آدرس و شماره تماس, مشاور املاک, مشاور املاک در شیراز

لیست مشاور املاک عفیف شیراز

لیست مشاور املاک عفیف شیراز

لیست مشاور املاک عفیف شیراز

سلام بر شما همراهان گرامی سایت سیتی بین. قصد داریم اطلاعات مفیدی در خصوص  لیست مشاور املاک عفیف شیراز را در اختیار شما قرار دهیم.

مشاور املاک عفیف شیراز

یک کارگزار املاک و مستغلات یا یک مشاور املاک و مستغلات، شخصی است که نماینده فروشندگان یا خریداران املاک و مستغلات است. اگرچه ممکن است.یک کارگزار به شکل مستقل هم کار کند، اما مشاوران معمولاً تحت پوشش یک کارگزار مجاز، به عنوان.نماینده مشتریان کار می‌کنند.[۱] کارگزاران و مشاوران، از طرف دولت مجوز دارند که در خصوص قراردادهای فروش مذاکره کنند و اسناد لازم برای انعقاد تراکنش‌های ملکی را مدیریت نمایند. در آمریکای شمالی، برخی از کارگزاران و مشاوران، عضو انجمن ملی مسکن (NAR) هستند که بزرگترین انجمن تجاری در این صنعت می‌باشد.[۲] اعضای NAR طبق اصول و قواعد اخلاقی موظف هستند که بر زیر و بم الزامات حقوقی دولتی مسلط باشند تا بتوانند در راستای منافع مشتری کار کنند.[۳] معمولاً به خریداران و فروشندگان توصیه می‌شود که با یک مشاور املاک حرفه‌ای و مجوزدار مشاوره کنند.



https://citybin.ir/shiz/wp-content/uploads/2020/03/1.gifاگر دوست دارید شما یا کسب و کارتان، مثل: لیست مشاور املاک عفیف شیراز در گوگل و اینترنت دیده شود.

اینجا کلیک کنید.گل



مشاور املاک عفیف شیراز

مشاور املاک اورانوس در شیراز شیراز، عفیف آباد، حد فاصل کوچه 17و 19، جنب نمایشگاه اتومبیل بهروز 07136483468
املاک عفیف در شیراز شیراز، خیابان عفیف آباد، روبروی کوچه 16 07136483510

مشاور املاک عفیف آباد شیراز

برای یک توافق‌نامه میان کارگزار و مشتری، مهم است که یک سند قانونی که به شکل شفاف نوشته شده‌است، وجود داشته باشد تا از هر دو طرف محافظت شود. اگر طرفین فقط یک توافق شفاهی داشته باشند، احتمال اینکه مناقشه‌ای دربارهٔ قرارداد و چگونگی فروخته شدن ملک رخ دهد بیشتر است.

برای کسب مجوز، اکثر ایالت‌ها متقاضی را ملزم می‌کنند که یک حداقل ساعت کلاس درسی جهت مطالعه قوانین املاک و مستغلات را بگذارد تا بتواند در آزمون مجوز شرکت کند. چنین آموزش‌هایی اغلب توسط شرکت‌های املاک یا توسط شرکت‌های آموزش تأمین می‌شود که هر دو آنها معمولاً موجز آموزش چنین دوره‌هایی را در ایالت مذکور دارند. دوره‌ها به گونه‌ای طراحی شده که مجوزدار جدید را برای جنبه‌های حقوقی عمل انتقال ملک آماده سازد تا بتواند از آزمون کسب مجوز دولتی عبور

مطالب بیشتر:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *