده می‌شوید.

فیشیال پایه

در فیشیال پایه صورت، پوست شما به وسیله انواع اسکراب‌های ملایم پاکسازی می‌شود. بعد از آن ماسک‌هایی برای شادابی و طراوات پوستتان اعمال می‌شود.

معمولا این نوع پاکسازی برای افرادی که پوست‌های حساس دارند توصیه می‌شود. اما شما همچنان می‌توانید برای استفاده از روش‌های تکمیلی اقدام کنید و در واقع این نوع پاکسازی، به شما کمک می‌کند تا برای روش‌ها تکمیلی پاکسازی آماده شوید.

فیشیال و پاکسازی پوست

مراحل فیشیال پایه

در ادامه ضمن توضیحات مراحل فیشال پوست، ویدیویی از روش این عملیات برای شما آماده کرده‌ایم.

ابتدا طی مشاوره‌ای به شما شرایط و مواد استفاده شده در این تکنیک، توضیح داده می‌شود.

شما باید برای انجام پاکسازی آماده شوید. در این مرحله باید روی تختی دراز بکشید. از هدبند برای جمع کردن خرده موهای بالای پیشانی استفاده کنید.

صورت شما توسط موادی پاک‌کننده، تمیز می‌شود و از تمام آلودگی‌ها رها می‌شود.

با استفاده از تیغی مخصوص، پوست مرده و موهای اضافی صورت شما برداشته می‌شود. به این روش درماپلنینگ Dermaplaning گفته می‌شود.
در همین مرحله شاهد تغییراتی در رنگ پوستتان هستید و پوست صورتتان روشن‌تر می‌شود.
اگر پوست شما به تیغ حساس است بهتر است این موضوع را با تکنسین در میان بگذارید تا این مرحله برای شما اجرا نشود.

با استفاده از محصولاتی که معمولا از نوع اسکراب‌های نرمال هستند، لایه برداری آغاز می‌شود.

توجه کنید که در ویدیو بالا، تخلیه جوش‌های سرسیاه به صورت سطحی انجام می‌شود. در صورتی که پوست شما دارای تعداد زیادی از انواع جوش باشد، در زمان مشاوره به شما پکیج فیشیال کامل توصیه می‌شود.

بعد از آن انواع ماسک‌هایی که نیاز پوست شما را رفع می‌کند برای شما استفاده می‌شود.

در نهایت با ماساژ صورت، پوست شما آرامش را احساس می‌کند.

شما می‌توانید از این نوع پاکسازی به صورت هفتگی استفاده کنید و علت آن نیز در نوع پاکسازی در این روش است. در واقع پاکسازی در این روش به صورت سطحی انجام می‌شود و قابلیت استفاده در فاصله‌های زمانی کوتاه‌تر را ممکن می‌سازد. در حقیقت اگر پوست شما از مشکلاتی مانند جوش‌های زیرپوستی رنج نمی‌برد این تکنیک به شما پیشنهاد می‌شود.

فیشیال کامل

همانطور که از نام فیشیال کامل نیز مشخص است، پاکسازی در این حالت عمیق‌تر و شدیدتر از حالت پایه است. این نوع پاکسازی بیشتر برای پوست های چرب، مستعد جوش و منافذ باز توصیه می‌شود که آن‌ها را در داشتن پوستی تمیز و شاداب یاری می‌کند.

فیشیال کامل پوست صورت

در این نوع پاکسازی علاوه بر فیشیال ساده، خدماتی برای پاکسازی کامل منافذ باز از آلودگی‌ها و از بین بردن دانه های سرسیاه و سرسفید (Deep Extraction) نیز برای شما انجام می‌شود. این مراحل شامل بخور دادن پوس و باز شدن منافذ، استخراج جوش‌های سرسیاه و اقدامات لازم برای پیلینگ صورت عمقی و اساسی‌تر است.
همچنین در نهایت می‌توانید ماساژهای سر، گردن و سرشانه را به طور تخصصی تجربه کنید.

در نهایت باید به این نکته توجه کنید که با توجه به لایه‌برداری عمیق در این تکنیک، بهتر است هر ماه یا هر دو ماه یکبار از آن استفاده کنید.

خدمات تکمیلی فیشیال پوست

تفاوتی ندارد که از تکنیک پایه برای پاکسازی استفاده کنید یا تکنیک کامل، در هر صورت می‌توانید خدمات تکمیلی مانند اتوی صورت، اکسیژن تراپی و … را بر روی پکیج درمانی خود اضافه کنید. البته تایید و انجام آن در گرو شرایط پوستی و نیازهای پوست شماست که باید توسط متخصص تایید شود.
در ادامه به تعدادی از این خدمات می‌پردازیم که می‌توانید به پکیج ساده یا کامل خود اضافه کنید.

اکسیژن تراپی (Oxy Facial)

تمامی سلول‌های بدن برای تغذیه و زنده ماندن نیاز به اکسیژن دارند، سلول‌های پوست نیز از این قاعده مستثنی نیستند. به همین دلیل در خدمات پوستی، تکنیکی به نام اکسیژن تراپی یا اکسیژن رسانی به پوست ارائه می‌شود.

این تکنیک به پوست شما کمک می‌کند تا کلاژن بیشتری تولید کند که در نتیجه آن بتواند شادابی بیشتری داشته باشد. در این تکنیک باید اکسیژن به لایه‌های پوست وارد شود تا به سفت شدن پوست کمک کند.

در این تکنیک از دستگاهی استفاده می‌شود که مولکول‌های اکسیژن را به همراه مواد مغذی به اپیدرم یا همان لایه بیرونی پوست تزریق می‌کند. این روش غیرتهاجمی با اسپری کردن ویتامین‌ها و مواد معدنی باعث افزایش تاثیرگذاری این تکنیک می‌شود.

اکسیژن تراپی

روش کار دستگاه اکسیژن‌تراپی

بعد از فیشیال صورت اگر پوست شما به اکسیژن نیاز داشته باشد، این کار را با دستگاه اکسیژن تراپی انجام می‌دهند. در نهایت این عملیات باعث افزایش گردش خون در پوست و تولید کلاژن بیشتر می‌شود.

در بالای این دستگاه، مخرنی قرار دارد که می‌توانید انواع سرم را در آن ریخته و در طول اکسیژن‌تراپی از آن استفاده نمایید.
پیشنهاد ما این است که اگر می‌خواهید نتیجه فوق‌العاده‌ای در پیشگیری از افتادگی پوست یا درمان چروک پوست دریافت کنید، از سرم‌هایی با این اهداف استفاده کنید.

به عنوان مثال در صورت استفاده از سرم‌هایی که حاوی هیالورونیک می‌باشد به پوست شما کمک می‌کند تا استقامت خود را مجددا بازیابد.
همچنین در صورتی که از آنتی اکسیدان های ضروری مصرف کنید، شاهد تغذیه و انسجام پوست هستید.

 میکرودرم ابریژن (Microdermabrasion Facial )

مطمئن باشید با استفاده یکباره از میکرودرم ابریژن، مشتری همیشگی آن می‌شوید. تاثیر این تکنیک در پاکسازی منافذ پوست بر شخصی پوشیده نیست.

در واقع در این تکنیک به وسیله دستگاهی که خاصیت مکش دارد، سلول‌های مرده پوست را از صورت جدا می‌کند. شدت لایه‌برداری این تکنیک نسبت به فیشیال کامل بیشتر است. به همین دلیل سعی کنید تا چند روز از تابش نور مستقیم به پوستتان جلوگیری کنید.

میکرودرم ابریژن

این روش غیرتهاجمی بوده و میزان لایه‌برداری آن بستگی به فشار دست تکنسین و مدت زمانی که دستگاه در محل مورد نظر قرار دارد، می‌باشد.

از مزایای این دستگاه و تکنیک می‌توان به تحریک فیبروبلاست ها اشاره نمود. این اتفاق در نهایت موجب افزایش تولید کلاژن و الاستین در پوست شما می‌شود. در نهایت با تکرار این روش می‌توانید به نتایج خوبی در جوانسازی و شادابی پوست دست یابید.

بسیاری از افراد بعد از استفاده از میکرودرم ابریژن و مشاهده تاثیرات عمیق آن، تمایل به استفاده مجدد از آن در مراجعات بعدی دارند.

به دلیل تخلیه کامل منافذ پوست از انواع آلودگی‌ها، بعد از استفاده از میکرودرم ابریژن شاهد روشنی شفافیت بینظیری در صورت خود می‌شوید.

میکرودرم ابریژن پوست

روش کار میکرودرم ابریژن

برای انجام این عملیات به کمک دستگاهی که دارای منبعی از نمک‌ها و ذرات ریز است، انجام می‌شود. این ذرات در واقع اکسید آلومینیوم هستند که در مخزن این دستگاه جمعآوری شده‌اند.

بعد از فیشال پوست صورت، نوبت به استفاده از این دستگاه می‌رسد. در واقع برای استفاده از آن باید قبل از اعمال انواع ماسک‌های مغذی اقدام کنید.

این دستگاه با مکش خود باعث تصفیه پوست و منافذ آن می‌شود. مدت زمان استفاده از آن با توجه به نوع پوست و نیازهای آن تعیین می‌شود. اپراتور این دستگاه با توجه به نیازهای هر قسمت از پوست، تعداد دفعات استفاده و میزان فشار دست خود را هماهنگ و تنظیم می‌کند.

در نهایت ممکن است احساس کنید ذرات ریزی مانند گرد و غبار روی چهره شما نشسته است. نگران نباشید، این ذرات همان اکسیدهای آلومینیوم موجود در مخزن دستگاه است که برای این کار تهیه شده‌اند.

در ادامه روش کار میکرودرم ابریژن را در ویدیویی آورده‌ایم تا از طرز کار آن آگاه شوید.لایت تراپی (Light Rejuvenation Facial)

لایت تراپی یا نوردرمانی، تکنیکی است که مدت زمان زیادی از عمر آن نمی‌گذرد و در همین مدت بسیار محبوب شده است. گاها به این روش فوتوتراپی نیز گفته می‌شود.

در این روش از نقاب‌هایی که دارای LEDهای مخصوص هستند، استفاده می‌شود. این دیودها با انتشار طول موج‌های به خصوصی باعث ایجاد اثرات درمانی خاص می‌شوند.

در صورت استفاده در چند جلسه از این تکنیک، می‌توانید نتایج مطلوبی در جهت سفت شدن عضلات صورت دریافت کنید.

ماسک‌های لایت‌تراپی دارای انواع مختلفی است که هر کدام دارای طول موج متفاوتی است. در نتیجه هر طول موج، این نقاب به رنگ‌های مختلفی مانند نارنجی، آبی، بنفش و موارد دیگر پدیدار می‌شود.
هر کدام از این LEDها دارای خواص متفاوتی است که با توجه به نیازهای پوست و اهداف تعیین شده در این بخش استفاده می‌شود.

لایت تراپی

روش کار لایت تراپی

همانطور که گفتیم لایت تراپی یا نور درمانی از خدمات پوستی فیشیال است. در این بخش می‌خواهیم به جزییات مراحل آن بپردازیم.

برای رسیدن به مرحله نوردرمانی باید ابتدا پاکسازی پوست را انجام دهید. می‌توان این گونه عنوان نمود که لایت تراپی از مراحل انتهایی فیشال است.

در نهایت و بعد از پاکسازی پوست، کرم مخصوص ماسک‌های LED روی صورت شما اعمال می‌شود. بعد از این که تمام پوست شما به این مواد آغشته شد، ماسک‌ها روی صورت شما گذاشته می‌شود و تنظیمات آن صورت می‌گیرد.
این ماسک‌ها محدوده کامل صورت و گردن شما را در بر می‌گیرد.

حدود ۱۵ دقیقه زمان لازم دارید تا پوست شما از نهایت فواید این ماسک بهره‌مند شود. در طول این زمان، کرم مخصوصی که در مرحله قبل برای صورت شما استفاده شده بود جذب می‌شود و تاثیرگذاری خود را روی پوست انجام می‌دهد.

بعد از گذشت این زمان، ماسک از صورت شما برداشته می‌شود و کار شما با ماساژ صورت و گردن به پایان می‌رسد.

در ادامه ویدیویی از استفاده ماسک‌های نوردرمانی برای شما آماده کرده‌ایم.

دکتر ولی حسنی شیراز، بلوار پاسداران، روبروی درمانگاه محمد رسول الله، ساختمان هامون، طبقه 4، واحد 9 07138427774
09174860949
اطلاعات بیشتر
24
دکتر محمد خیاط شیراز، بلور امیرکبیر، نبش سجادیه سیمان، فروشگاه تیرازیس، طبقه اول، واحد 5 07133803085
07133803086
09173141634
اطلاعات بیشتر
25
کلینیک کاشت مو و زیبایی جردن شیراز، بلوار چمران، نبش کوچه 11 07136264337
07136287266
09059173920
09059173970
09059173910
​09059173950
اطلاعات بیشتر
26
دکتر فخرالسادات نقیب شیراز، خیابان عفیف آباد، بین کوچه 18 و 20، ساختمان آریا 07136483375
09903497072
اطلاعات بیشتر
27
مرکز تندرستی و زیبایی پاد شیراز، بلوار معالی آباد ، نبش 35 متری دوستان ، ساختمان اداری الوند ، طبقه چهارم شماره 403 07136341121
07136341084
09333045973
اطلاعات بیشتر
28
موسسه زیبایی ساوا شیراز، قصردشت، جنب بیمارستان فرهمند فر،ساختمان پاسارگاد، طبقه 4، واحد 402 07136281523
07136266330
09221175150
09221165150
اطلاعات بیشتر
29
کلینیک تخصصی سمر شیراز، انتهای قدوسی غربی، کلینیک سمر، طبقه چهارم 09174499092
07191009092
09179509092
09901619092
09173800313
اطلاعات بیشتر
30
دکتر زهرا نعمت الهی شیراز، معالی آباد، ابتدای خیابان دوستان، مجتمع اهورا، طبقه 2، واحد 25 09172504980
09368676567

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *