آدرس و شماره تماس

لوازم آرایش فستیوال

لوازم آرایش فستیوال

لوازم آرایش فستیوال

سلام بر شما همراهان گرامی سایت سیتی بین. قصد داریم اطلاعات مفیدی در خصوص  لوازم آرایش فستیوال را در اختیار شما قرار دهیم.

لوازم آرایش فستیوال

 

لوازم آرایشی موادی هستند که به‌منظور بهسازی یا حفظ ظاهر یا بوی بدن انسان به‌کار می‌روند. لوازم آرایش شامل کرم‌های محافظت‌کننده پوست، لوسیون‌ها (کرم‌های مایع)، پودرها، عطرها، رژ لب، لاک ناخن، مواد آرایشی چشم و صورت، فر مو، لنزهای رنگی، رنگ مو، ژل و افشانه مو، دئودورانت‌ها (ضد بو)، محصولات مربوط به نوزاد، روغن شستشو، کف وان (مایع ویژه وان)، نمک شستشو، روغن‌ها و دیگر انواع محصولات هستند.[۱]

در آمریکا، سازمان غذا و دارو (FDA)، که محصولات آرایشی را قانون گذاری می‌کند،[۲] محصولات آرایشی را به این صورت تعریف می‌کند: «محصولات در نظر گرفته شده برای استفاده در بدن انسان برای پاک سازی، زیبا سازی، ارتقا جذابیت یا تغییر ظاهر بدون تأثیر در ساختار بدن یا عملکردهای آن.»[۳]

 



https://citybin.ir/shiz/wp-content/uploads/2020/03/1.gifاگر دوست دارید شما یا کسب و کارتان، مثل: لوازم آرایش فستیوال در گوگل و اینترنت دیده شود.

اینجا کلیک کنید.گل



لوازم آرایش فستیوال

لوازم آرایش فستیوال

 

آدرس : تهران – خیابان معیری – روبروی بانک مسکن 

شماره تماس

021-55369802
021-55484364
021-55484316

محصولات آرایشی فستیوال جزو بهترین و با کیفیت ترین لوازم آرایشی هستند که مواد اولیه آنها بر پایه ی گیاهی بوده و سلامت پوست شما را تضمین می کند.

 

لوازم آرایشی فستیوال نازی آباد

کارخانه آی ایپک آذربایجان با مساحت 3000 متر مربع کار خود را در سال 1390 با تولید محصولات آرایشی با برند هانتین آغاز کرد.و سپس با گسترش و اضافه نمودن دستگاه های پیشرفته و به روز اقدام به تولید محصولات آرایشی با 6 برند دیگر ( ورورا ، نایسپیدو ، فستیوال و …) نموده است.
و سپس به علت اینکه محصولات کاملا بهداشتی و عاری از هرگونه میکروب باشند اقدام به راه اندازی خط تولید پوکه و بسته بندی محصولات در همان کارخانه نموده است.

لوازم آرایشی فستیوال

آی ایپک آذربایجان برای تولید محصولات آرایشی خود از فرمولاسیون و مواد اولیه ساخت کشور هلند بهره می گیرد.ارگانیک و گیاهی بودن محصولات اولیه و همچنین استفاده از رنگ های مجاز در تولید محصولات باعث شده تا محصولات آرایشی آی ایپک سلامت پوست را برای مصرف کنندگان و مشتریان عزیز به ارمغان بیاورد.

 

 

 

مطالب بیشتر:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *