محصولات ارایشی

ماسک مو فری سولفات

ماسک مو فری سولفات

***09179681618***

09179681618

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

خرید عمده و تکی

قیمت ارزان و جنس اصلی

📱09179681618📱

جهت ارتباط با ما و درخواست لیست موجودی و قیمت با این شماره در تماس باشید


وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

سرکار خـــــــــانم جمشیدی:09179681618


 

ماسک مو فری سولفات

سلام به همه شما دوستداران و خوانندگان گرامی سایت سیتی بین. داشتن یک موهای سالم و خوش حالت نیازمند تقویت و رسیدگی قابل توجهی می باشد. ماسک مو بدون سولفات یکی از این محصولات می باشد. ماسک مو فری سولفات یک محصول مراقبتی برای موها بوده که باعث تقویت و آبرسانی موها می شود. اگر می خواهید بیشتر راجع به این محصول بدانید، تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

 

ماسک مو فری سولفات

ماسک مو فری سولفات

ماسک مو بدون سولفات چیست؟

سولفات ها، شوینده هایی هستند که آلودگی ها و چربی ها را از بین می برند. هم چنین سولفات ها به مانند یک سورفاکتانت حالت فومی ایجاد کرده که در اکثر شامپو ها و شوینده ها مشاهده می شود.

رایج ترین سولفات های موجود در بازار، سدیم لوریل سولفات، سدیم لورت سولفات و آمونیوم لورت سولفات می باشد.

ماسک مو بدون سولفات، محصولی بدون سورفاکتانت و سولفات است که حاوی مواد مغذی و مفیدی بوده که آن را در اختیار موها قرار می دهد و لطافت و نرمی قابل توجهی را به موها می بخشد. اما این سوال پیش می آید که هدف اصلی این نوع ماسک مو چیست؟ یک ماسک مو بر اساس مواد تشکیل دهنده و وظیفه ای که انجام می دهد، ساقه موها را تقویت می کند. ماسک مو بدون سولفات به علت قدرت استثنایی آن در بازسازی و ترمیم بافت موها، بسیار محبوب می باشد. با استفاده از این نوع ماسک مو می توان از آسیب های احتمالی وارد شده به موها جلوگیری کرد و درخشندگی را به موها بازگرداند.

البته هدف ماسک مو بدون سولفات فقط ترمیم موهای آسیب دیده نیست. بلکه اگر به دنبال حفظ سلامت موهای خود هستید، می توانید به وسیله این نوع ماسک مو به این هدف برسید. یک ماسک مو بدون سولفات مناسب، احتیاجات و ملزومات موها را فراهم می کند تا به خوش حالت شدن موها کمک کند و از شکنندگی ساقه مو و خشکی موها جلوگیری کند.

تاثیر ماسک مو بدون سولفات چگونه است؟

اساسا محصولات دارای سولفات مضر نیستند زیرا پوست سر و موها را از آلودگی ها و چربی ها در امان نگه می دارد اما در دراز مدت می تواند حالت خشکی و شکنندگی به موها بدهد، به همین دلیل افراد علاقه مند به استفاده از محصولات بدون سولفات هستند.

در اینجا به تاثیرات استفاده از ماسک مو بدون سولفات می پردازیم:

  • اگر پوست سر و موهای حساسی دارید

اگر پوست سر حساسی دارید، سولفات می تواند موهای شما را خشک و آسیب پذیر کند و باعث ایجاد خارش های پوستی و قرمز شدن پوست سر شود، پس ماسک مو بدون سولفات می تواند به عنوان یک معجزه برای شما عمل کند.

  • اگر موهای خشک و وزی دارید

محصولات دارای سولفات کوتیکول موها را بلند می کنند و احتمال وز شدن موها را افزایش می دهند. اگر موخوره و وزشدن مو از مشکلات اساسی موهای شماست پس سولفات ها را حذف کنید.

  • اگر موهای شما رنگ شده یا تحت درمان شیمیایی قرار گرفته

موهای شما بعد از رنگ و دکلره یا استفاده از مواد شیمیایی نیاز به مراقبت بیشتری دارد، پس یک ماسک موی بدون سولفات می تواند یک محصول مراقبتی خوب برای موهای شما باشد و از رنگ موی شما محافظت کند.

 

توجه داشته باشید که ماسک موی بدون سولفات، نسخه ی موثرتر نرم کننده ها می باشد و غنی از مواد مغذی برای موهاست.

 

چرا به ماسک موی بدون سولفات نیاز داریم؟

رسیدگی به موها مشابه رسیدگی به پوست معجزه می کند. عوامل بسیاری باعث آسیب رسیدن به موها می شود. موها تقریبا همیشه در معرض خشکی می باشد، به ویژه وقتی در معرض باد یا هوای آزاد قرار می گیرد. گرمای نور خورشید، سشوار و اتو مو نیز باعث تبخیر آب از سطح موها می شود و خشکی آن را تهدید می کند.

اگر موهای خشکی دارید، نرم کننده ها هم نمی توانند باعث آبرسانی و از بین بردن خشکی موها شوند پس وجود ماسک موی بدون سولفات در روتین مراقبت از موها ضروری می باشد. از طرفی دیگر، برخی از رفتارهای ما می تواند به موها آسیب برساند، مانند استفاده از وسایل حرارتی و حالت دهنده مو، نازک شدن ساقه مو به دلیل استفاده مکرر از حوله یا اصطحکاک با بالشت.

کمبود عناصر غذایی مانند پروتیین ها و ویتامین ها میتواند تاثیر منفی روی موها بگذارد، پس باید به طریقی تاثیرات منفی این عوامل را به حداقل برسانیم. یک ماسک موی بدون سولفات تمام آنچه را که برای برطرف کردن آسیب های ناخواسته به مو نیاز دارید، فراهم می کند. با کمک ماسک موی بدون سولفات می توانید موهای خود را در برابر گرمای تابستان، تابش نور شدید، سرما و بادهای ناخواسته محافظت کنید .

 ترکیبات ماسک مو بدون سولفات چیست؟

اینکه در ترکیبات یک ماسک مو بدون سولفات از چه موادی استفاده شده به شرکت سازنده آن بستگی دارد اما در اینجا به چندین ماده مفید و مهم که عموما در یک ماسک مو استفاده می شود می پردازیم:

ماسک مو فری سولفات

ماسک مو فری سولفات

تاثیر روغن های طبیعی و گیاهی در ترمیم موها و جلوگیری از خشکی مو باور نکردنی است. برخی از روغن های طبیعی مورد استفاده در ماسک موها شامل روغن نارگیل، آرگان، زیتون، آووکادو، بادام و…می باشد.

 

موها هم به مانند دیگر اعضای بدن ما نیاز به ویتامین دارد. ویتامین های E، C، A و ویتامین های گروه B به خصوص B5 از جمله ویتامین های مورد نیاز موها می باشد.

در ماسک موی بدون سولفات عموما از روغن موها برای آبرسانی به موهای خشک استفاده می شود. اما برای تسریع در بهبودی خشکی موها وجود آبرسان ضروری می باشد. آلوعه ورا یکی از گیاهی بوده که به عنوان یک آبرسان، خشکی موها را جبران می کند. ماسک موی بدون سولفاتی که حاوی مواد هیدراته باشد، پیشنهاد بسیار خوبی برای جلوگیری از خشکی موها می باشد.

ماسک مو بیول

اگر موهای خشک و فری دارید یا ظاهر موهای شما کسل کننده به نظر می رسد، ماسک مو بیول بهترین راه حل برای موهای شما می باشد. این ماسک، رطوبت، نرمی و درخشندگی را به موهای شما بازمیگرداند. همانطور که لوسیون های بدن باعث نرمی پوست شما می شود، ماسک موی بیول نیز به مانند یک لوسیون بدن برای موهای شما عمل می کند. ماسک موی بیول کلید سلامت موها می باشد. بر خلاف تصور عموم، نوع موها همیشه مهم ترین عامل در انتخاب ماسک مو نمی باشد. انتخاب یک ماسک مو مناسب حتی به ضخامت یا نازک بودن موها نیز بستگی ندارد، بلکه همه انواع موها به هیدراتاسیون و مواد مغذی احتیاج دارد که ماسک مو بیول این نیاز را برطرف می کند.

بهتر است یک یا دو بار در هفته از ماسک مو بیول استفاده کنید تا تاثیرات آن را در مدت زمان کوتاهی متوجه بشید. توجه داشته باشید که ماسک باید ۲ تا ۵ دقیقه روی ساقه موها بماند و سپس با آب سرد شسته شود تا درخشندگی آن بیشتر شود.

ماسک مو فری سولفات

ماسک مو فری سولفات

کلام آخر

مانند برخی از شامپوها و نرم کننده ها، ماسک های مو نیز بدون سولفات به بازار عرضه می شوند. درحالی که بسیاری از افراد می توانند وجود سولفات را تحمل کنند، افرادی که پوست حساس دارند یا دارای موهای خشک، آسیب دیده و رنگ شده هستند باید از ماسک موی بدون سولفات در روتین مراقبت از موهای خود استفاده کنند. پس برای اینکه سلامت موهای خود را تضمین کنید از ماسک موی بدون سولفات و دارای مواد مغذی استفاده کنید.


***09179681618***

09179681618

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

خرید عمده و تکی

قیمت ارزان و جنس اصلی

📱09179681618📱

جهت ارتباط با ما و درخواست لیست موجودی و قیمت با این شماره در تماس باشید


وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

سرکار خـــــــــانم جمشیدی:09179681618


 

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *