آدرس و شماره تماس, نمایندگی خودرو

لیست نمایندگی های کرمان موتور در شیراز

لیست نمایندگی های کرمان موتور در شیراز

لیست نمایندگی های کرمان موتور در شیراز

سلام بر شما همراهان گرامی سایت سیتی بین. قصد داریم اطلاعات مفیدی در خصوص  لیست نمایندگی های کرمان موتور در شیراز را در اختیار شما قرار دهیم.

نمایندگی های کرمان موتور در شیراز

گروه صنعتی کرمان خودرو یک شرکت خودروسازی و وارد کننده ایرانی است که در دی ماه ۱۳۶۹ با نام صنایع خودروسازی کرمان برای واردات مدل‌های مختلف خودروهای دوو تأسیس شد و از سال ۱۳۷۳ فعالیت خود را در زمینه ساخت و مونتاژ خودرو آغاز کرد.این شرکت به همراه هواپیمایی ماهان زیر نظر موسسه خیریه مولی الموحدین قرار دارند.

مدیرعامل این شرکت از سال ۱۳۷۱ تا ۱۳۸۸ مهندس یاد ابوالفضل سجادی بنیان‌گذار اولین بخش خودروسازی خصوصی در کشور بود.[۱]



https://citybin.ir/shiz/wp-content/uploads/2020/03/1.gifاگر دوست دارید شما یا کسب و کارتان، مثل: لیست نمایندگی های کرمان موتور در شیراز در گوگل و اینترنت دیده شود.

اینجا کلیک کنید.گل



نمایندگی های کرمان موتور در شیراز

کد نمایندگی شیراز: ۸۲۰

مدیریت: رستمی

نشانی: شیراز – بلوار باهنر شمالی – بعد از ساختمان دریس

تلفن فروش: 38424941 – 071

تلفن خدمات پس از فروش: 38423312 – 071

ساعت کاری فروش: شنبه تا چهارشنبه: 7:30 تا 16:30 – پنجشنبه: 7:30 تا 13

ساعت کاری خدمات: شنبه تا چهارشنبه: 7:30 تا 16:30 – پنجشنبه: 7:30 تا 13

نمایندگی های کرمان خودرو در شیراز

کد نمایندگی شیراز :۸۲۱

مدیریت: شرکت سالار موتور پارسیان (سالاری)

نشانی: شیراز – انتهای بلوار امیرکبیر – حدفاصل چهار راه سرباز و شرکت نفت – نبش کوچه 49

تلفن فروش: 38220100-38220200 – 071

تلفن خدمات پس از فروش: 38220100-38220200 – 071

ساعت کاری فروش: شنبه تا چهارشنبه: 8 تا 13 , 15:30 تا 18:30 – پنجشنبه: 8 تا 13

ساعت کاری خدمات: شنبه تا چهارشنبه: 8 تا 13 , 15:30 تا 18:30 – پنجشنبه: 8 تا 13

نمایندگی های کرمان موتور شیراز

کد نمایندگی شیراز : ۸۲۳

مدیریت: شركت بازرگانی شیراز تسلیم

نشانی: شیراز – لوار سلمان فارسی – مجتمع مرکزی خودرو شیراز

تلفن فروش: 37326685 – 071

تلفن خدمات پس از فروش: 37326686 – 071

ساعت کاری فروش: شنبه تا چهارشنبه: 7:30 تا 17:30 – پنجشنبه: 8 تا 12

ساعت کاری خدمات: شنبه تا چهارشنبه: 7:30 تا 17:30 – پنجشنبه: 8 تا 12

نمايندگي هاي كرمان موتور شيراز

کرمان خودرو در سال‌های ۱۳۷۳ تا ۱۳۸۱ با واردات و مونتاژ خودروهای شرکت کره‌ای دوو به سود کلانی رسید، اما در سال ۱۳۸۱ پس از خرید دوو توسط شرکت آمریکایی جنرال موتورز و قطع همکاری «جنرال موتورز دوو» با کرمان خودرو به دلیل تحریم‌های آمریکا علیه ایران، این شرکت با ایجاد سه شرکت دیگر راین خودرو، بم خودرو و مدیران خودرو، در پی مونتاژ و واردات خودروهای شرکت آلمانی فولکس واگن، شرکت کره‌ای هیوندای و خودروهای ارزان قیمت چینی شرکت لیفان برآمد. بحران‌های مالی کرمان خودرو همانند دیگر شرکت‌های خودروسازی ایرانی موجب شد تا در ۱۳۸۳ مبلغ ۹۲٫۰۶ میلیون دلار از حساب ذخیره ارزی به این شرکت پرداخت شود.[۲][۳] حدود نیمی از سهام شرکت کرمان خودرو متعلق به مؤسسه خیریه مولی‌الموحدین و نیمی دیگر متعلق به سازمان عمران کرمان است و چهار درصد سهام این شرکت از بدو تأسیس به گروهی از مدیران فنی تعلق داشته‌است.

لیست نمایندگی های کرمان موتور شیراز

اهداف این شرکت بر اساس اساسنامه عبارتند از:

  • ساخت، مونتاژ و فروش اتومبیل سواری، و ارائه خدمات پس از فروش محصولات.
  • انجام هرگونه عملیات و اقدام تجاری و فعالیت‌های مربوط که به‌طور صریح، ضمنی یا تقسیم در رابطه با اهداف پیش‌بینی شده باشد.

لیست نمایندگی های کرمان موتور در شیراز

خودرو یا ماشین (به روسیмашина) یا اتومبیل (به فرانسویAutomobile) یا در فارسی افغانستان موتر، به وسیله نقلیه چرخ‌داری گفته می‌شود که نیروی محرکه خود را از موتور به‌دست می‌آورد. امروزه خودرو در زندگی انسان نقش بسزایی دارد و بیشترین کاربرد خودرو در زمینه ترابری می‌باشد.[۳] صنعت خودروسازی بزرگترین صنعت تولیدی جهان است به طوری که شرکت خودروسازی فولکس واگن در سال ۲۰۱۹ در هر ثانیه ۹۲۰٫۲۸۸ دلار درآمد داشته است.[۴] امروزه بزرگترین صنعت خودروسازی جهان صنعت خودروسازی چین می‌باشد.[۵][۶][۷][۸]

آدرس نمایندگی های کرمان موتور در شیراز

شاید بتوان نخستین ایده مکتوب در مورد وسیله نقلیه‌ای را که بدون نیروی انسان یا جانوران قادر به حرکت باشد، در کتاب ایلیاد اثر هومر، شاعر یونانی یافت. در بخشی از رمان ایلیاد هفاستوس ،(خدای آتش و فلزکاری) یک سه‌چرخه متحرک می‌سازد و از آن برای جابه‌جایی استفاده می‌کند. اما در جهان واقع، این وسیله برای نخستین بار در سال ۱۶۷۸ توسط پدر، فردیناند فربیست مبلغ مسیحی بلژیکی در چین طراحی و ساخته شد که توسط فشار بخار کار می‌کرد. این خودرو اولیه ۶۵ سانتی‌متر طول داشت و به عنوان وسیله سرگرمی برای امپراتور چین ساخته شده بود. نخستین خودرو واقعی با نیروی بخار که برای جابه‌جایی انسان و بار به‌کار گرفته شد در سال ۱۷۶۷ توسط نیکل ژوزف کان فرانسوی طراحی و ساخته شد. خودرو کان می‌توانست ۴ تن بار به همراه ۲ خدمه را با سرعت ۷/۸ کیلومتر بر ساعت به حرکت درآورد. نخستین تصادف خودرویی جهان نیز با این خودرو در سال ۱۷۷۱ اتفاق افتاد.[۹][۱۰][۱۱]

نمایندگی های مجاز کرمان موتور در شیراز

موتور احتراقی در سال ۱۸۶۰ میلادی به‌وسیله یک فرد بلژیکی به نام اتین لونوار اختراع شد. پس از آن، روند تکامل صنعت خودروسازی تداوم یافت و در میان سال‌های ۱۸۶۰ تا ۱۹۷۰ میلادی در اروپا اختراعات مختلفی به وسیله چند تن از مهندسان انجام گرفت.[۱۲][۱۳]

سال ۱۸۸۶ به عنوان سال تولد خودروهای مدرن امروزی شناخته می‌شود.
کارل بنز مخترع آلمانی در این سال بنز پتنت-موتورواگن را عرضه نمود. از سال ۱۹۰۸ که فورد مدل تی توسط هنری فورد طراحی و ساخته شد، به سرعت کالسکه‌ها جای خود را به خودروهای موتوری دادند.[۱۴]

نمایندگی های فروش کرمان موتور در شیراز

نخستین خودرو با موتور برون‌سوز یک موتور کوچک بود که بر روی یک گاری کوچک نصب شد. این خودرو را زیگفرد مارکوس در سال ۱۸۷۴ میلادی در شهر وین ساخت. موتور این وسیله نقلیه، موتور بخاری یا موتور برون‌سوز نام گرفت. اما به‌تدریج موتورهای برون‌سوز تبدیل به موتورهای درون‌سوز گردیدند. در موتورهای درون‌سوز، مخلوط هوا و گاز در داخل سیلندر به وسیله جرقه محترق می‌گردد و حاصل این احتراق باعث ایجاد نیرو و در نهایت به حرکت درآوردن خودرو می‌شود.
نخستین نمونه موتور درون‌سوز را یک مهندس آلمانی به نام نیکلاس اتو ساخت. موتورهای امروزی، در حقیقت نمونه تکامل‌یافته این موتور محسوب می‌شوند.

ادرس نمایندگی های کرمان موتور شیراز

اما اختراع خودرو به کارل بنز نسبت داده می‌شود. او در سال ۱۸۸۵ موفق به ساخت نخستین خودرو با موتور احتراقی گردید. در سال ۱۸۸۸ برتا بنز همسر کارل بنز، نخستین سفر خودرویی را با خودرو سه چرخ ساخت بنز انجام داد. در این سفر او فاصله ۱۰۶ کیلومتری مانهایم تا فورتزهایم را برای برگرداندن فرزندانش ریچارد و یوگن به صورت رفت و برگشت طی کرد. او دلیل این سفر را دیدار مادرش در فورتزهایم ذکر کرد اما در حقیقت هدف او از این سفر نشان دادن توانایی‌های خودرو بود.

مطالب بیشتر:

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *