آدرس و شماره تماس, بانک

لیست بانک ملت میرداماد شریعتی

لیست بانک ملت میرداماد شریعتی

لیست بانک ملت میرداماد شریعتی

سلام بر شما همراهان گرامی سایت سیتی بین. قصد داریم اطلاعات مفیدی در خصوص  لیست بانک ملت میرداماد شریعتی را در اختیار شما قرار دهیم.

بانک ملت میرداماد شریعتی

بانک ملت، شرکت خدمات مالی و بانکداری ایرانی است که با ۱,۴۱۳ شعبه در سراسر ایران فعالیت می‌نماید.[۴] این بانک در سال ۱۳۹۶ در فهرست ۱۰۰ شرکت برتر ایرانی، منتشر شده توسط سازمان مدیریت صنعتی، رتبه نخست از بزرگترین شرکت‌های خصوصی را به خود اختصاص داد،[۵] و در سال مالی ۱۳۹۸ رتبهٔ ششم را دارد. بانک ملت اکنون با سرمایه ۲۰/۷۰۴ میلیارد تومان یکی از بزرگ‌ترین بانک‌های ایران است. شرکت به پرداخت ملت، در بین ۱۵۰ شرکت برتر جهان در حوزه پرداخت الکترونیک در سال ۲۰۱۵ رتبه ۲۳ و در خاورمیانه رتبه نخست را به خود اختصاص داد.[۶][۷]



https://citybin.ir/shiz/wp-content/uploads/2020/03/1.gifاگر دوست دارید شما یا کسب و کارتان، مثل: لیست بانک ملت میرداماد شریعتی در گوگل و اینترنت دیده شود.

اینجا کلیک کنید.گل



بانک ملت میرداماد شریعتی

 

ملت – شعبه میرداماد – كد 8/6507

بانك ها

۲۲۲۲۷۶۳۰, ۲۲۲۲۴۶۸۲, ۲۲۲۲۷۰۷۲

تهران – تهران – خ. میرداماد – بعد از میدان محسنی – جنب داروخانه پیشرو – پ. 105

 

 

پس از انقلاب اسلامی و در پی ملی شدن تمامی بانک‌های ایران توسط شورای انقلاب، با ادغام بانک‌های پارس، عمران، فرهنگیان، داریوش، تهران، تجارت خارجی، اعتبارات تعاونی و توزیع، بین‌الملل ایران، بانک ایران و عرب و بیمه ایران، در خرداد ۱۳۵۸ با سرمایه اولیه ۳۳ میلیارد ریال تأسیس شد.[۸] هم‌اکنون دولت با ۱۶ درصد، صندوق تأمین آتیه کارکنان بانک ملت با ۶ درصد و شرکت سرمایه‌گذاری صبا تأمین با ۵ درصد سهام، از مالکان اصلی آن به‌شمار می‌آیند.[۹][۱۰] شعبه مرکزی بانک ملت در تهران قرار دارد و بخشی از سهام آن در بازار بورس تهران معامله می‌شود .

 

بانک ملت پس از انقلاب اسلامی و به موجب مصوبهٔ مورخ ۲۹ آذر ۱۳۵۸ مجمع عمومی بانک‌ها از ادغام ۱۰ بانک تجاری ایران در تاریخ ۳۱ تیر ۱۳۵۹ با سرمایهٔ اولیهٔ ۵/۳۳ میلیارد ریال تأسیس و در ادارهٔ ثبت شرکت‌های تهران با شماره ۳۸۰۷۷ به ثبت رسید و عملیات اجرایی بانک از همان تاریخ آغاز شد. به استناد مجمع عمومی فوق‌العاده بانک‌ها (۱۷ فروردین ۱۳۸۷) و تصویب‌نامه هیئت وزیران (شماره ۶۸۹۸۵/ت ۳۷۹۲۵ مورخ ۲ مرداد ۱۳۸۶) شخصیت حقوقی بانک ملت به سهامی عام تبدیل گردید. با ادغام بانک‌ها، سرمایهٔ اولیهٔ بانک ملت به سی‌وسه میلیارد و پانصد میلیون ریال رسید. همچنین به استناد مجمع عمومی فوق‌العاده بانک‌ها (۱۷ فروردین ۱۳۸۷) و تصویب‌نامه هیئت محترم وزیران (شماره ۶۸۹۸۵/ت ۳۷۹۲۵ مورخ ۲ مرداد ۱۳۸۶) شخصیت حقوقی بانک ملت به سهامی عام تبدیل گردید.

مطالب بیشتر:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *